Morty schreef:ja gelieve uw voertuig nu voor te rijden voor rij ... maar heb het document niet bij de hand.
raar... heb ik nog niet eerder van gehoord mss weer een van die "leuke" nieuwe regels ivm "tuned cars" of gaan ze zich herorganiseren op de keuring... keep us posted
Gisterenavond moest de wagen voor mij plots stoppen voor een fietser die overstak, zonder licht en zonder reflectoren. Omdat hij alles moest dichtsmijten en het nat wegdek was, kunt ge het al raden he ... los vanachter erin...
Voorkant steekt goed bijeen, motorkap zit ingedeukt en omhoog langs mijn kant.
grill zit volledig bijeen incl. verstralers.
En natuurlijk wie was er doorgereden .. die fietser he. Heb nog tot bij die mensen thuis kunnen rijden zonder problemen, MINI deed niet raar.
Toen ik echter terug wou starten nadat de formulieren waren ingevuld, wou hij niet meer starten. Allee nog genoeg jus maar hij wou niet in gang schieten, misschien beveiliging?
Ik hoop dat het nog herstelbaar is, maar vermoed dat ik dit topic binnenkort zal mogen sluiten
My camera is my save button Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Aiaiai, da's geen goed nieuws... En juist uwen trots ! (terwijl ge er nog een andere hebt...) Ik hoop dat het toch nog in orde komt, Morten. Ge hebt zelf toch niks opgelopen, van de airbags ofzo (of zijn die nog niet afgegaan ?)?
thanks all
neen airbags zijn niet afgegaan ... een geluk misschien.
Ik heb vandaag wel last van hoofdpijn en een stramme nek... maar ja dat had ik van mijn vorig accident al, maar t'is toch lastig.
My camera is my save button Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Oeie Morten... das echt super erg om te horen...
Een nachtmerrie voor elke MINI driver ...
Uw PS was altijd al super dik in orde Positief is dan dat je zelf niet te veel hebt, beschermen doen ze nog steeds die MINI'kes
Veel sterkte dermee
Amai, de laatste maanden zijn precies niet erg goed geweest voor de MINI's. Heel erg van te horen wat er is gebeurd Morten! Kwens je heel veel succes en duimen dat alles goed komt!
Al een chance in ieder geval dat je zelf niets voor hebt, das toch nog steeds het voornaamste.
toen ik gisteren je mms doorkreeg en je hoorde aan de tel had ik toch ook wel ven kippevel zene... khoop ook dat ze hem nog gaan kunne herstellen voor jou... maar ik denk wel na de foto nog eens goe bezien te hebben dat het moet lukken hoor... of er moest in de motor zelf nog iets ernstigs geraakt zijn... maar gelukkig heb je zelf niets heel ernstigs opgelopen en iets gebroken...
als ik je kan helpen met iets moet je het maar vragen eh maatje... ik heb nog een voorgrill die je mag hebben zene als ik je daar al mee kan helpen.... veel sterkte eh
Kreeg er de krop van in de keel.
Maar afschrijven zou ik ook nog niet doen, alhoewel ik hem nog niet gezien heb hé.
Heb binnenkort wel een volledige bumperset en zij-lijsten liggen van een R56 .... als die erop passen mag je ze hebben Morten !
Als we met iets kunnen helpen .... let us know
Heb anders ook nog goede adressen voor 2dehands Mini onderdelen.
amai seg, das verschrikkelijk om te horen he!!!
het blijft trouwens vreselijk hoe je in het verkeer afhangt van de stommiteiten van een ander!
Hopelijk komt het allemaal in orde.