Mini gespot
minibandit schreef:RUSOR schreef:Tuurlijk.... we hebben toch deskundig advies nodig of het mogelijk is![]()
GRTS Danny
aah zo...gij komt af voor het plezier...en ik mag komen "werken"![]()
Banannen moet ge verdienen he
BTW zallige foto van Dangixxer.... tis maar te hopen als Peppi zijn deurtjes opendoet er ook zo geen exemplaar insteekt
GRTS Danny
RUSOR schreef:minibandit schreef:RUSOR schreef:Tuurlijk.... we hebben toch deskundig advies nodig of het mogelijk is![]()
GRTS Danny
Banannen moet ge verdienen he![]()
![]()
![]()
BTW zallige foto van Dangixxer.... tis maar te hopen als Peppi zijn deurtjes opendoet er ook zo geen exemplaar insteekt![]()
![]()
GRTS Danny
Da zal toch zeker, die van de Pepi, das toch Full-Option, en bagagedrager hoort daar bij
RUSOR schreef:minibandit schreef:RUSOR schreef:Tuurlijk.... we hebben toch deskundig advies nodig of het mogelijk is![]()
GRTS Danny
![]()
![]()
BTW zallige foto van Dangixxer.... tis maar te hopen als Peppi zijn deurtjes opendoet er ook zo geen exemplaar insteekt![]()
![]()
GRTS Danny
Ik heb alleen maar proberen te bewijzen dat 90 niet-lenige-kilos erin passen (trouwens met de achterste zetels in de normale stand!!)
hierse nog zo eentje

- minibandit
- MINI Nutter
ge ziet 100 iets meer lenige kilo's gaat ook nog
al goed dat we daar niet samen zijn ingekropen
dan was em ineens "gedropt"
al goed dat we daar niet samen zijn ingekropen
dan was em ineens "gedropt"
Laatst gewijzigd door minibandit op Za Mar 08, 2008 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Dangixxer schreef:RUSOR schreef:minibandit schreef:RUSOR schreef:Tuurlijk.... we hebben toch deskundig advies nodig of het mogelijk is![]()
GRTS Danny
![]()
![]()
![]()
GRTS Danny
Ik heb alleen maar proberen te bewijzen dat 90 niet-lenige-kilos erin passen (trouwens met de achterste zetels in de normale stand!!)
hierse nog zo eentje![]()
Ik ga zeker geen clubman kopen.... als ik dit zie durf ik die deurtjes niet meer opendoen

Gespot op zondag 9/03
- E17 van Gent naar Kortrijk rond half 12: dame, met klein bruin staartje, gespot in mooie donker groene Cooper rond 130km/h!
- In vichte, bij het voorbij rijden rond 15u30, dark silver Cooper (denk ik) met zwarte stripes en zwart dak. Terug met een jonge dame achter het stuur.
- In Gavere brug, rond 16u, een streling voor het oog: een flikkerende Donker blauwe Mini Cooper veronderstel ik. Witte stripes + areo kit i supose... (let me know
)
Nog een goed weekend verder!
X
- E17 van Gent naar Kortrijk rond half 12: dame, met klein bruin staartje, gespot in mooie donker groene Cooper rond 130km/h!
- In vichte, bij het voorbij rijden rond 15u30, dark silver Cooper (denk ik) met zwarte stripes en zwart dak. Terug met een jonge dame achter het stuur.
- In Gavere brug, rond 16u, een streling voor het oog: een flikkerende Donker blauwe Mini Cooper veronderstel ik. Witte stripes + areo kit i supose... (let me know
Nog een goed weekend verder!
X
nielsdv schreef:- In vichte, bij het voorbij rijden rond 15u30, dark silver Cooper (denk ik) met zwarte stripes en zwart dak. Terug met een jonge dame achter het stuur.
Of het was een MINI Cooper S, of het was geen dark silver
Vanmorgen gespot in de parking onder m'n werk wanneer ik naar huis ging (Q-Park onder Novotel in Mechelen)
MINI Cooper Pre facelift, Zwart, S zijgrilletjes,...
Slechte foto wel, gsm camera, veel bewogen...
Terug naar “General MINI Talk”