Nini's Mini
Alle nieuw dak staat erop, vandaag komen ze nog terug de ramen erin steken en mijn autoke is terug in orde...
Hier staat een fotoke van mijn nieuw dak :
http://nl.netlog.com/StefanieDaelemans/photo/photoid=37691408#photos
Sorry maar Imageshack doet het weer niet...
Met het dak eraf te nemen, is er wel zo'ne stijl kapot gegaan...Dee was al gebarsten doordat ze op mijn dak hadden liggen springen, maar nu is em dus helemaal kapot !
Zoveel kosten voor (momenteel nog) een studentje !!
Hier staat een fotoke van mijn nieuw dak :
http://nl.netlog.com/StefanieDaelemans/photo/photoid=37691408#photos
Sorry maar Imageshack doet het weer niet...
Met het dak eraf te nemen, is er wel zo'ne stijl kapot gegaan...Dee was al gebarsten doordat ze op mijn dak hadden liggen springen, maar nu is em dus helemaal kapot !
Zoveel kosten voor (momenteel nog) een studentje !!
wa een bende onozelaars moeten da geweest zijn..allez waar zit die under verstand jong
hopelijk vindt ge nog getuigen..want da kan nu toch nie zijn da niemand da gezien eeft..'t is nie dat ge iedere dag op iemand zijn dak ziet springen é
maar 'k zie dat voorlopig goe aant komen is..das al een bittere troost

hopelijk vindt ge nog getuigen..want da kan nu toch nie zijn da niemand da gezien eeft..'t is nie dat ge iedere dag op iemand zijn dak ziet springen é
maar 'k zie dat voorlopig goe aant komen is..das al een bittere troost
De daders vinden...'k ben genen uil he
Ten eerste ; flikken steken er niks van moeite in want wa is nu ene auto da vernield wordt...
Ten tweede ; als iemand da al gezien heeft, gaan die ook ni de moeite doen om naar de flikken te stappen en dan nog, ge hebt die hun namen toch ni, dus hoe gaat ge die ooit nog terugvinden...
Achja, 'k weet weeral waarvoor da'k begin te werken zeker

Ten eerste ; flikken steken er niks van moeite in want wa is nu ene auto da vernield wordt...
Ten tweede ; als iemand da al gezien heeft, gaan die ook ni de moeite doen om naar de flikken te stappen en dan nog, ge hebt die hun namen toch ni, dus hoe gaat ge die ooit nog terugvinden...
Achja, 'k weet weeral waarvoor da'k begin te werken zeker

Terug naar “Show & Shine - MINI”