
TOY story part 2: the next level .
heb de 007 vandaag binnengestoken in de garage om verder af te werken...of dat was toch de bedoeling
..spijtig genoeg zijn er weer een hele hoop spullen niet tijdig binnen geraakt....
Wat zal er wel op staan: de carbon binnen handvaten van de deuren , de carbon koffergreep, de verlaagde veren...
wat is er nog niet: het aeropack, de andere remschijven, de carbon spiegelkappen...
hopelijk komt dat allemaal vlug in orde, want ik vrees dat onze relaties aangaande het opstellen van mijn wagen op de voorstelling in luxemburg wel eens serieus zouden kunnen verwateren...
hopelijk is ook het irritante klopje aan de ophanging verdwenen..
morgenvoormiddag ga ik hem omruilen met de TOY, zodanig dat ze die helemaal in orde kunnen zetten voor zijn nieuwe baasje en voor de TC.

Wat zal er wel op staan: de carbon binnen handvaten van de deuren , de carbon koffergreep, de verlaagde veren...
wat is er nog niet: het aeropack, de andere remschijven, de carbon spiegelkappen...
hopelijk komt dat allemaal vlug in orde, want ik vrees dat onze relaties aangaande het opstellen van mijn wagen op de voorstelling in luxemburg wel eens serieus zouden kunnen verwateren...
hopelijk is ook het irritante klopje aan de ophanging verdwenen..
morgenvoormiddag ga ik hem omruilen met de TOY, zodanig dat ze die helemaal in orde kunnen zetten voor zijn nieuwe baasje en voor de TC.
ophanging is "SUBLIEM!!!"
nu kan ik de mkI met een gerust hart wegdoen..de opvolger is opgestaan ...
hoe simpel kan het zijn om iets beter te maken ...een onschuldige 10 mm , wat negatieve camber en iets stugger...en het is een hele andere auto.
Ik heb ook veel minder last van torquesteering nu...ik kan perfect met één hand sturen en de andere met een gerust gevoel de pook laten bedienen!! tot gisteren moest ik snel snel schakelen en snel snel terug het stuur vasthouden met twee handjes om met de zoekende wielen te vechten...
ik zal straks wat pics posten van de veranderingen, want ook al is het maar 10 mm , het geeft een heel ander zicht...
ik ben superblij!!! nu nog de aerokit en een paar stukjes carbon , en klaar is kees!
__________________
nu kan ik de mkI met een gerust hart wegdoen..de opvolger is opgestaan ...
hoe simpel kan het zijn om iets beter te maken ...een onschuldige 10 mm , wat negatieve camber en iets stugger...en het is een hele andere auto.
Ik heb ook veel minder last van torquesteering nu...ik kan perfect met één hand sturen en de andere met een gerust gevoel de pook laten bedienen!! tot gisteren moest ik snel snel schakelen en snel snel terug het stuur vasthouden met twee handjes om met de zoekende wielen te vechten...
ik zal straks wat pics posten van de veranderingen, want ook al is het maar 10 mm , het geeft een heel ander zicht...
ik ben superblij!!! nu nog de aerokit en een paar stukjes carbon , en klaar is kees!
__________________
wannes schreef:ophanging is "SUBLIEM!!!"
nu kan ik de mkI met een gerust hart wegdoen..de opvolger is opgestaan ...
hoe simpel kan het zijn om iets beter te maken ...een onschuldige 10 mm , wat negatieve camber en iets stugger...en het is een hele andere auto.
Ik heb ook veel minder last van torquesteering nu...ik kan perfect met één hand sturen en de andere met een gerust gevoel de pook laten bedienen!! tot gisteren moest ik snel snel schakelen en snel snel terug het stuur vasthouden met twee handjes om met de zoekende wielen te vechten...
ik zal straks wat pics posten van de veranderingen, want ook al is het maar 10 mm , het geeft een heel ander zicht...
ik ben superblij!!! nu nog de aerokit en een paar stukjes carbon , en klaar is kees!
__________________
Das leuk om te horen !
Heeft elke R56 dan zoveel last van torquesteering? Of ligt dat aan het extra vermogen bij de jouwe?
- freakymini
- MINI-aholic
- Berichten: 561
- Lid geworden op: 10 Jan 2007
- Locatie: Deurne
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten