Limbomania 17 februari (MO)
- tommy cooper
- MINI Freak
hey miniacs freaks,
voor ons was het de eerste keer en was super goe meegevallen,daarom dat we ook dan nog ter plaatse beslist hebben om te blijven eten.met dank aan Erik.
we zien al uit naar de volgende rit trouwens,misschien wel met men vrouwke haar nieuw aanwinst 'onze chocolate clubman!'
Tot snel miniacs freaks!
Tommy Cooper En Sofie'ke
voor ons was het de eerste keer en was super goe meegevallen,daarom dat we ook dan nog ter plaatse beslist hebben om te blijven eten.met dank aan Erik.
we zien al uit naar de volgende rit trouwens,misschien wel met men vrouwke haar nieuw aanwinst 'onze chocolate clubman!'
Tot snel miniacs freaks!
Tommy Cooper En Sofie'ke
rikkie schreef:Mooie foto's Danny
Onze MINI heeft blijkbaar de kinderkoppen van zondag niet goed verteert
gisteren avond een plasje olie in de garage![]()
en wat blijkt de motorsteun heeft het begeven .(oud zeer van eerste generatie mini)
Hij is nu 4 maanden uit garantie .![]()
ben nu benieuw wat ze kunnen fixen
5 maart gaat hij binnen voor een nieuwe steun
aaaaauwch!!!
nooit ni leuk om te horen dat iemand schade oploopt.
zo zie je maar dat voorzichtigheid geboden is bij kasseien (de klagende buikkruipers moet je dat niet meer vertellen natuurlijk

Als je nog foto's wilt zien KLIK HIER
Is Gianni zijn fotoblog, hij kan nog geen foto's posten op het forum voor het ogenblik.
Is Gianni zijn fotoblog, hij kan nog geen foto's posten op het forum voor het ogenblik.

- Cooperlover
- MINI2 - Newbie
varavital schreef:Karin zal nog wel wat foto's in de gallery posten.
Is bij deze gebeurd. Maar ik heb er wel niet veel getrokken. Ik heb ze toegevoegd aan de gallery bij de events 2008, ze komen achter die van Danny. Hier
Als je alle foto's van iedereen eens bekijkt, blijkt dat éne bergopje wel héél geliefd geweest

- flippers jan & linda
- MINI-aholic
- MiNiLiCiouS
- MINI Fan
Hallo hallo!!
Hier mijn eerste post als MINIACSmember! Ik heb mijn lesje wel geleerd met zo'n MINIACSritten : HOGER = altijd beter
en eventjes op voorhand bellen om te zien welke wegen eht zijn
Bij mij wel geen stukken (buiten dan dat blokje van het krikpunt dat er onder uit was geschoten hihi), en enkel de velgjes die een beetje kassei- & gatenschade hebben opgelopen, maar die zijn binnengebracht voor wat bij te werken. Voor de rest moet ik wel zeggen : goed georganiseerd! Alleen mag ik wel toegeven dat Eriks zijn Minitje wel heel graag 'uitlaat', snelheidsborden kent/ziet hij niet
maar daarvoor dient een Mini & een zware voet hé
Groetjezzz,
Nathalie
Hier mijn eerste post als MINIACSmember! Ik heb mijn lesje wel geleerd met zo'n MINIACSritten : HOGER = altijd beter

Groetjezzz,
Nathalie
- minibandit
- MINI Nutter
- MiNiLiCiouS
- MINI Fan
- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “Berichten Van Meetings”