cooper by sscooper
Xefke schreef:sscooper schreef:als je wilt hoor ik eens prijs voor u soort xenonlampen eh Pepi als je wilt? laat maat iets wete eh
Hij probeert toch nog steeds z'n naam als Xenon-man hoog te houden hé, ook al is de concurrentie groot aan 't worden na de maandag![]()
![]()
maar ik geraak dan toch wel aan de xenon s voor een scherpe prijs eh..

sscooper schreef:Xefke schreef:sscooper schreef:als je wilt hoor ik eens prijs voor u soort xenonlampen eh Pepi als je wilt? laat maat iets wete eh
Hij probeert toch nog steeds z'n naam als Xenon-man hoog te houden hé, ook al is de concurrentie groot aan 't worden na de maandag![]()
![]()
maar ik geraak dan toch wel aan de xenon s voor een scherpe prijs eh..![]()
wie kan nog beter?
Ik kan ze plaatsen

Xefke schreef:sscooper schreef:Xefke schreef:sscooper schreef:als je wilt hoor ik eens prijs voor u soort xenonlampen eh Pepi als je wilt? laat maat iets wete eh
![]()
maar ik geraak dan toch wel aan de xenon s voor een scherpe prijs eh..![]()
wie kan nog beter?
Ik kan ze plaatsen![]()
Maar toch goed da we die lampen aan zulke voordelige prijs kunnen krijgen hoor
wat een supper xenon team zijn wij zeg.....

Toch een geweldig mooi Cooperke he!!!
En die Xenons....zijn ze nu toch echt ni te blauw
Nieje Steven, ik heb tijdens den terugweg heel den tijd in mijne spiegel gekeken en het is echt TOP!!! Allé, ni den helen tijd in de spiegel gekeken.... In den bocht van de Ring naar den E19 toen we die 911 4S effe een "klein poepje" hebben laten ruiken ni

En die Xenons....zijn ze nu toch echt ni te blauw

Nieje Steven, ik heb tijdens den terugweg heel den tijd in mijne spiegel gekeken en het is echt TOP!!! Allé, ni den helen tijd in de spiegel gekeken.... In den bocht van de Ring naar den E19 toen we die 911 4S effe een "klein poepje" hebben laten ruiken ni

merci voor het compliment eh Freek over mn cooperke
ik vind ze ook echt supper staan de kleur van de xenons....
jaja die met zn 911 4 s verschoot wel even, hoe wij door de bocht gingen en hij moest afhaken want hij kon dat percies ni aan... en eerst ma in de kont duwen op het rechte stuk.... en dan afgaan als een gieter int bochtenwerk....
MINI echt toppi!!! laat die bochtjes maar komen ...
@ Joris.. merci voor de foto eh van mn xenons
ni gezien dat je die had genomen.. 

ik vind ze ook echt supper staan de kleur van de xenons....

jaja die met zn 911 4 s verschoot wel even, hoe wij door de bocht gingen en hij moest afhaken want hij kon dat percies ni aan... en eerst ma in de kont duwen op het rechte stuk.... en dan afgaan als een gieter int bochtenwerk....

@ Joris.. merci voor de foto eh van mn xenons

- kleinen_joris
- MINI-aholic
sscooper schreef:merci voor het compliment eh Freek over mn cooperke![]()
![]()
ik vind ze ook echt supper staan de kleur van de xenons....![]()
![]()
jaja die met zn 911 4 s verschoot wel even, hoe wij door de bocht gingen en hij moest afhaken want hij kon dat percies ni aan... en eerst ma in de kont duwen op het rechte stuk.... en dan afgaan als een gieter int bochtenwerk....![]()
![]()
MINI echt toppi!!! laat die bochtjes maar komen ...
@ Joris.. merci voor de foto eh van mn xenons![]()
ni gezien dat je die had genomen..
Kleinen_Joris, sneller dan de flits

MINI's roelen het bochtenwerk!!
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
minibandit schreef:sscooper schreef:geen paniek xefke.. kheb een goeie deal gemaakt voor u bij de verkoper....![]()
aah ja...das niet meer dan normaal nu hij langer moet wachten
't is inderdaad ne goeien deal

Terug naar “Show & Shine - MINI”