mini's gezocht voor mijn huwelijk
- anneliesmares
- MINI Regular
- Clubmanneke
- MINI-aholic
- anneliesmares
- MINI Regular
- anneliesmares
- MINI Regular
- anneliesmares
- MINI Regular
- anneliesmares
- MINI Regular
ik ga het ook in het oog houden... ik was het eigenlijk ook eerst van plan( ik trouw op 23 mei 2009
) en misschien dat ik alsnog een oproep doe tegen dan om ergens een verrassingseffect te verzorgen...maar voor de suite zelf denk ik aan limo's, omdat dat makkelijker gaat zijn om in en uit te raken...
voor onszelf kies ik dan wel iets specialer , maar dan wel om zelf mogen mee te rijden... dus dat is nog minder voor de hand liggend..
maar als ik die dag iets kan regelen dan wil ik wel afkomen...en aangezien wij 2 mini'kes hebben in de familie vang je ineens dubbel
maar zo veel op voorhand is voor mij niet vast te leggen...

voor onszelf kies ik dan wel iets specialer , maar dan wel om zelf mogen mee te rijden... dus dat is nog minder voor de hand liggend..
maar als ik die dag iets kan regelen dan wil ik wel afkomen...en aangezien wij 2 mini'kes hebben in de familie vang je ineens dubbel

maar zo veel op voorhand is voor mij niet vast te leggen...
- anneliesmares
- MINI Regular
- anneliesmares
- MINI Regular
- anneliesmares
- MINI Regular
huwelijk
Dag Annelies,
Ben pas lid van de MINIACS, woon in Oostende en op mij kan je zeker rekenen.
Kan wel een dagske wisselen op 't werk, alhoewel ik nu nog niet weet wat mijn werkschema is.
Heb het pas gehoord op de radio: "Tegen het einde van de eeuw staat de kust onder water". Dus is het dan het moment om Oostende nog eens te bezoeken en een goeie daad te verrichten, nl. Annelies en partner een onvergetelijke dag te bezorgen.
Alvast proficiat.
Ben pas lid van de MINIACS, woon in Oostende en op mij kan je zeker rekenen.
Kan wel een dagske wisselen op 't werk, alhoewel ik nu nog niet weet wat mijn werkschema is.
Heb het pas gehoord op de radio: "Tegen het einde van de eeuw staat de kust onder water". Dus is het dan het moment om Oostende nog eens te bezoeken en een goeie daad te verrichten, nl. Annelies en partner een onvergetelijke dag te bezorgen.
Alvast proficiat.

- anneliesmares
- MINI Regular
oh wat fijn, dus als ik even goed tel, ben ik heel zeker van 2 wagens...help ik moet aan 6 geraken.
Wie kan me helpen? Ik was al in paniek en had al eens rondgekeken naar ceremoniebedrijven en daar ben ik echt al overal te laat voor juli...
dus kom ik terug een oproepje doen...
hierbij ook nog eens mijn emailadres:
anneliesmares@hotmail.com
vele groetjes
Wie kan me helpen? Ik was al in paniek en had al eens rondgekeken naar ceremoniebedrijven en daar ben ik echt al overal te laat voor juli...
dus kom ik terug een oproepje doen...
hierbij ook nog eens mijn emailadres:
anneliesmares@hotmail.com
vele groetjes
- freakymini
- MINI-aholic
- freakymini
- MINI-aholic