Katarakt Follow-Me 13 juli 2008
Katarakt Follow-Me 13 juli 2008
Bedankt aan alle deelnemers om op te dagen op zo'n mooie dag om door het Haspengouwse landschap rond te toeren.
De weergoden zaten ons goed mee.
Off topic: Dubbel dames finale hebben Chantal en Larissa gewonnen.
Dubbel gemengd finale heeft Chantal verloren, maar toch in de prijzen gevallen.
De weergoden zaten ons goed mee.
Off topic: Dubbel dames finale hebben Chantal en Larissa gewonnen.
Dubbel gemengd finale heeft Chantal verloren, maar toch in de prijzen gevallen.
- MY Dweiltje
- MINI Master
het was weer een gezellige rit. Beetje jammer dat we de serie niet echt kenden, waardoor we de stops niet konden herkennen.
Niettemin hebben we een mooie rit gekregen met een heerlijk zonnetje. En we hebben weer kunnen bijpraten met enkele collega-mini-rijders.
Jammer dat onze mini een andere mini toch even wilde kussen (gelukkig is er bijna niets meer van te zien).
bedankt aan de organisatie, voor deze mooie rit, de lekkere taart en mooie prijzen
Niettemin hebben we een mooie rit gekregen met een heerlijk zonnetje. En we hebben weer kunnen bijpraten met enkele collega-mini-rijders.
Jammer dat onze mini een andere mini toch even wilde kussen (gelukkig is er bijna niets meer van te zien).
bedankt aan de organisatie, voor deze mooie rit, de lekkere taart en mooie prijzen
bedankt aan de organisatie van de rit.. genoten van het goei weer en weer goe geamuzeerd eh.. jammer dat ik niks van de reeks ken want dat zal dan nog wel anders zijn om deze rit te rijden...
@ stafke .. geen probleem zene man.. kan gebeuren eh en is al bij al nog meegevallen , had veel erger kunnen zijn en ben blij dat het bij jullie ook zo goe als weg is... want is voor geen van beiden leuk eh.. mja de works zal verliefd zijn op mijn cooperke eh want is ni de eerste keer dat ze elkaar willen kussen eh ...

@ stafke .. geen probleem zene man.. kan gebeuren eh en is al bij al nog meegevallen , had veel erger kunnen zijn en ben blij dat het bij jullie ook zo goe als weg is... want is voor geen van beiden leuk eh.. mja de works zal verliefd zijn op mijn cooperke eh want is ni de eerste keer dat ze elkaar willen kussen eh ...

Bedankt aan de organisatie van de Katarakt rit!
Het was zeer gezellig en origineel met de Katarakt taart op de "boomgaardparking".
En onze tweede keer in de prijzen gevallen! (zelfs dubbel door goeie samenwerking
)
Het weerzien met de MINI-vrienden was ook weer zeer aangenaam, alsook de kennismaking met een paar nieuwe gezichten.
Voor mij nog meer van datte!
En nog een dikke proficiat aan Chantal en Larissa.
Het was zeer gezellig en origineel met de Katarakt taart op de "boomgaardparking".
En onze tweede keer in de prijzen gevallen! (zelfs dubbel door goeie samenwerking

