IMM2008 - 9 t/m 11 mei 2008 - Lelystad (NL)

Hier vind je meetings in de Benelux
Oz-i
MINI Freak

IMM2008 - 9 t/m 11 mei 2008 - Lelystad (NL)

Berichtdoor Oz-i » Di Jul 10, 2007 20:45

Ja ja, ik weet het .... het duurt nog een poos :oops: , maar we zijn er toch al druk mee. :P

De stichting Dutch Mini People heeft het IMM weer naar Nederland gehaald :!: Het IMM is van oudsher een evenement voor de Classic Mini en ik denk dat velen hier er wel bekend mee zijn. Maar de betrokkenheid van de New MINI groeit en DMP benadrukt zich te richten op alle enthousiaste eigenaren van Classic en New Mini's. Vanuit het bestuur van de MIXED MINI CLUB ondersteunen wij DMP.

Meer informatie vind je op de speciale website.

@Morty: is er al een 2008 kalender :grin:

wazowski
Site Admin

Berichtdoor wazowski » Di Jul 10, 2007 21:01

In welke mate gaan nieuwe MINI's (of BINI's zoals de classic rijders zeggen) welkom zijn op het IMM? Ik meen mij te herinneren dat dit niet altijd zo was...
Afbeelding
vroooom pop pop pop pop. Supercharged. Is it love?

Oz-i
MINI Freak

Berichtdoor Oz-i » Di Jul 10, 2007 23:31

De MINI zijn zeker welkom op het IMM. Zoals ik al aangaf, richt de organisatie zich bewust ook op de New MINI. Zelf was ik ook redelijk kritisch toen wij hiervoor benaderd werden. Mijn ervaring is dat Classics wel welkom zijn bij New MINI evenementen, maar dat er andersom met argusogen gekeken wordt. Ik heb begrepen dat tijdens L2B er ook weer met een scheef oog gekeken werd. Maar dat beginnen steeds meer de uitzonderingen te worden. Ook MINI zelf heeft de Classic weer in de armen gesloten, of doet in ieder geval verwoede pogingen. Tijdens MU hebben we met een vertegenwoordiger van MINI gesproken en die onderstreepte dat nog eens.

De discussie over "BINI" heb ik zelf ook al meerdere keren gevoerd. En wat mij betreft is dat een zinloze discussie die we hier ook zeker niet moeten gaan voeren. We zijn met de organisatie en vertegenwoordigers van de ondersteunende clubs al meerdere malen bij elkaar gekomen en wat hen betreft is de MINI zeker welkom.

Maar eerlijk is eerlijk, ik was (en ben) er ook nog steeds op bedacht en heb de organisatie benadrukt dat ze dit in hun achterhoofd moeten houden. Als ze de New MINI erbij willen, zullen ze moeten zorgen dat deze ook welkom zijn. Maar van het bestuur van de stichting DMP, rijden 2 van de 3 personen regelmatig in Classics en in New MINI. :wink:

Afgelopen zondag vond in Nederland de Swetterhage Runplaats. Een evenement van oorsprong met Classics (vorige eeuw gestart en toen waren er nog geen New MINI's). Gesproken met de organisator en hij gaf ook aan heel blij te zijn met de New MINI deelname. Gewoonweg ook omdat er steeds minder Classics komen.

En het is nog ver weg. De tijd zal het leren. Eind juli is het IMM2007 in Denemarken. We houden de reacties daar in de gaten. Maar ook daar wordt de New MINI nadrukkelijk welkom geheten op de IMM2007 website:

What about the New Mini’s ?
Of course new Mini’s are also welcome to International Mini Meeting 2007 in Denmark. So if you have the new BMW Mini and want to explore the mini spirit in the right way, don’t think twice and book your ticket now.

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Di Mei 06, 2008 11:25

wie gaat er naartoe?

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Di Mei 06, 2008 11:46

Wij, van vrijdag tot maandag :P

wannes
MINI-aholic

Berichtdoor wannes » Di Mei 06, 2008 12:24

wij zouden zondagmorgen zeer vroeg vertrekken , en dan s'avonds afkomen.... zou daar wel willen blijven slapen eventueel ...

Danyboy
MINI Master

Berichtdoor Danyboy » Di Mei 06, 2008 21:10

Wij doen mee aan de Miniacs nachtrit, is ook plezant :wink: .

Racing Green
MINI Master

Berichtdoor Racing Green » Za Mei 17, 2008 14:41

Nothing beats an IMM :grin:

The blue Lobster heb'k er wel zien rijden.

Terug naar “Meetings Benelux”