minibandit schreef:Waver Brussel...![]()
tzal wel O L Vrouwke zijn zeker![]()
mooie baantje genoeg in de geburen !
Waver ipv wavre hé

Idd Onze-Lieve-Vrouw-Waver

Xefke schreef:Morty schreef:ben benieuwd om het eindresultaat te zien. Bedankt trouwens om mijn pakje mee te nemen.
No problem zenne
Trouwens, die dempers/veren zijn wel nieuw hoor. Ze hebben alleen op de MINI gezeten tijdens transport. (Zo werd me verteld door een van de mannen van Jonker)
Morty schreef:Xefke schreef:Morty schreef:ben benieuwd om het eindresultaat te zien. Bedankt trouwens om mijn pakje mee te nemen.
No problem zenne
Trouwens, die dempers/veren zijn wel nieuw hoor. Ze hebben alleen op de MINI gezeten tijdens transport. (Zo werd me verteld door een van de mannen van Jonker)
Geen probleem, ik vond het alleen raar dat de deksels en bouten er niet bij zaten, alhoewel ik niet weet of die er normaal ook bijzitten. (misschien kan Bandit me dat wel zeggen)
Morty schreef:[Geen probleem, ik vond het alleen raar dat de deksels en bouten er niet bij zaten, alhoewel ik niet weet of die er normaal ook bijzitten. (misschien kan Bandit me dat wel zeggen)
Xefke schreef:Trouwens, ik zou graag de middenste grille (aangeduid op foto) overplaatsen in de aerobumper. is dit mogelijk?
Iemand die hiermee ervaringen heeft?
wazowski schreef:Xefke schreef:Trouwens, ik zou graag de middenste grille (aangeduid op foto) overplaatsen in de aerobumper. is dit mogelijk?
Iemand die hiermee ervaringen heeft?
Yep ervaring mee![]()
Laat maar ietske horen als 't zover is, dan leg ik je wel uit hoe ik het heb klaargespeeld
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten