minibandit schreef:RUSOR schreef:Tuurlijk.... we hebben toch deskundig advies nodig of het mogelijk is![]()
GRTS Danny
aah zo...gij komt af voor het plezier...en ik mag komen "werken"![]()
RUSOR schreef:minibandit schreef:RUSOR schreef:Tuurlijk.... we hebben toch deskundig advies nodig of het mogelijk is![]()
GRTS Danny
Banannen moet ge verdienen he![]()
![]()
![]()
BTW zallige foto van Dangixxer.... tis maar te hopen als Peppi zijn deurtjes opendoet er ook zo geen exemplaar insteekt![]()
![]()
GRTS Danny
RUSOR schreef:minibandit schreef:RUSOR schreef:Tuurlijk.... we hebben toch deskundig advies nodig of het mogelijk is![]()
GRTS Danny
![]()
![]()
BTW zallige foto van Dangixxer.... tis maar te hopen als Peppi zijn deurtjes opendoet er ook zo geen exemplaar insteekt![]()
![]()
GRTS Danny
Dangixxer schreef:RUSOR schreef:minibandit schreef:RUSOR schreef:Tuurlijk.... we hebben toch deskundig advies nodig of het mogelijk is![]()
GRTS Danny
![]()
![]()
![]()
GRTS Danny
Ik heb alleen maar proberen te bewijzen dat 90 niet-lenige-kilos erin passen (trouwens met de achterste zetels in de normale stand!!)
hierse nog zo eentje![]()
nielsdv schreef:- In vichte, bij het voorbij rijden rond 15u30, dark silver Cooper (denk ik) met zwarte stripes en zwart dak. Terug met een jonge dame achter het stuur.
Terug naar “General MINI Talk”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten