Vandaag was het weer keuringsdag...
aangezien de MINI toch in wintersetup staat is het tijdstip mooi meegenomen
het verslag:
na een uurtje aanschuiven is het eindelijk aan mij...
die gast bekijkt mijn papieren en geeft direct het tuningsrapport van de verlaging terug,
met de woorden "steekt da maar goe weg meneer, ge zult da nog nodig hebben !!"
dan bekijkt hij op computer het verslag van vorig jaar...
tsjien...blijkbaar staat daar nx op van de getinte ruiten !!
er komt iemand anders bij en die zegt "das standaardzeker hé...kijk ik doe da altijd zo...
als ge de letterkes aan de binnenkant kunt voelen is da ZEKER geen folie..."
dus die gast komt voelen en idd hij voelt letterkes (door mijne folie door natuurlijk) en das dus OK !
dan de rest...zegt die tweede gast nog..."voor de rest is dat ook allemaal standaard zeker hé meneer, dat zie je toch zo, die spoiler enz, das niet echt tuning hé" en hij begint dan een verhaal tegen zijn collega van zone mini zou ik voor mijn dochter ook wel willen...properkes en sober !!!
ik denk van, ge moest hem vorige week eens zien staan (en vooral horen ) LOOOOOL
dan de motorkap open, en hop, grote interesse voor de luchtfilter en mijn home made afscheidingswandje, in alu traanplaat..ff wrikken aan de alu plaat...zegt die gast "das wel degelijk materiaal hé" !
achteraf zie ik dat ze toch 6€ xtra aangerekend hebben voor de K&N, terwijl die er vorig jaar ook al opstond en ze er toen nx van vermeld hebben
blijkbaar maakt de alu traanplaat het verschil
voor de rest is de keuring eigenlijk heel normaal verlopen, ze hebben mijn veren niet meer bekeken
heb nu een opmerking omdat mijn grootlichten iets te ver naar buiten staan geregeld, maar binnen de tollerantie en blijkbaar zijn de rubbers van mijn voorste draagarmen al sporen van slijtage aan het vertonen...maar ook nx ernstigs
dus samengevat...mijn ganse aerokit is standaard envenals de met folie getinte ruiten !!!
enkel mijne luchtfilter is nu wel tuning terwijl ze daar vorig jaar nx xtra van vermeld hebben !!!
alle opmetingen van vorig jaar zijn nu niet belangrijk meer...ze doen zelfs geen moeite om de veernummers te bekijken !!!
enfin, ik ben er weer een jaartje vanaf