Wally's MCC(afgesloten hoofdstuk)
- minibandit
- MINI Nutter
- minibandit
- MINI Nutter
Lambda-sonde en thermostaathuis vervangen ...... 5 dagen zonder mijne Mini moeten doorbrengen .....
Maar hij 's terug en heb er dan ook effe wat fotookes van genomen, voor 't geval ik hem weer
voor zo'n lange tijd zou moeten gaan missen (allée hopelijk was dit de laatste keer)
Zelfs bij de dealer wisten ze dat ik onze MCC wel erg aan 't missen was ......

Maar hij 's terug en heb er dan ook effe wat fotookes van genomen, voor 't geval ik hem weer
voor zo'n lange tijd zou moeten gaan missen (allée hopelijk was dit de laatste keer)
Zelfs bij de dealer wisten ze dat ik onze MCC wel erg aan 't missen was ......

Merendeel van de berichten in het topic "show 'n shine" zijn mods die de Mini mooier / knapper / specialer maken .....
Mijn bericht is van een iets minder fraai allure ...
Daarnet twee felle verticale krassen (volledig door de lak) opgemerkt op de achterste zijvleugel ...
Twee maal een goeie 8 cm lang, op een plaats waar het m.i. niet om een ongelukkige aanraking gaat ...
Opzettelijk of niet .... maar waar is het respect voor andermans zaken gebleven in deze tijd ....
Mijn bericht is van een iets minder fraai allure ...

Daarnet twee felle verticale krassen (volledig door de lak) opgemerkt op de achterste zijvleugel ...

Twee maal een goeie 8 cm lang, op een plaats waar het m.i. niet om een ongelukkige aanraking gaat ...

Opzettelijk of niet .... maar waar is het respect voor andermans zaken gebleven in deze tijd ....
Respect is iets wat ze inderdaad de tijd van vandaag niet meer kennen.
Meestal is het bij de hobbyauto's eerder jaloezie dan respect volgens mij.
Zat onlangs in de BMW op de parking van de supermarkt op't vrouwke te wachten toen ik ook nog een bots tegen m'n auto hoorde.
Persoon in kwestie trok het zich ook niet aan.
Tot ik uitstapte dat had ze niet echt verwacht toen excuses alom, gelukkig was het stootstrip tegen stootstrip en was er niks gebeurd.
In uw geval is het natuurlijk wel wat erger, zoiets komt altijd slecht aan als je't ziet.
Veel succes met de afhandeling Walter en hopelijk krijg je geen kleurverschil.
Meestal is het bij de hobbyauto's eerder jaloezie dan respect volgens mij.
Zat onlangs in de BMW op de parking van de supermarkt op't vrouwke te wachten toen ik ook nog een bots tegen m'n auto hoorde.
Persoon in kwestie trok het zich ook niet aan.
Tot ik uitstapte dat had ze niet echt verwacht toen excuses alom, gelukkig was het stootstrip tegen stootstrip en was er niks gebeurd.
In uw geval is het natuurlijk wel wat erger, zoiets komt altijd slecht aan als je't ziet.
Veel succes met de afhandeling Walter en hopelijk krijg je geen kleurverschil.
Joehoewww ...
Vandaag het eerste grote onderhoud (87.000 km) achter de rug zonder enige speciale bijkomstigheid ...
Nadien voor 't eerst naar de schouwing (tja, 4 jaar), maar daar had ik een beetje mijn twijfels over ...
Bij de kassa werd me dan ook een rode kaart voorgeschoteld ...
De 18" velgen met 225/35 banden ? Nee, dat was in orde ...
De Bastuck uitlaat met de nodige aanpassingen ? Nope, was ook in orde ...
De verstralers (die ik vakkundig had voorzien van een paar kousen overheen) ? Ook in orde ...
Guess what ... de rode kaart werd voorgelegd omwille van het feit dat mijn vloermatten
niet vast lagen ...
Tja, heb zo van die traanplaat-vloermatten (op maat gemaakt)
en die werden aanschouwd bij de keuring als "volgens wet vastgeled" : losliggend hard materiaal ...
Geschrokken en over mijn toeren van dit bericht ben ik dus uit mijn krammen gevlogen op de schouwing
en werd naar de verantwoordelijke gezonden ... Na een tijd mijn gedacht (eerst vrij kwaad,
arrogant en onvriendelijk, later iets begripvoller) te hebben gezegd (lees : geroepen),
hebben ze mijn rode kaart dan toch omgetoverd tot een groene kaart, zonder herkeuring ...
Euhm, 'k had ondertussen mijn matten al uit de wagen laten verwijderen ...
Bij deze : 'k ben d'r door met onze HO cabrio ....
We kunnen weer twee jaar verder bollen ...
Wat heb ik geleerd vandaag : wie zijne mond niet opendoet wanneer hij niet akkoord is met een
bepaald oordeel, wordt bij de neus genomen voor het minste detail ...
Vandaag het eerste grote onderhoud (87.000 km) achter de rug zonder enige speciale bijkomstigheid ...

Nadien voor 't eerst naar de schouwing (tja, 4 jaar), maar daar had ik een beetje mijn twijfels over ...
Bij de kassa werd me dan ook een rode kaart voorgeschoteld ...

De 18" velgen met 225/35 banden ? Nee, dat was in orde ...
De Bastuck uitlaat met de nodige aanpassingen ? Nope, was ook in orde ...
De verstralers (die ik vakkundig had voorzien van een paar kousen overheen) ? Ook in orde ...
Guess what ... de rode kaart werd voorgelegd omwille van het feit dat mijn vloermatten
niet vast lagen ...

en die werden aanschouwd bij de keuring als "volgens wet vastgeled" : losliggend hard materiaal ...

Geschrokken en over mijn toeren van dit bericht ben ik dus uit mijn krammen gevlogen op de schouwing
en werd naar de verantwoordelijke gezonden ... Na een tijd mijn gedacht (eerst vrij kwaad,
arrogant en onvriendelijk, later iets begripvoller) te hebben gezegd (lees : geroepen),
hebben ze mijn rode kaart dan toch omgetoverd tot een groene kaart, zonder herkeuring ...

Euhm, 'k had ondertussen mijn matten al uit de wagen laten verwijderen ...

Bij deze : 'k ben d'r door met onze HO cabrio ....

We kunnen weer twee jaar verder bollen ...
Wat heb ik geleerd vandaag : wie zijne mond niet opendoet wanneer hij niet akkoord is met een
bepaald oordeel, wordt bij de neus genomen voor het minste detail ...
Terug naar “Show & Shine - MINI”