Bij het afschuimen van de okkazie Mini's in België en Duidsland kwam ik wel een erg goed uitgeruste S tegen.
http://www.autozone.be/auto_j2ee/gg/pag/a_detail.jsp?pLandTaalCd=BE_nl&pZoekId=2400718&pPartner=autozone&pActief=occ
Voor een wagen van bouwjaar 2003 is het duur.
Voor de liefhebbers, de nieuwprijs zal ver boven de 40.000 euro gelegen hebben.
Eigenaar zelf zegt zelfs 55.000 euro maar dat vindt ik wel zeer veel, ook voor één met JCW opties.
De eigenaar zei me dat er 18" velgen onderzaten.
De remmerij, ophanging en bumpers van JCW.
Hij zegt full option maar aan het stuur zie ik dat het niet het JCW stuurtje is (heeft ook geen knoppen dacht ik).
Ik wou vandaag naar deze wagen gaan kijken.
Het geld ligt er maar aankoop is maar het begin.
Een S en zeker een JCW exemplaar lust wel wat als je op zijn staart trapt (de compressor maakt je verslaaft dus niet zeggen dat je meestal rustig rijdt).
De inschrijving is meer als een gewone S maar valt goed mee voor één van +4 jaar oud.
De jaarlijkse taks is hoog maar 1 keer per jaar.
Banden voor de 18" velgen zijn toch prijslijk.
En ik heb juist een wagen van +-1 jaar oud gekocht (jonge okkazie) die ik nu half omnium heb (de JCW zou dit niet hebben maar wel duurder zijn i nverzekering) en ik kan nu wel beter sparen.
Ik wou jullie deze gewoon niet onthouden.

Als je 12.000 euro over hebt voor een S met weinig opties waar je later spijt van hebt en waar je vroeg of laat nog wat geld in tuning gaat steken dan is dit mss de betere koop.
Zelf spaar ik liever door met men 1.4 dieselke dat nog 3 jaar garantie heeft,
bijna niets verbruikt (en goedkoop te onderhouden is).
Keerzijde is dat de mijne geen rijfun heeft natuurlijk.