Ik hoop dat je jezelf kan bezig houden tot maandag... anders duurt 't wel héél lang

kleinen_joris schreef:Nog een vraag, er is welkomverlichting ( dus standlichten branden bij het ontgrendelen van de deuren ) maar wanneer ik hem sluit is er geen licht ( dus follow me home lichten ), hoe komt dit? Of staat het niet op de MINI?
braxx schreef:kleinen_joris schreef:Nog een vraag, er is welkomverlichting ( dus standlichten branden bij het ontgrendelen van de deuren ) maar wanneer ik hem sluit is er geen licht ( dus follow me home lichten ), hoe komt dit? Of staat het niet op de MINI?
weet niet of dat het ook op de nieuwe MINI staat, maar op de oude staat er een "follow me home" functie ... als je de sleutel uit het contact trekt, en dan eventjes de grootlichten (de faren) ontsteekt blijven (bij de oude toch) de dimlichten een 30sec branden. zelfs al sluit je de wagen...
grts braxx
RUSOR schreef:braxx schreef:kleinen_joris schreef:Nog een vraag, er is welkomverlichting ( dus standlichten branden bij het ontgrendelen van de deuren ) maar wanneer ik hem sluit is er geen licht ( dus follow me home lichten ), hoe komt dit? Of staat het niet op de MINI?
weet niet of dat het ook op de nieuwe MINI staat, maar op de oude staat er een "follow me home" functie ... als je de sleutel uit het contact trekt, en dan eventjes de grootlichten (de faren) ontsteekt blijven (bij de oude toch) de dimlichten een 30sec branden. zelfs al sluit je de wagen...
grts braxx
Hoi,
De follow home verlichting moet je inderdaad zelf activeren door even te aan de hendel te trekken zoals je flasht. Dit nadat je je sleutel uit het contact heb genomen.
Maar hoe activeer je welkomsverlichtings ???
GRTS Danny
kleinen_joris schreef:RUSOR schreef:braxx schreef:kleinen_joris schreef:Nog een vraag, er is welkomverlichting ( dus standlichten branden bij het ontgrendelen van de deuren ) maar wanneer ik hem sluit is er geen licht ( dus follow me home lichten ), hoe komt dit? Of staat het niet op de MINI?
grts braxx
Hoi,
De follow home verlichting moet je inderdaad zelf activeren door even te aan de hendel te trekken zoals je flasht. Dit nadat je je sleutel uit het contact heb genomen.
Maar hoe activeer je welkomsverlichtings ???
GRTS Danny
AAA, zoals bij mijnen Micra
De welkomsverlichting doe je zo
Steek de sleutel in het gleufje, leg het contact op
Ga via de BC naar de set up, dan naar het sleuteltje met de V in
Daarin zoek je wat en moet het staan ( je kan de duur instellen van 10 tot 60 sec dacht ik )
smetje schreef:hoe raak jij aan een verbruik van 5.3l ?
rijd jij zo economisch door niet boven de 3000 toeren te gaan ofzo?
ik zit aan gemiddeld 5.8l en dat is omdat ik op één week hoofdzakelijk autostrade gedaan heb.
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten