Fotoshoot Dendermonde , enkele uren later (MO)
- MY Dweiltje
- MINI Master
Doet watertanden hé,.....
Schoon piccies, Héél schoon piccies,.... maar,.... 'k kan nie laten, der mist wat,.... geel,.... lol
Next time, ...
Het hooi is in ieder geval binnen en dat kwam op de tweede plaats maar der lag wel zo'n klein beteke veel om... , de zoon heeft een glimlach die nog héél de vakantie gaat duren denk ik,... "he's totally Monster Jammed",... na zijn close encounter met Maximum Destruction en een paar andere heren.
Schoon piccies, Héél schoon piccies,.... maar,.... 'k kan nie laten, der mist wat,.... geel,.... lol
Next time, ...
Het hooi is in ieder geval binnen en dat kwam op de tweede plaats maar der lag wel zo'n klein beteke veel om... , de zoon heeft een glimlach die nog héél de vakantie gaat duren denk ik,... "he's totally Monster Jammed",... na zijn close encounter met Maximum Destruction en een paar andere heren.
flippers jan & linda schreef:Maar de verrassing van de dag was toch het ijskarretje.
Heb zo'n stil moment nog nooit meegemaakt met een MINI-ACS happening toen iedereen aan het " lekken " was.
Was het deze die je bedoelde .....

Sommigen waren het muziekje wel al beu, maar genoten met volle teugen van de "lekpartij" .....

En inderdaad ... het was daar plots behoorlijk stil .....

http://www.miniacs.be/gallery/v/events2008/fotoshoot/
Hier vind je al een voorsmaakje.
Het zijn nog maar een paar foto's, de rest volgt later.
Hier vind je al een voorsmaakje.
Het zijn nog maar een paar foto's, de rest volgt later.
Wally schreef:Mijn SD'ke heeft er hier 581 geregistreerd, en daar zullen er dus ook een 300-tal of meer uitvliegen ....
Ook vele foto's hetzelfde, maar met verschillende instellingen....
Ja sowieso 200 bij mij, die niet voldoen, waaronder 50 bewogen of onscherp.
De meesten zijn nu ook wat hetzelfde, dus het zal wat selecteren worden, daar ik toch van elke aanwezige een aantal foto's wil overhouden.
Morty schreef:Voor mij eentje van mijn mindere, beetje overbelicht...
Amaai, als dat een van uw mindere exemplaren is ....

Toch effe het risico genomen en er een 8-tal in de gallery geplaatst ...
Ook een voorsmaakje ...
Heb zo de indruk dat hier toch heel knap werk is geleverd. Denk dat de eigenaars van hun MINI mooie foto's gaan hebben.
Hier onze Gianni zijn bijdrage :
http://picasaweb.google.be/skeeteur/MiniacsPhotoshoot
Hier onze Gianni zijn bijdrage :
http://picasaweb.google.be/skeeteur/MiniacsPhotoshoot
@ Walter ... staar u aub niet blind .. er zijn er ook veel mindere (al op zijn minst 200 lol).
Ik heb bovenstaande ook "normaal" en dan is het al heel wat minder. Reden waardoor ik deze minder vind ... mijn reflectie in de bumper vooraan. tsk tsk grote fout.
Vind uw foto's en trouwens van iedereen ... zeer geslaagd
Ik heb bovenstaande ook "normaal" en dan is het al heel wat minder. Reden waardoor ik deze minder vind ... mijn reflectie in de bumper vooraan. tsk tsk grote fout.

Vind uw foto's en trouwens van iedereen ... zeer geslaagd

Terug naar “Berichten Van Meetings”