als ik dat gezien had was ik wel naar buiten gevlogen hoor.. 2 weken geleden u velgen en verlaging nog eens goe bekeken en ziet er toppie uit zene
Nini's Mini
Leecood schreef:Da eerste foto vind ik mooi, met dienen grijpkraan achter u minike... Tis alsof hij met jou minike een luchtdoop wil gaan doen, trouwens, deze foto is genomen in de haven waarschijnlijk van Antwerpen.... Ben ik mis?
Mooie mini, en ja, ik denk dat hij zeker nog niet aan het einde is van zijn Latijn......
Haha ja, wij kennen echt niks van fotografie, ma mijn ventje heeft da goe gedaan vind ik !
Ja in Antwerpen aan de Waagnatie daar he.
sscooper schreef:oei das jammer te lezen ... heb je mini ke al veel zien staan op de parking over mn werk ( kokenete)... is het daar gebeurd ??
als ik dat gezien had was ik wel naar buiten gevlogen hoor.. 2 weken geleden u velgen en verlaging nog eens goe bekeken en ziet er toppie uit zene
Ja wss daar, want daar heeft hij gestaan de dag voor da'k het had gezien...
Merci, dan heeft mijn Mini Mouse al ne bodyguard
En 'k vraag mij altijd af hoe da gij deruit ziet, want dikwijls rij ik dan voorbij u werk, en dan denk ik : zou da hij nu zijn ?
Maja, ik ga ni waaien als ik da ni weet he
- minibandit
- MINI Nutter
Amai weeral effe terug van weggeweest...
Ja, da chippen, daar heb ik goei advies over gekregen van de Morty, dus mss doe ik da wel
Het slechte nieuws is dat ik de Mini de volgende 6 maand standaard moet zetten, omdat ik juist een job als vertegenwoordigster heb aangeboden gekregen en ge krijgt pas na 6 maand firmawagen. En ik ga ni heel't land met verlaagde Mini doorrijden
Spijtig, maar daarna heb ik dan genoeg centjes om weer eens een schone verandering te doen aan mijn Mini Mouseke
Xxxx
Ja, da chippen, daar heb ik goei advies over gekregen van de Morty, dus mss doe ik da wel
Het slechte nieuws is dat ik de Mini de volgende 6 maand standaard moet zetten, omdat ik juist een job als vertegenwoordigster heb aangeboden gekregen en ge krijgt pas na 6 maand firmawagen. En ik ga ni heel't land met verlaagde Mini doorrijden
Spijtig, maar daarna heb ik dan genoeg centjes om weer eens een schone verandering te doen aan mijn Mini Mouseke
Xxxx
Amaii !!!!
Vandenacht naar de Noxx geweest, goe gefeest en dit en dat.
Wij komen buiten en 't was keihard aan't regenen dus wij keihard gelopen naar de auto en ingestapt.
Volgende dag (vandaag dus) zie ik da mijn dak HELEMAAL is ingedeukt !!!!
Vandalen hebben daar gewoon op staan springen en heel mijn dak is naar de kl*te !!!

Vandenacht naar de Noxx geweest, goe gefeest en dit en dat.
Wij komen buiten en 't was keihard aan't regenen dus wij keihard gelopen naar de auto en ingestapt.
Volgende dag (vandaag dus) zie ik da mijn dak HELEMAAL is ingedeukt !!!!
Vandalen hebben daar gewoon op staan springen en heel mijn dak is naar de kl*te !!!
- Clubmanneke
- MINI-aholic
Terug naar “Show & Shine - MINI”