Thumper S (1320mini) 262,4 pk pg 75
Goe werk geleverd als het gedaan is Freek, nu om de 2 à 3 weken eens bijhouden met de spray wax en na een 2 à 3 maanden terug een verse laag wax erop en je kan zo verder om na 6 maanden alles terug opnieuw te doen, wassen, clayen, paint cleaner, polish en wax.
Bij het clayen hoef je nog niks te tapen, daarna doe ik het ook.
minibandit schreef:goe bezig gixxerke...mooi afgewerkt zo met die tape !
precies echt, de mensen zullen wel gedacht hebben...wat is dien Johhny allemaal aant forceren![]()
![]()
het is idd intensief werk, maar het resultaat is de moeite![]()
maar over die MC Gyver producten ben ik het volkomen met u eens, TOPKLASSE !!!!!!!
dit weekend ook mijn "brommerke" eens een behandeling geven seh![]()
Al de mensen vandaag int straat maar kijken van "wa is die daar allemaal aant doen"
Der is zelfs iemand komen vragen in welke kleur ik hem ging laten spuiten

Danyboy schreef:Goe werk geleverd als het gedaan is Freek, nu om de 2 à 3 weken eens bijhouden met de spray wax en na een 2 à 3 maanden terug een verse laag wax erop en je kan zo verder om na 6 maanden alles terug opnieuw te doen, wassen, clayen, paint cleaner, polish en wax.
nee idd, bij het clayen hoeft het niet echt, maar ben begonnen met afplakken, dan was ik er ineens van af!
Ik denk wel dat ik dit maar eens per jaar ga doen. Zal wel wat sneller dat waxen overdoen, zodat er een lekker beschermlaagje komt op te liggen

Binnenkant ook al aangepakt en die ziet er ook als nieuw uit
Plasticks zagen er stilaan wat droog en bleek uit. Dat is ook al geregeld
Nu nog velgen, ramen, alcantara, motorruimte, chroom, zwarte randen....
Ben dus nog lang ni klaar

- minibandit
- MINI Nutter
RUSOR schreef:Dangixxer schreef:minibandit schreef:Suz Clubman S schreef:Freek de freak
dat wisten we al langer dan vandaag hé
Wa brengt U ertoe omda te beweren
Ja leg dat nu eens uit.... das goed voor uw postgemiddelde![]()
![]()
![]()
GRTS Danny
Eerder freak in de goede zin, ge moet maar eens onder de Freek z'n motokap zien, zo schoon en proper

- minibandit
- MINI Nutter
RUSOR schreef:Dangixxer schreef:minibandit schreef:Suz Clubman S schreef:Freek de freak
dat wisten we al langer dan vandaag hé
Wa brengt U ertoe omda te beweren
Ja leg dat nu eens uit.... das goed voor uw postgemiddelde![]()
![]()
![]()
GRTS Danny
moet dat in één postje, of mag ik het een beetje spreiden

maar allé, om ff to the point te komen (ja zelfs dat kan ik af en toe

ik ken de gixxer nu al "enkele maanden" en heb al gemerkt dat hij niet over een nacht ijs gaat met z'n beslissingen !!!
hij komt toch dikwijls origineel uit de hoek, wat z'n mods aangaat dan

en iedereen zal er wel mee akkoord gaan dat z'n S'ke redelijk goed uitgeballanceerd voor de dag komt...mss zijn remmekes nog wa bijwerken of zo...

enfin ik hou wel van z'n sobere stijl en heb er dan ook al verschillende zaken van overgenomen ondertussen

met freak bedoel ik dus dat als hij met iets afkomt het meestal wel tot in de puntjes is doordacht en uitgewerkt !!!
keep up the good work mate

- minibandit
- MINI Nutter
Effe een klein (geweldig amateuristisch) photoshoppeke gemaakt van mijn volgende mod

Laatst gewijzigd door Dangixxer op Ma Apr 14, 2008 15:31, 3 keer totaal gewijzigd.
Terug naar “Show & Shine - MINI”