...Minichael's Mini... SOLD...
Carbon is niet meteen m'n ding, maar 't staat mooi in je MINI
speciaal zo die ringen
Gaat aan een behoorlijk sneltempo bij jou moet ik zeggen
Was je al eens gaan horen bij Jonker in Huissen voor je dashboard? Daar zijn ze "maar" 150 euro dacht ik.
Waar denk je aan bij de verlaging? Ik ben persoonlijk zeer tevreden van m'n Eibachs
*EDIT* : Lees net op NMC.nl dat 't de veren van Coendek worden. Komen die met attest voor de belgische keuring?
Keep up the good work man.

Gaat aan een behoorlijk sneltempo bij jou moet ik zeggen

Was je al eens gaan horen bij Jonker in Huissen voor je dashboard? Daar zijn ze "maar" 150 euro dacht ik.
Waar denk je aan bij de verlaging? Ik ben persoonlijk zeer tevreden van m'n Eibachs

*EDIT* : Lees net op NMC.nl dat 't de veren van Coendek worden. Komen die met attest voor de belgische keuring?
- minibandit
- MINI Nutter
minibandit schreef:Dangixxer schreef:Xefke schreef:Carbon is niet meteen m'n ding
Dit lijkt me eerder carbon-look....
oeps...en als iemand dit weet is het Mr Karton himself
Mijn excuses

Denk ook wel dat 't carbon look is. Maar toch, het is niet meteen m'n ding

Sommigen houden niet van carbon (of carbonlook

Xefke schreef:Carbon is niet meteen m'n ding, maar 't staat mooi in je MINIspeciaal zo die ringen
Gaat aan een behoorlijk sneltempo bij jou moet ik zeggen![]()
Merci!
Ja, al mail verzonden naar Jonkers, maar nog geen reactie. Verlaging is met GOCA-attest voor keuring, dus moet geen probleem zijn.
Dangixxer schreef:Xefke schreef:Carbon is niet meteen m'n ding
Ja toch nie, origineel carbon onderdelen van Mini!! Aan de achterkant van de onderdelen staat elke keer MINI.....
De middenconsole van het dashboard is nog in carbon-look maar daar komt binnenkort snel verandering in!!!!!

Minichael schreef:Dangixxer schreef:Xefke schreef:Carbon is niet meteen m'n ding
Ja toch nie, origineel carbon onderdelen van Mini!! Aan de achterkant van de onderdelen staat elke keer MINI.....
De middenconsole van het dashboard is nog in carbon-look maar daar komt binnenkort snel verandering in!!!!!
Heeft MINI dat dan die ringen , wist ik niet...
Xefke schreef:Minichael schreef:Dangixxer schreef:Xefke schreef:Carbon is niet meteen m'n ding
Heeft MINI dat dan die ringen , wist ik niet...
MINI heeft zeker echte carbonnen ringskes (is een JCW productje he)

Maar dan enkel voor de versnellingspook en de drankhouders.
Ringen voor de centrale meter, luidsprekers en deurhendel bestaan niet van MINI!
Vandaar mijn twijfel en echt carbon...?
Het setje dat je nu hebt koop je niet onder de 700 euro....
Op Ebay staan er regelmatig 26-delige "carbon"setjes......

Terug naar “Show & Shine - MINI”