Thumper S (1320mini) 262,4 pk pg 75
dan zijn er inderdaad zeker die in aanmerking komen!
maar ik zou een maatje breder nemen en de rand nog een beetje meer naar binnen laten inspringen
ofwel een koppel Breytons (Vision)
zo breed zou em moete staan (zoals op de twee foto's die volgen)
trouwens dit zijn ook toffe velgskes (waarbij rand achteraan nog net iets breder is dan vooraan)

maar ik zou een maatje breder nemen en de rand nog een beetje meer naar binnen laten inspringen
ofwel een koppel Breytons (Vision)

zo breed zou em moete staan (zoals op de twee foto's die volgen)
trouwens dit zijn ook toffe velgskes (waarbij rand achteraan nog net iets breder is dan vooraan)

hoh dat weet ik niet meer, ik dacht 1150 zonder banden
kheb nu de Kw variante2 besteld, dus ik wacht nog even en dan zal ik eerst de spacers
achteraan moeten vervangen denk ik, er zullen er iets bredere tussenmoeten,
en dan kan ik de rand bekijken
met de spacers die ik nu heb is er aan de binnenkant een 2mm tussen band en wielkast,
maar als hij lager gaat dan hij nu ligt, dan komen de velgen nog schuiner te staan,
dus bredere spacers zullen nodig zijn vrees ik . . .
kheb nu de Kw variante2 besteld, dus ik wacht nog even en dan zal ik eerst de spacers
achteraan moeten vervangen denk ik, er zullen er iets bredere tussenmoeten,
en dan kan ik de rand bekijken
met de spacers die ik nu heb is er aan de binnenkant een 2mm tussen band en wielkast,
maar als hij lager gaat dan hij nu ligt, dan komen de velgen nog schuiner te staan,
dus bredere spacers zullen nodig zijn vrees ik . . .
- Racing Green
- MINI Master
tweede project zijn de velgen
daar ben ik nog nog niet uit
er zijn veel minis met 18 duims, wat ik zeker mooi vind (Sminnen bijvoorbeeld) maar ik heb wa schik dat me zo'n laag profielbandje het plezier van met uwe mini rijden wat gaat verloren gaan. iedereen kent de staat van onze belgische wegen met al ze'n putten,...
wat ik echter tot hiertoe nog bijna nooit gezien heb is ne 17 duim, maar dan wel 9 of 10 duim breed en ne gepolierde rand (bijv RH, Brock,....)
zodat de velgen tot juist aan de rand van kassen komen (niet breder)
da wordt nog wa nadenken
moete mijn hamanns is checken. die waren 17 en kwamn juist niet uit de kassen 8.5 breed

wou ik breder en maatje groter dan wast al vierduizend euro.
eu over heinz. tweemaal nadenken toch voor je daar gaat
mijn eerste "echte" aanpassing is eindelijk gebeurt!
een volledige inox uitlaatlijn van Bastuck
na de cat een rechte buis naar achter zonder vlammendemper
dan nen bocht (waar er oorspronkelijk ne pot zit)
en dan den (enigen) eindemper met een dubbel rond uitlaatsierstuk (fotos van sierstuk komen later omdat het al wa donker was)

een volledige inox uitlaatlijn van Bastuck
na de cat een rechte buis naar achter zonder vlammendemper
dan nen bocht (waar er oorspronkelijk ne pot zit)
en dan den (enigen) eindemper met een dubbel rond uitlaatsierstuk (fotos van sierstuk komen later omdat het al wa donker was)

Laatst gewijzigd door Dangixxer op Zo Nov 12, 2006 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
en die maakt ne sound.........
ik ben er van achterover gevallen
BANGELIJK!
de mens die hem geplaatst heeft en klanten die ook binnen stonden waren even laaiend enthousiast als ik
een eerste testritje gaan doen en mensen die int straat wandelen zie je omkijken zo van "wa komt er daar af"
hij klinkt zwaarder luider en als je van het gas gaat roffelt hij nog veel meer dan vroeger! Discreet kan je het niet meer noemen. Voor de mensen waarbij het gerust wel heel wat meer van alles mag zijn een echte aanrader.
of dat de keuring dit ook zal vinden is maar ten zeerste af te wachten (nochtans met E-keuring + TUV)
ik heb mijnen originelen uitlaat dan ook goe bijgehouden (probleem voor binnen 3.5 jaar pas)

ik ben er van achterover gevallen
BANGELIJK!
de mens die hem geplaatst heeft en klanten die ook binnen stonden waren even laaiend enthousiast als ik
een eerste testritje gaan doen en mensen die int straat wandelen zie je omkijken zo van "wa komt er daar af"

hij klinkt zwaarder luider en als je van het gas gaat roffelt hij nog veel meer dan vroeger! Discreet kan je het niet meer noemen. Voor de mensen waarbij het gerust wel heel wat meer van alles mag zijn een echte aanrader.
of dat de keuring dit ook zal vinden is maar ten zeerste af te wachten (nochtans met E-keuring + TUV)
ik heb mijnen originelen uitlaat dan ook goe bijgehouden (probleem voor binnen 3.5 jaar pas)
tenslotte nog 1 ding:
bij het uitaccelereren onder de 2000 toeren heb ik altijd gevonden dat den S heel magertjes voor de dag kwam (ja hij is nog volledig standaard 163)
met inox uitlaat is hij er toch serieus op vooruit gegaan!
het is echt te voelen (en mijne luchtfilter is nog altijd origineel)
of het topvermogen toegenomen is, is niet te merken
bij het uitaccelereren onder de 2000 toeren heb ik altijd gevonden dat den S heel magertjes voor de dag kwam (ja hij is nog volledig standaard 163)
met inox uitlaat is hij er toch serieus op vooruit gegaan!
het is echt te voelen (en mijne luchtfilter is nog altijd origineel)
of het topvermogen toegenomen is, is niet te merken
Terug naar “Show & Shine - MINI”