Moeders S'ke vervangen door White Stallion!!!
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- minibandit
- MINI Nutter
dikke shit!! ik heb ooit eens een grote plastiek zak op mijn auto gekregen ...op zich misschien onschuldig , maar als die van een bouwwerf afkomstig is , en die hangt vol met steengrijs en stof..dan weet je het wel zeker
en wat doe je eraan...als dat omhoog waait als je net afkomt ben je de sigaar....
en aan wie ga je het verhalen? ...zelf betalen is de boodschap...
hopelijk komt hij snel terug in orde... is een pracht exemplaar!

en wat doe je eraan...als dat omhoog waait als je net afkomt ben je de sigaar....
en aan wie ga je het verhalen? ...zelf betalen is de boodschap...

hopelijk komt hij snel terug in orde... is een pracht exemplaar!
- MY Dweiltje
- MINI Master
Sehr shön,....
Onze Robbe gaat straks zeggen "Papa diene schone witte,.... met da vleugelke,...." ge had zijn gezicht moeten zien als ik de foto' s liet zien,... hoe, allé,.... spijtig hé,... zo ne schone,... wie smijt er nu een plank op de weg,... hij kon er nie vanover,.... Maar nu, 'k zie zijn glimlachske al op zijn gezicht en die grote blauwe kijkers,...
Tof dat 't terug OK is!!, voor mij persoonlijk, met striping,....
Onze Robbe gaat straks zeggen "Papa diene schone witte,.... met da vleugelke,...." ge had zijn gezicht moeten zien als ik de foto' s liet zien,... hoe, allé,.... spijtig hé,... zo ne schone,... wie smijt er nu een plank op de weg,... hij kon er nie vanover,.... Maar nu, 'k zie zijn glimlachske al op zijn gezicht en die grote blauwe kijkers,...
Tof dat 't terug OK is!!, voor mij persoonlijk, met striping,....
Stafke schreef:mujer schreef:ooo mijn lievelingetje is terug, een maandje niet mee kunnen rijden, kan niet wachten tot vanavond
Ardennen - here we come
Lievelingetje ????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat ik dat was![]()
![]()
![]()
Das maar 3e plaats zenne Stefaan

Maar toch goed dat alles mooi in orde kwam !!!
Ik zou de striping toch weer laten doorlopen op de bumper hoor. Maar 't is mooi zo ook

Misschien een kleine nummerplaat ipv een euro versie? (houders zijn op maat te maken

Terug naar “Show & Shine - MINI”