Mannen,
nie vergeten, als jullie motorisch tunen en extra pk's willen en al van die zaken waar ik geen fluit van ken, en je geeft het niet aan aan de verzekering, en je rijdt iemand dood.... dan kan je't vergeten h?, ze zoeken tot ze iets vinden om niet te moeten betalen, believe me...
en bloeden ga je hoor, h?????l hevig, heb hier zelf ook het verhaal gehoord van mijn verzekeraar, identieke situatie met gekittelde Opel en er is een dode gevallen... getuigen hebben de auto in rotvaart zien passeren luttele seconden voor hij die man doodreed... Experts hebben die johnnybak onderstebovengekeerd ?n gevonden wat ze moesten : die kerel zijn life is fucked up, kan ik je verzekeren, de rest van je leven gaan werken om nabestaanden te financieren.
Is bevoorbeeld ook zo met iets simpeler : als het nat is bevoorbeeld en uw banden zijn onder 1,6 mm en je rijdt er ene dood : BETALEN voor de rest van uw leven, verzekeringsmaatschappijen zijn smeerlapkes, maar in de fond hebben ze gelijk...
dus : Ik vind als je een mini van 25000 kan betalen, en in't weekend 150 euro kan verpatsen in een dancing, je ook nie onnozel moet doen over die paar honderd euro extra per jaar.... :frown:
Hoor ze hier al denken "ouwe Joe, shut up, ge zijt mijn pa nie !"
maar wie ben ik, ieder voor zich....