PROPER:

Dat was het

kleinen_joris schreef:Vandaag de MINI al eens gewassen ( anders is het Zaterdag veeeel te veel werk)
Man die was vuil ( twas al een maand geleden)
Dus zaterdag nog eens goed wassen, velgen eens doen en dan het interieur een kleien beurt geven zodat hij in TOPconditie staat voor de Meeting![]()
Vandaag nog eens wat genoten van de motor, kzit weer al aan 6.1lmaar het was het waard
Mini82 schreef:kleinen_joris schreef:Vandaag de MINI al eens gewassen ( anders is het Zaterdag veeeel te veel werk)
Dus zaterdag nog eens goed wassen, velgen eens doen en dan het interieur een kleien beurt geven zodat hij in TOPconditie staat voor de Meeting![]()
Vandaag nog eens wat genoten van de motor, kzit weer al aan 6.1lmaar het was het waard
Zeer mooie mini en zeer mooie pics, aan die 6,1 zit ik altijd.
Hoe kom je eigenlijk aan 4,7![]()
Wat heb je eigelijk betaald voor de verstralers , als ik zo nieuwsgierig mag zijn.
Grtz Mini82
kleinen_joris schreef:Mini82 schreef:kleinen_joris schreef:Vandaag de MINI al eens gewassen ( anders is het Zaterdag veeeel te veel werk)
Wat heb je eigelijk betaald voor de verstralers , als ik zo nieuwsgierig mag zijn.
Grtz Mini82
ik heb 400 euro betaald ( OEM, incl plaatsing en BTW )
Alee, ik moet de factuur nog betalen![]()
edit : ik kom aan die 4.7 door veel autosnelweg, rustig rijden en de schakelindicator te volgen. Daar nog eens anticiperen in het verkeer ( uitbollen voor een rood licht zodat je niet stilstaat, geen airco, remmen op motor, ... )
Mini82 schreef:kleinen_joris schreef:Mini82 schreef:kleinen_joris schreef:Vandaag de MINI al eens gewassen ( anders is het Zaterdag veeeel te veel werk)
Grtz Mini82
ik heb 400 euro betaald ( OEM, incl plaatsing en BTW )
Alee, ik moet de factuur nog betalen![]()
edit : ik kom aan die 4.7 door veel autosnelweg, rustig rijden en de schakelindicator te volgen. Daar nog eens anticiperen in het verkeer ( uitbollen voor een rood licht zodat je niet stilstaat, geen airco, remmen op motor, ... )
Hoeveel KM maak je met een volle tank![]()
Ivm die verstralers, schijnen ze echt degelijk, of meer voor het uitzicht:?:
Alvast thnx voor de snelle reactie.
Grtz Mini82
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten