THE RUSOR COOPER
- minibandit
- MINI Nutter
minibandit schreef:véél beter zo Danny !!
en weet dat ze normaalgezien nog wel enkele mm's zakken na een tijdje![]()
idd vooral achteraan is het verschil opmerkelijk...maar het totaalbeeld mag er ook zijn hoor
Laatst gewijzigd door RUSOR op Do Aug 21, 2008 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- minibandit
- MINI Nutter
wil geen "party pooper" spelen...
maar weet je dat je nu eigenlijk al naar de keuring moet Danny...???
procedure is ... bij wijzigingen aan bv de ophanging ben je verplicht je spontaan aan te bieden
ook het geometrie attestje door de keuring opgemeten moet je dan in je bezit hebben
mijn visie.............gewoon binnen 4 jaar aanbieden zonder dat je iets zegt over de kit...
(hopelijk is ze tegen dan al wat vuil geworden zodat het minder opvalt of je kan ze natuurlijk ook altijd een beetje zwart spuiten zodat hun oog er niet dirct op valt )
kans is héél groot dat ze het zelfs nog niet opmerken bij de R56
in ieder geval ben je zowiezo nog 4 jaar gerust hé

procedure is ... bij wijzigingen aan bv de ophanging ben je verplicht je spontaan aan te bieden

ook het geometrie attestje door de keuring opgemeten moet je dan in je bezit hebben

mijn visie.............gewoon binnen 4 jaar aanbieden zonder dat je iets zegt over de kit...
(hopelijk is ze tegen dan al wat vuil geworden zodat het minder opvalt of je kan ze natuurlijk ook altijd een beetje zwart spuiten zodat hun oog er niet dirct op valt )
kans is héél groot dat ze het zelfs nog niet opmerken bij de R56

minibandit schreef:wil geen "party pooper" spelen...![]()
ook het geometrie attestje door de keuring opgemeten moet je dan in je bezit hebben![]()
kans is héél groot dat ze het zelfs nog niet opmerken bij de R56![]()
Laatst gewijzigd door RUSOR op Do Aug 21, 2008 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- kleinen_joris
- MINI-aholic
RUSOR schreef:Hoi,
Vandaag is mijn MINI eindelijk compleet zoals ik hem besteld had.
Bij levering was het chroomline interieur niet compleet. Er ontbraken ringen rond de boxen. Vermits ik daarvoor betaald had wou ik die nartuurlijk wel in. We bestellen ze even na meneer. En een paar weken later waren ze binnen... Ikke naar de garage...
Auto afzetten en na de middag terug ophalen... Meneer sorry maar we hebben er niets kunnen aandoen. In de dozen zaten de verkeerde ringen. Tja kan gebeuren... Nog een paar weken later telefoon... ze zijn binnen... ikke naar de garage... geef ze maar even mee ik zal ze zelf wel zetten... krijg de doosjes en doe ze open en wat denk ge weer de verkeerde ringen.... ikke in volle colere mijn beklag gedaan... We lossen dat wel op meneer... Weer telefoon een paar weken later... wilt u u auto brengen voor het interiuer meneer en er zal een gratis vervang auto klaarstaan.... ikke naar de garage op het afgesproken uur... mag eens die ringen zien aub....mooi de juiste... kan ik de vervangwagen krijgen??? Een vervangwagen??? was dat afgesproken??? Weer even op tafel geklopt en een dikke BMW 320D full option meegekregen... reed niet slecht maar was toch niet de fun van een MINI... vandaag de BMW goed vuil teruggebracht (regen en combinatie van door de Antwerpse haven te vlammen was dat niet zo moeilijk)
Eerst mijne MINI even nagezien of die in orde was... En dan de vraag.... Is de BMW terug vol getankt Meneer....Ikke Nee.... Wilt u dan dat even doen? Ikke Nee.... Ik had al de sleutel van mijn MINI gekregen.... en ging naar mijn wagen... We sturen de rekening wel na Meneer ... ikke ... ik heb niets getekent voor een vervang wagen u doet maar ....
En nu de volgende vraag.... Waar kan ik terrecht voor een goede service met een MINI rond Antwerpen
GRTS Danny
zijn dat de ringen rond de onderste boxen ?
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
minibandit schreef:Danyboy schreef:Pfff, ik ga nog wa wachten met poetsen, de wegen liggen er nog te vettig bij.
dan gaat ge nog lang mogen wachten vrees ik...![]()
gaat ge dat wel overleven Danyboy...
Ja ja, ik heb nu 10 dagen vrij, waarvan en viertal dat we naar Oostende gaan, het zal er ook wel van komen deze week zeker.
Back on topic.
- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “Show & Shine - MINI”