Het weerzien met de MINI-vrienden was ook weer zeer aangenaam, alsook de kennismaking met een paar nieuwe gezichten.
Voor mij nog meer van datte!
En nog een dikke proficiat aan Chantal en Larissa.
Aan iedereen bedankt voor de grote opkomst voor deze keine volgrit, het doet goed te horen dat de meeste het toch een plezante uitstap vonden.Sommige hadden blijkbaar iets anders verwacht maar bij mijn weten stond in de uitnodiging toch dat het ging om een volgrit met meerdere tussenstops en een toeristise rondrit doorheen het Haspengouwse landschap.
Nogmaals proficiat aan de Bart, op zijn verjaardag nog gaan lopen met de eerste prijs, je moet het maar doen.
Voor wie de serie nog niet gezien heeft, nu dus doen, dan gaat deze rit misschien toch nog een meerwaarde krijgen.
Nogmaals proficiat aan de Bart, op zijn verjaardag nog gaan lopen met de eerste prijs, je moet het maar doen.
Voor wie de serie nog niet gezien heeft, nu dus doen, dan gaat deze rit misschien toch nog een meerwaarde krijgen.
- minibandit
- MINI Nutter
het was idd een mooie Katarakt thema rit...vooral als je de reeks gezien hebt (wat bij mij niet het geval is
!)
ik kan me voorstellen dat het voor de echte fans een hele belevenis moet geweest zijn
die zijn hier dan ook duidelijk komen bovendrijven...hé Bart
maar mijn gedacht van een "rit" is idd meer bollen dan stilstaan en niet omgekeerd
het is de eerste keer dat ik meer km's doe voor de verplaatsing dan tijdens de rit zelf
de streek leent zich volgens mij perfect om eens een "echte rit" te organiseren,
er waren enkele geweldige stukjes route bij
idd Dany het stond zo ongeveer in de affiche, en het was in orde kwa organisatie hoor !!!
dus eigen schuld dikke bult zeker hé
en zoals anderen reeds zegden, het was wel de ideale moment om ff bij te praten...daar hadden we meer dan tijd genoeg voor
de grootste sensatie van de dag was idd het voorvalletje met Stafke en sscooper
als je zo 2 Mini's ziet botsen voor je ogen, staat je tikker wel even stil !!
gelukkig maar is alles blijkbaar snel terug in orde gekomen met Krist'l hare lieveling

ik kan me voorstellen dat het voor de echte fans een hele belevenis moet geweest zijn

die zijn hier dan ook duidelijk komen bovendrijven...hé Bart

maar mijn gedacht van een "rit" is idd meer bollen dan stilstaan en niet omgekeerd

het is de eerste keer dat ik meer km's doe voor de verplaatsing dan tijdens de rit zelf

de streek leent zich volgens mij perfect om eens een "echte rit" te organiseren,
er waren enkele geweldige stukjes route bij

idd Dany het stond zo ongeveer in de affiche, en het was in orde kwa organisatie hoor !!!

en zoals anderen reeds zegden, het was wel de ideale moment om ff bij te praten...daar hadden we meer dan tijd genoeg voor

de grootste sensatie van de dag was idd het voorvalletje met Stafke en sscooper

gelukkig maar is alles blijkbaar snel terug in orde gekomen met Krist'l hare lieveling

minibandit schreef:het was idd een mooie Katarakt thema rit...vooral als je de reeks gezien hebt (wat bij mij niet het geval is!)
ik kan me voorstellen dat het voor de echte fans een hele belevenis moet geweest zijn![]()
die zijn hier dan ook duidelijk komen bovendrijven...hé Bart![]()
maar mijn gedacht van een "rit" is idd meer bollen dan stilstaan en niet omgekeerd![]()
het is de eerste keer dat ik meer km's doe voor de verplaatsing dan tijdens de rit zelf![]()
![]()
er waren enkele geweldige stukjes route bij![]()
de grootste sensatie van de dag was idd het voorvalletje met Stafke en sscooper![]()
X 2

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik niet apprecieer al het werk dat jullie erin gestoken hebben. Heel mooi georganiseerd en taart en drank....tot in de puntjes!!
En zoals Bandit zei, een geweldig mooie streek waar ik zeker nog eens wil komen bochtjes draaien!!
dankje!
minibandit schreef:de grootste sensatie van de dag was idd het voorvalletje met Stafke en sscooper![]()
Bedankt Gunter voor het medeleven ..... maar zo veel pijn had ik niet hoor

( je sprak toch van die lieveling he

- minibandit
- MINI Nutter
Terug naar “Berichten Van Meetings”