voila terug van Holland se.. met 2 nieuwe mod s dan toch... thx Glenn om mee te gaan
de alta cai luchtfilter geplaatst en kmoet zeggen wat een verschil .. vooral de aanzuig van de luchtfilter naar de turbo hoor je zeer goe.. echt speciaal en wow effectje....
zeer mooie sound moet ik zeggen zeer anders dan mn vorige luchtfilters ....
en ik heb geluk zeide ze met mn strut want die van M7 en andere die komen tegen de houder van de alta en deze past er net perfect om heen ...
dan na een gesprekje met klaas van beek toch besloten de dump valve van forge eens te proberen ( ik mocht ze terug geven als ik er ni content van was en ze eerst testen ) dus ja heb ik het maar gedaan eh ... vooral bij hoge toeren hoor je hem goe afblazen .. als je rustig rijdt dan hoor je hem zo goe als niet ( wat ook de bedoeling is) maar echt speciaal ..

( en heb geen drukverlies lijkt het ) dus das perfect !!!
echt iets speciaals en grappig hoe mensen hun kopje draaien als je doortrekt
pssssssssssst was da !
@Pepi de montage hiervan zijn 3 boutjes en ni moeilijk .. en wordt geplaatst op het originele stuk ... enkel smalle handen hebben
en ze kunne ze zonder probleem met de post verzenden (klein doosje van 10 cm op 10)
ik heb er maar geen meegebracht omdat ik niet zeker was of je het dan nu wel of ni wou na men telefon gisteren met jou ... je kan het eerst is zien bij mij eh of je dat wilt ...
hier foto's van de alta en de valve ( ni goe te zien natuurlijk deze laatste )
zal proberen filmpje te maken ma heb geen deftige camera en heb al geprobeerd me fototoestel ma da trekt op niks en dan laat ik da liever in real live horen

doe binnekort toch een opritmeetje bij ons nieuw appartementje
Alta
dump valve ( zit onder de zwarte buis )

psssssssssst