Die ruiten laten plaatsen zit mij toch niet mee zenne...
Dinsdag morgen de MINI binnen in de garage, in de avond rond 6u terug gaan ophalen... en 't was ni goed gedaan hé... onderaan de ruit waar die 2 chromé bagetten samen komen normaal mooi tegen elkaar, toen 2 mm spatie tussen... trok op niets.
Dan, tussen de bovenzijde van de zwarte A-stijl en de plastieken rand rond het dak ook een spatie van 7 mm... Dus, ikke terug naar binnen, sleutel weer ingeleverd en terug naar huis gegaan.
Vandaag wederom MINI gaan ophalen, spatie tussen de chromé bagetjes mooi dicht alsook die bovenaan de A-stijl. (Ze kunnen het toch... maar waarom dan niet van de 1e keer goed doen?)
Ik natuurlijk tevreden, naar binnen, de man aan de balie nog bedankt voor het oplossen waarna hij z'n excuses aanbood voor het ongeval.
Thuis gekomen de auto wat afgekuist en wat zie ik, verschillende zwarte veegjes en puntjes van het afdichtingsmiddel op m'n motorkap zijstukjes en het stuk tussen de motorkap en de voorruit...
Ondertussen reeds alles geprobeerd om deze puntjes te verwijderen... maar ik durf uiteraard niet té hard schuren om de lak niet te beschadigen.
Iemand tips? Of zou ik hiervoor nogmaals naar de garage rijden? Diegenen die mij al een beetje kennen is dit voor mij dus een serieuze demper op de vreugde en ben ik er echt slecht van dat er iets schilt aan m'n dierbare MINI'tje...
What to do, what to do....