Morty's car - MC Pure Silver - R50 2002
- cooperke s
- MINI-aholic
Jammer da ik dit moet lezen,heb men eerste moeten afgeven vorig jaar met heel veel spijt in het hart!!! Had zelf gekneusde ribbekkes maar MINI was TL,om eerlijk te zijn t gaat misschien wreed overkomen bij sommigen maar had liever nog een hersenschudding erbij gehad en geen TL maar ja..Blij da je der heelhuids bent uitgekomen en hopelijk is uwe laagvliegende SILVER nog te fixen,..
Sterkte Cooperke "S" en GEMINI
Sterkte Cooperke "S" en GEMINI
- flippers jan & linda
- MINI-aholic
Hey Morten,
wat is dit de laatste tijd? Onze MINI's worden zwaar op de proef gesteld hé. Ben in de eerste plaats al blij dat jij er heelhuids bent uitgekomen.
Wat de MINI betreft, hopelijk kan hij nog hersteld worden en dan ben je dit spijtige voorval misschien weer snel vergeten.
Wij duimen allezins voor je.
De Flippers
wat is dit de laatste tijd? Onze MINI's worden zwaar op de proef gesteld hé. Ben in de eerste plaats al blij dat jij er heelhuids bent uitgekomen.
Wat de MINI betreft, hopelijk kan hij nog hersteld worden en dan ben je dit spijtige voorval misschien weer snel vergeten.
Wij duimen allezins voor je.

De Flippers
MINI staat nu 3 weken bij de carrosserie en alle stukken zijn nog altijd niet binnen *zucht*
Ben blij dat hij gemaakt kan worden en ondertussen rijd ik wel met die dweil rond, maar begin de PS/B toch wel te missen. Ben echt benieuwd wanneer ik hem terugkrijg en hoe goed ie hersteld is. (o.a. kleurverschil)
Ben blij dat hij gemaakt kan worden en ondertussen rijd ik wel met die dweil rond, maar begin de PS/B toch wel te missen. Ben echt benieuwd wanneer ik hem terugkrijg en hoe goed ie hersteld is. (o.a. kleurverschil)
My camera is my save button
Photographer | Traveller | MINI ADDICT
Morty schreef:MINI staat nu 3 weken bij de carrosserie en alle stukken zijn nog altijd niet binnen *zucht*
Achzo, dat is een dweil die je als vervangvoertuig hebt, toch niet tevreden van precies

Danyboy schreef:Morty schreef:MINI staat nu 3 weken bij de carrosserie en alle stukken zijn nog altijd niet binnen *zucht*
Achzo, dat is een dweil die je als vervangvoertuig hebt, toch niet tevreden van precies
Een One D zeker? of ne Cooper D van 't nieuw model?
EINDELIJK ...... is ie terug thuis
Natuurlijk moet ik de lampjes van de pinkers en standlichten terug veranderen, alsook de stickers van JC die ik opnieuw moet aankopen (ergens)
Moet wel nog terug want toen ik de motorkap opende stelden ze vast dat die lucht toevoerbuis (die naar de luchtfilter gaat) er niet op stak... blijkbaar vergeten.
Dat heb je toch eigenlijk niet nodig zeiden ze met zo'n filter LOL betere luchtstroming, maar ze hebben het toch maar besteld.
de ringen rond de mistlichten zijn er ook af .. maar dat vind ik niet zo erg

Natuurlijk moet ik de lampjes van de pinkers en standlichten terug veranderen, alsook de stickers van JC die ik opnieuw moet aankopen (ergens)
Moet wel nog terug want toen ik de motorkap opende stelden ze vast dat die lucht toevoerbuis (die naar de luchtfilter gaat) er niet op stak... blijkbaar vergeten.
Dat heb je toch eigenlijk niet nodig zeiden ze met zo'n filter LOL betere luchtstroming, maar ze hebben het toch maar besteld.

de ringen rond de mistlichten zijn er ook af .. maar dat vind ik niet zo erg
My camera is my save button
Terug naar “Show & Shine - MINI”