Xefke schreef:Mmmh...
Ma die bestelling aan deze prijs, is dat alleen maar nu zo of kan ik binnen enkele weken nog eens een setje bestellen?
Als dat zou gaan, dan zou ik toch eerst even voor de 6500 willen gaan, kwestie van dat te testenof ineens 2 sets bestellen
![]()
![]()
Twijfel, twijfel, twijfel...
OOOH wat was het toch gemakkelijk toen ik nog halogeen had...
Xefke schreef:Mmmh...
Ma die bestelling aan deze prijs, is dat alleen maar nu zo of kan ik binnen enkele weken nog eens een setje bestellen?
Als dat zou gaan, dan zou ik toch eerst even voor de 6500 willen gaan, kwestie van dat te testenof ineens 2 sets bestellen
![]()
![]()
Twijfel, twijfel, twijfel...
OOOH wat was het toch gemakkelijk toen ik nog halogeen had...
minibandit schreef:hie seh een klein duwke was genoeg
sscooper schreef:...als ik jou was zou ik tch direct voor 8000 gaan hoor.... daar ikzelf vind dat het zeker ni TE blauw is maar juist perfect.... en denk echt dat die 6000 eerder wit gaan zijn ....
laat me iets weten eh....
Xefke schreef:minibandit schreef:hie seh een klein duwke was genoeg
Had al een iets groter duwke gekregen hoor, wel via pmsscooper schreef:...als ik jou was zou ik tch direct voor 8000 gaan hoor.... daar ikzelf vind dat het zeker ni TE blauw is maar juist perfect.... en denk echt dat die 6000 eerder wit gaan zijn ....
Er is toch nog steeds wat twijfel hoor... Maar heb zo 't gevoel dat dit wel snel zal verdwijnen wanneer die nieuwe derin zitten en ik snachts eens een toertje maak![]()
Dangixxer schreef:Xefke schreef:minibandit schreef:hie seh een klein duwke was genoeg
Had al een iets groter duwke gekregen hoor, wel via pmsscooper schreef:...als ik jou was zou ik tch direct voor 8000 gaan hoor.... daar ikzelf vind dat het zeker ni TE blauw is maar juist perfect.... en denk echt dat die 6000 eerder wit gaan zijn ....
Er is toch nog steeds wat twijfel hoor... Maar heb zo 't gevoel dat dit wel snel zal verdwijnen wanneer die nieuwe derin zitten en ik snachts eens een toertje maak![]()
ihaaaaa
bestellen die boel!
Dangixxer schreef:PEPI schreef:Wat kost nu eigenlijk zo'n setje xenonlampjes van 8000 K ? En past dat op diene van mij ?
bij ons is dat 93 euro aan de deur geleverd. Maar dat zijn D2S'en
en als ik goed gezien heb, heb jij D1S (en die zijn in vergelijking met de onze (op internet) veeeeel duurder...)
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten