Hoe romantisch toch hé .Xefke schreef:Vandaag in de ondergrondse parking van de grote markt in Mechelen.
Kwam terug aan de auto en er stond een LaserBlue MINI met witte S-spokes met nummerbord TNY-xxx naast me geparkeerd. MINI's zoeken elkaar echt wel op op parkings
Mini gespot
conrad schreef:Hoe romantisch toch hé .Xefke schreef:Vandaag in de ondergrondse parking van de grote markt in Mechelen.
Kwam terug aan de auto en er stond een LaserBlue MINI met witte S-spokes met nummerbord TNY-xxx naast me geparkeerd. MINI's zoeken elkaar echt wel op op parkings
![]()
't is gewoon iets dat ik opmerk op grote parkings, dat mini's steeds in elkaars buurt worden gezet...
Xefke schreef:conrad schreef:Hoe romantisch toch hé .Xefke schreef:Vandaag in de ondergrondse parking van de grote markt in Mechelen.
![]()
't is gewoon iets dat ik opmerk op grote parkings, dat mini's steeds in elkaars buurt worden gezet...
Ik doe dat ook altijd. Ofwel parkeer ik naast een MINI, ofwel naast zo'n box met een MINI erop
- MiNiLiCiouS
- MINI Fan
Stephke schreef:deze avond rond half negen van in kortessem tot aan een appartement in wellen een zwarte mini voor mij gehangen met nummerplaat nwn ... ik denk dat het minilicious is.
groetjes
Goed gezien ja, dat was ikke
Groetjezzz,
Nathalie
- minibandit
- MINI Nutter
daarnet (rond 11h30) mijne eerste Clubman "on the road" gespot
aan de Reepkenslei hier in Kontich, was een Hot Chocolatje met de zilveren achterkant !!!
wel met garageplaten maar toch...
zag er een lekker "snoepje" uit...
dan net erna in het centrum van Kontich een Cooperke, BRG met union jack op het dak, de spiegelkapjes en de binnenspiegel !!
aan de Reepkenslei hier in Kontich, was een Hot Chocolatje met de zilveren achterkant !!!
wel met garageplaten maar toch...
zag er een lekker "snoepje" uit...
dan net erna in het centrum van Kontich een Cooperke, BRG met union jack op het dak, de spiegelkapjes en de binnenspiegel !!
- Daphny's boy
- MINI2 - Newbie
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “General MINI Talk”