TOY story part 2: the next level .
- kleinen_joris
- MINI-aholic
heb vandaag zo een beetje een brute berekening gekregen van wat er nog van 'extra' opsmuk op de wagen gaat komen... en zit aan meer dan 10K
...ja dat loopt aardig op...
die carbon telt aardig door
...
de JCW sportophanging valt precies wel nog mee qua prijs... komt op een 800€ ( wel niet geplaatst) ik denk toch wel dat ik ze ga nemen... vandaag verwacht ik nog een tegenofferte van Intrax, en dan ga ik alles eens op een rijtje zetten...

die carbon telt aardig door

de JCW sportophanging valt precies wel nog mee qua prijs... komt op een 800€ ( wel niet geplaatst) ik denk toch wel dat ik ze ga nemen... vandaag verwacht ik nog een tegenofferte van Intrax, en dan ga ik alles eens op een rijtje zetten...
slecht nieuws..de mini heeft vertraging..zal pas voor de tweede week van juli zijn...
en dan moeten ze er nog een paar dagen aan werken om alles eraf en erop te vijzen...
dacht er midden juli mee naar goodwood festival of speed te rijden om hem al eens goed te roderen...en ook de fotoshoot van einde van de maand zal er niet inzitten...
voordeel is dan weer dat ik tegen dan voor een gepersonaliseerde cijfercombinatie kan gaan... en dat ik ondertussen misschien iets van mijn wagenpark kan verpatsen zodat de boekhouder geen grijs haar moet krijgen...
en dan moeten ze er nog een paar dagen aan werken om alles eraf en erop te vijzen...
dacht er midden juli mee naar goodwood festival of speed te rijden om hem al eens goed te roderen...en ook de fotoshoot van einde van de maand zal er niet inzitten...
voordeel is dan weer dat ik tegen dan voor een gepersonaliseerde cijfercombinatie kan gaan... en dat ik ondertussen misschien iets van mijn wagenpark kan verpatsen zodat de boekhouder geen grijs haar moet krijgen...

- kleinen_joris
- MINI-aholic
wannes schreef:update: mijn nieuwe nummerplaat is geregeld, dus dat komt al goed, al de stukken die aan de wagen dienen gewisseld zijn al toegekomen in het magazijn , nu nog wachten op de auto zelf![]()
mischien vandaag of morgen... en anders zeker volgende week is me beloofd...dus nog even geduld....
Ik probeer de MINI te localiseren voor de velgen he

- kleinen_joris
- MINI-aholic
kleinen_joris schreef:wannes schreef:update: mijn nieuwe nummerplaat is geregeld, dus dat komt al goed, al de stukken die aan de wagen dienen gewisseld zijn al toegekomen in het magazijn , nu nog wachten op de auto zelf![]()
mischien vandaag of morgen... en anders zeker volgende week is me beloofd...dus nog even geduld....
Ik probeer de MINI te localiseren voor de velgen he( de garage weet niet waar het wrak is
![]()
![]()
![]()
).
De auto is dus verdwenen ( tezamen met de ass. ). Ik weet dus niet of ik je nog die velgen ga kunnen tonen

Hopelijk weet ik morgen iets meer!
straffe mannen daar...
de nieuwe is dus bij de dealer toegekomen , en ik ga er straks wat pics van maken
morgen en overmorgen gaan ze er normaal beginnen aan vijzen , dus tegen het eind van de week zal ik hem wel mogen afhalen vermoed ik...
ik ga nu straks al eens kijken wat ik van de velgen vind, en dan laat ik iets weten.

de nieuwe is dus bij de dealer toegekomen , en ik ga er straks wat pics van maken

morgen en overmorgen gaan ze er normaal beginnen aan vijzen , dus tegen het eind van de week zal ik hem wel mogen afhalen vermoed ik...
ik ga nu straks al eens kijken wat ik van de velgen vind, en dan laat ik iets weten.
Terug naar “Show & Shine - MINI”