cooper by sscooper
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Ik heb nog eens nagedacht over die kms zenne. Ik denk dat dat eerder iets is voor het koppeke van de chauffeur dan dat het iets te maken heeft met de wagen... Maar wie weet... zegt Beek wel hetzelfde LOL
Ook bij ne geZipte S kunde nen anderen IC steken he Gunter (mocht de Steven zijne S net buiten de categorie vallen die ze bij Beek al kunnen kietelen...)
In ieder geval ben ik er zeker van dat het nieuwe machien van onze Steven gigantisch vet gaat worden !
Ook bij ne geZipte S kunde nen anderen IC steken he Gunter (mocht de Steven zijne S net buiten de categorie vallen die ze bij Beek al kunnen kietelen...)
In ieder geval ben ik er zeker van dat het nieuwe machien van onze Steven gigantisch vet gaat worden !
minibandit schreef:hier moet minstens 18" op komen
minibandit schreef:Zippen...da moet minstens een ander IC'ke op dus een Beek kuurke hé![]()
Dangixxer schreef:ben al benieuwd naar de keuze van "brulpijp" die eronder gaat komen![]()
De Steven heeft net ne mooie volle MINI gekocht die ook wel wat centjes in beslag neemt, en gelle jaagt dien al weer op kosten
Melissa zal content zijn
PS Een setje verlagingsveren (of dempers en al) zouden ook ni misstaan
- minibandit
- MINI Nutter
Xefke schreef:minibandit schreef:hier moet minstens 18" op komenminibandit schreef:Zippen...da moet minstens een ander IC'ke op dus een Beek kuurke hé
Dangixxer schreef:ben al benieuwd naar de keuze van "brulpijp" die eronder gaat komen![]()
De Steven heeft net ne mooie volle MINI gekocht die ook wel wat centjes in beslag neemt, en gelle jaagt dien al weer op kosten![]()
Melissa zal content zijn![]()
PS Een setje verlagingsveren (of dempers en al) zouden ook ni misstaan![]()
Das ni op kosten jagen he
Gewoon hem motiveren om er NOG ne gravere MINI van te maken!!!
amai das hier goe druk..
allemaal merci voor de reacties... ik ga nog zien wat te doen met de velgen in de zomer ...
de DOTZ zijn bij mij gebleven natuurlijk ... die ga ik ni wegdoen ... kga nog zien wat ze zeggen binnekort onder den ssturbo
kgaan is een nieuw toppickes aanmaken se
dus hier mag en slotje op komen ....

dus hier mag en slotje op komen ....
Terug naar “Show & Shine - MINI”