hoe een xenonlamp vervangen??

Meld hier je problemen en fouten - misschien krijg je wel een oplossing
boeki
MINI Freak

hoe een xenonlamp vervangen??

Berichtdoor boeki » Di Jan 15, 2008 19:58

Vandaag een setje xenonlampen in ontvangst mogen nemen van de postbode. Zat dus met de orginele xenonlampen van mini 4500 kelvin en heb nu 8000kelvin het betreft d2r lampen pre facelift dus. kan mij er iemand mij vertellen de werkwijze om een xenonlamp te vervangen.

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Di Jan 15, 2008 23:30

rubber om de lamphouder verwijderen en de 2 metalen klemmetjes links en rechts van de lamp losklikken... dan de lampontsteker ( met rood en zwart) kwartslag draaien naar links ( opletten dat je de pinnetjes niet afbreekt) deze zijn van plastiek dermee... dan de xenonlamp bij het voetje eruit nemen ( zeker niet met je handen aan het glas komen of je lamp kan stuk zijn!!! andere lamp in de houder steken en stekkertje terug kwartslag naar rechts draaien zodat het rode pinnetje in het zwarte haakt.. je voelt het wel als de lamp juist steekt, deze mag zeker niet kunnen bewegen ( zelfs geen mm) daarna wel zeker u lichten terug laten afstellen daar je anders andere bestuurders zwaar gaat verblinden... ik hoop je verder geholpen te hebben... :wink: !!
Laatst gewijzigd door sscooper op Wo Jan 16, 2008 12:33, 1 keer totaal gewijzigd.

boeki
MINI Freak

Berichtdoor boeki » Wo Jan 16, 2008 11:01

ok dank je voor de werkwijze

Terug naar “Problemen en fouten”