LiMINI Central Edition - 26 april 2008
- minibandit
- MINI Nutter
- MY Dweiltje
- MINI Master
Hoi,
Vandaag de Liminirit mee gaan rijden.
Een goed ontvangst daar hoor...
We kregen daar een zakje met wat MINI spullen
Suzke clubman S was in zijn nopjes hoor....
Bij hem zatten er een stel velgjes in
Der waren ook zakjes met JCW kitjes....
In het groen
In het geel
In het rood
Uiteraard werden deze zakjes goed bewaakt door speciaal ingehuurd personeel.
Bij de ingang werd je duidelijk verwitigd
Let op de imense dobberman van de securty in de verte...
Daar valt dus echt niet mee te lachen he
Zie hem hier denken... Zal ik hier mijne poot is opheffen tegen die velg of zou ik tegen die allstar eens plassen
Daarna een de roadbook in ontvangst genomen.
En weg waren we...
Onderweg wat vraagjes gaan oplossen...
Die heb ik na de eerste vraag maar eventjes geklaseerd... dat was dus niet mijn ding.
Sorry voor de organisatie...
Verder was er nog het feit dat ik vandaag zonder copiloot op weg was. Dit was eigenlijk helemaal niet leuk. Kwam er nog eens bij dat het goed weer was. En plots besefte ik dat mij daar stierlijk zat te vervelen. Wat doe ik in deze omstandigheden in een auto. Een ding dat ik al jaren beschouw als een noodzakelijk kwaad. Toen kwamen dan nog eens in centrum van Hasselt waar we een beetje moesten opdraven als commerciele act en toen wist ik het wel echt. Dit is niet mijn ding dit gedoe. Ik pas niet in dit MINI wereldje. Veel te strak... Ik kan mij daar niet in uitleven.
De tussenstops waren echter wel leuk door het aangename gezelschap onderweg en daarom heb ik het nog een tijdje volgehouden.
Maar met de MINI rijden zal voortaan toch een slecht weer bezigheid worden of een winteractiviteit.
Toch bedankt aan de mensen die dit ineen hebben gestoken. Ik wens jullie nog veel succes met jullie club en zal nog wel eens een ritje meepikken maar dat zal nu wel een paar maandjes duren denk ik.
De rest van de foto's zijn nog aan het uploaden maar vanaf morgen vind je deze hier
http://rusor.smugmug.com/gallery/4802778_otwK3#P-1-20
GRTS Danny
Vandaag de Liminirit mee gaan rijden.

Een goed ontvangst daar hoor...

We kregen daar een zakje met wat MINI spullen

Suzke clubman S was in zijn nopjes hoor....
Bij hem zatten er een stel velgjes in

Der waren ook zakjes met JCW kitjes....
In het groen

In het geel

In het rood

Uiteraard werden deze zakjes goed bewaakt door speciaal ingehuurd personeel.
Bij de ingang werd je duidelijk verwitigd

Let op de imense dobberman van de securty in de verte...
Daar valt dus echt niet mee te lachen he

Zie hem hier denken... Zal ik hier mijne poot is opheffen tegen die velg of zou ik tegen die allstar eens plassen

Daarna een de roadbook in ontvangst genomen.

En weg waren we...

Onderweg wat vraagjes gaan oplossen...

Die heb ik na de eerste vraag maar eventjes geklaseerd... dat was dus niet mijn ding.

Sorry voor de organisatie...
Verder was er nog het feit dat ik vandaag zonder copiloot op weg was. Dit was eigenlijk helemaal niet leuk. Kwam er nog eens bij dat het goed weer was. En plots besefte ik dat mij daar stierlijk zat te vervelen. Wat doe ik in deze omstandigheden in een auto. Een ding dat ik al jaren beschouw als een noodzakelijk kwaad. Toen kwamen dan nog eens in centrum van Hasselt waar we een beetje moesten opdraven als commerciele act en toen wist ik het wel echt. Dit is niet mijn ding dit gedoe. Ik pas niet in dit MINI wereldje. Veel te strak... Ik kan mij daar niet in uitleven.
De tussenstops waren echter wel leuk door het aangename gezelschap onderweg en daarom heb ik het nog een tijdje volgehouden.
Maar met de MINI rijden zal voortaan toch een slecht weer bezigheid worden of een winteractiviteit.
Toch bedankt aan de mensen die dit ineen hebben gestoken. Ik wens jullie nog veel succes met jullie club en zal nog wel eens een ritje meepikken maar dat zal nu wel een paar maandjes duren denk ik.
De rest van de foto's zijn nog aan het uploaden maar vanaf morgen vind je deze hier
http://rusor.smugmug.com/gallery/4802778_otwK3#P-1-20
GRTS Danny
- Clubmanneke
- MINI-aholic
Weer mooie pic's Danny
Kheb er al een aantal geplukt
Bedankt voor de taart
Jammer dat je je verveelde zo alleen in de Mini
Wij hopen je toch snel weer terug te zien, ik begrijp jouw wel dat het soms een moeilijke keuze is, 2 of 4 wielen, ik had dat ook en heb van mijn hart ne steen moeten maken en heb de moto verkocht.
Nu geniet ik volop van de MINI en de Miniacs
Geniet van beiden en tot gauw , hé gast

Kheb er al een aantal geplukt

Bedankt voor de taart

Jammer dat je je verveelde zo alleen in de Mini

Wij hopen je toch snel weer terug te zien, ik begrijp jouw wel dat het soms een moeilijke keuze is, 2 of 4 wielen, ik had dat ook en heb van mijn hart ne steen moeten maken en heb de moto verkocht.

Geniet van beiden en tot gauw , hé gast