R56 Turbo S " with Alpina's 18 + toyo
Stafke schreef:Knap Steven.
Die armsteun, heb je de zetels ervoor moeten demonteren ?
Das de "oudere" armsteun, daarvoor moet niks gedemonteerd worden. Enkel de 2 achterste vijzen van de zetels loszetten en de armsteun onder de geleiders van de zetels inschuiven en terug vastzetten.
Is een heel schoon machien aan het worden Steven

@stafke.. vital heeft je de uitleg van instalatie al gegeven zie ik.. je moet idd de vijzen losmaken van de zetelbevestiging en dan kan je deze steunen eronder vijzen...
en van prijs valt het ook mee.. en handig nog meer opbergruimte
@vital merci voor het compliment
@pepi weees maar zeker dat er nog extra toetsen aan komen maar op vorige post ken je ze lezen .. maar daat staan ook dat men geldezel even nimeer mee wil
@ freek.. ja dat vind ik ook een specialeke die met de xenons ... en ja kan moeilijk trekken en poseren eh , en geen fotograaf gevonden vandaag

en van prijs valt het ook mee.. en handig nog meer opbergruimte

@vital merci voor het compliment

@pepi weees maar zeker dat er nog extra toetsen aan komen maar op vorige post ken je ze lezen .. maar daat staan ook dat men geldezel even nimeer mee wil

@ freek.. ja dat vind ik ook een specialeke die met de xenons ... en ja kan moeilijk trekken en poseren eh , en geen fotograaf gevonden vandaag

- minibandit
- MINI Nutter
vader staat had een onaangename surprise in de bus zitten ...
het modden zal nog even kunne wachten nu met deze zure appel .. had iets verwacht ma ni zoveel
kmoet ineens mijn verkeersbelasting gewest en BiV samen betalen in 1 boterham ...
even schrikken als je die brief open maakt en ziet dat je 1340 eur moet betalen en dan nog voor de 24 ste dec .... echt schandalig dat je daar zo weinig tijd voor krijgt ....
en als je ni stipt betaalt komt er een boete van 50 eur bij en een intrest per dag te laat...
je zou van minder depressief worden .... zeker met die crisistoestanden nu er nog bij en dan kerstperiode en 3 weken geen pre wegens sluiting zaak ... pffff
ps: gelukkig komt er een glimlach als ik hem is goe op zn gas duw ...

het modden zal nog even kunne wachten nu met deze zure appel .. had iets verwacht ma ni zoveel
kmoet ineens mijn verkeersbelasting gewest en BiV samen betalen in 1 boterham ...

even schrikken als je die brief open maakt en ziet dat je 1340 eur moet betalen en dan nog voor de 24 ste dec .... echt schandalig dat je daar zo weinig tijd voor krijgt ....

en als je ni stipt betaalt komt er een boete van 50 eur bij en een intrest per dag te laat...
je zou van minder depressief worden .... zeker met die crisistoestanden nu er nog bij en dan kerstperiode en 3 weken geen pre wegens sluiting zaak ... pffff

sscooper schreef:vader staat had een onaangename surprise in de bus zitten ...![]()
kmoet ineens mijn verkeersbelasting gewest en BiV samen betalen in 1 boterham ...![]()
even schrikken als je die brief open maakt en ziet dat je 1340 eur moet betalen en dan nog voor de 24 ste dec .... echt schandalig dat je daar zo weinig tijd voor krijgt ....![]()
![]()
Dat is toch vaak zo? Da's iets wat ik zowieso verwachtte.
1340.....mmh, ik dacht dat het een 15 a 1600 was

- looneycooney
- MINI2 - Newbie
mja ken het had dat in me eerste jaar ook..nuja feitelijk moet je altijd wat reserve hebben voor een wagen heh
Je moest eens weten wat ik op 2j meegemaakt heb met mijn auto..het begon al 3uur na ontvangts ! toen hebben ze me ruit ingeslaan..en zo zijn zoveel dingen gebeurt in die 2j..heeft me in totaal +- 5500€ gekost puur aan extra verzekeringskosten , vrijstellingen, papieren etcetcetc...zelfs met mijn full omnium.
Ik had wel brute pech op alle vlak, maar toch kan je best altijd beetje op voorhand eraan denken.
Mvg

Ik had wel brute pech op alle vlak, maar toch kan je best altijd beetje op voorhand eraan denken.
Mvg
Terug naar “Show & Shine - MINI”