Pepi's NEW CLUBMAN 'S'
- minibandit
- MINI Nutter
als je een literke autolak gaat kopen met verharder en verdunner ben je volgens mij meer kwijt hoor !!
OK je hebt dan zeker verf over...maar wat kan je daar mee aanvangen
mss een groupsbuyke doen
Als je een carossier goed kent, dan hoef je niet per liter te kopen. En zeker niet aan volle prijs...
Het was maar een tip e

- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Mijn vrouw is deze ochtend vertrokken met onze dochter op schooluitstap. Ze heeft als laatste de deur gesloten en de sleuten, mijne sleutel btw want ze heeft er zelf ook ene, in haar zak gestoken... Heb ik toch wel heel den dag in diene Clubman moeten rijden zekers...
Straks komen er fotokes van want voor de moment kan ik nog niet binnen (ben bij mijn ouders) en ik kan ze hier niet op de PC krijgen ...
Hij ziet er héél goed uit (al zeg ik het zelf
) en inderdaad er staan de spiegelkapjes van JCW op...
Hij rijd ook prima voor zover ik dat al heb kunnen ondervinden, want ik rij nog als een bomma... Naar het schijnt verdwijnt de 'ma' vanzelf na een 1500-tal km
dus voor diegenen die goesting hebben, tot zaterdag !
Grtz en ...vroemmmmmm.......(ben alweer weg sé)
Peter

Straks komen er fotokes van want voor de moment kan ik nog niet binnen (ben bij mijn ouders) en ik kan ze hier niet op de PC krijgen ...
Hij ziet er héél goed uit (al zeg ik het zelf

Hij rijd ook prima voor zover ik dat al heb kunnen ondervinden, want ik rij nog als een bomma... Naar het schijnt verdwijnt de 'ma' vanzelf na een 1500-tal km

dus voor diegenen die goesting hebben, tot zaterdag !

Grtz en ...vroemmmmmm.......(ben alweer weg sé)
Peter
Terug naar “Show & Shine - MINI”