R56 Turbo S " with Alpina's 18 + toyo
Stafke schreef:Veras ons Steven
Dattem ons gaat verassen zou wel eens mogelijk kunnen zijn, met zo'n vurig MINI'ke

Denk dat die dotz'kes best weg goed gaan staan. Ik ben er niet van overtuigd dat een R56 18 inch moet hebben...
zoals hier geillustreerd vallen 17 inch velgjes mooi mee als ze goed in de kasten hangen

Zal ik van de nacht eens een shopke maken met de dotz'kes Steven?
ben er ook benieuwd naar Stefaan... we zullen zien he..
thx xefke voor u comment ... ik ben ook van mening dat 17 duim zeker ook moet staan ..
maar we zullen zien he ....
zou bangelijk zijn moest je tijd hebben voor een shopke ..
geen centen nu voor nieuwe velgen na al deze aankopen dus als ze niet staan heb ik pech natuurlijk ...
thx xefke voor u comment ... ik ben ook van mening dat 17 duim zeker ook moet staan ..

zou bangelijk zijn moest je tijd hebben voor een shopke ..

geen centen nu voor nieuwe velgen na al deze aankopen dus als ze niet staan heb ik pech natuurlijk ...

sscooper schreef:zou bangelijk zijn moest je tijd hebben voor een shopke ..![]()
u vraagt wij draaien...
Origineel:

Met de DOTZ velgskes:

Als ik dan toch bezig was hebbek em meteen ff verlaagd

Misschien toch nog een schroefsetje?

Ik vind ze in ieder geval wel passen, ben benieuwd als ze er onder zitten irl.
thx xefke om die bangelijke shop te doen !!
ik vind dat ze er goe onder staan ! gelukkig heeft iedereen een andere smaak want zo iedereen met hetzeflde is ook maar niets ....
ik vind ze net wel passen onder de mini .. goe volle velg niet spaakjes zoals altijd maar...
maar mss is 17 duim wel te klein zonder schroefkit maar dat zullen we eerst eens in real live moeten zien natuurlijk ...
schroefkit is veel te duur naar mn goesting dus dat doe ik niet ...

ik vind dat ze er goe onder staan ! gelukkig heeft iedereen een andere smaak want zo iedereen met hetzeflde is ook maar niets ....

ik vind ze net wel passen onder de mini .. goe volle velg niet spaakjes zoals altijd maar...

maar mss is 17 duim wel te klein zonder schroefkit maar dat zullen we eerst eens in real live moeten zien natuurlijk ...

Xefke schreef:
Als ik dan toch bezig was hebbek em meteen ff verlaagd
Ik vind ze in ieder geval wel passen, ben benieuwd als ze er onder zitten irl.
Awel eh, ik vind het dan weer wel beter meevallen dan ik dacht.
Zeker niet men favoriet, maar beter dan onder je vorige Mini Steven !
Verlaging idd noodzakelijk voor deze velg.
als ik ne geld ezel had kwamen er mss wel 18 duims maar nu gaat da er echt nimeer af... heb veel andere kosten en laatste tijd veel centen in de S gestoken ...
en mn Dotz kes hebbe nog maar 2 maand dienst gedaan op mn vorig cooperke en mel vind ze ook heel mooi en eens iets anders ...
gelukkig heeft iedereen een andere smaak anders zouden we allemaal met hetzelfde rijden ... want de S spokes zijn ook niet meer echt uniek te noemen laatste tijd...
zeer knappe velg maar echt iedereen heeft ze percies... 

en mn Dotz kes hebbe nog maar 2 maand dienst gedaan op mn vorig cooperke en mel vind ze ook heel mooi en eens iets anders ...

gelukkig heeft iedereen een andere smaak anders zouden we allemaal met hetzelfde rijden ... want de S spokes zijn ook niet meer echt uniek te noemen laatste tijd...

Xefke schreef:sscooper schreef:want de S spokes zijn ook niet meer echt uniek te noemen laatste tijd...![]()
zeer knappe velg maar echt iedereen heeft ze percies...
Mss omdat deze bijna standaard zijn onder elke S
dat is waar xefke maar hij zit wel meer op niet s kes ook eh enzo... was maar gewoon 1 om op te noemen die rota subzero's bv zijn ook percies niet meer uniek ... dat wou ik bedoelen ...

ik ben gewoon ook graag iemand die niet graag iets wil dan anderen al hebben ... zoals vroeger op mn cooperke had ik gekozen voor die 4 uitlaatjes omdat het eens iets anders was .. weet dar veel mensen dit ook niet vonden passen en erover vonden .. maar dat is het net.. gelukkig zijn smaken verschilend anders zou het een saaie wereld zijn eh...

In deze wereld van massaproductie is het zeer moeilijk van uniek te blijven.
Het gaat er trouwens niet om hoe anderen je MINI vinden, maar hoe je het zelf vindt...
Zo heb ik bij voorbeeld S-spokes op m'n MINI staan omdat ik dit nog steeds een van de mooiste en meest passende velgen vind bij een MINI. Het is niet dat ik nog geen andere velgen gezocht heb, maar er is gewoon niets dat mij evenveel aanspreekt dan de s-spokes.
Anderen vinden misschien dat dit "maar standaard" is... nuja... het zij zo... "I like it, so f*ck off"
Zo is dat ook bij jouw DOTZ-kes... als je die mooi vindt... Waarom zou je ze dan niet houden en onder de MINI leggen.
Ik zeg: Testen en bekijken in real life, dan kunde nog zien wat je doet...
Het gaat er trouwens niet om hoe anderen je MINI vinden, maar hoe je het zelf vindt...
Zo heb ik bij voorbeeld S-spokes op m'n MINI staan omdat ik dit nog steeds een van de mooiste en meest passende velgen vind bij een MINI. Het is niet dat ik nog geen andere velgen gezocht heb, maar er is gewoon niets dat mij evenveel aanspreekt dan de s-spokes.

Zo is dat ook bij jouw DOTZ-kes... als je die mooi vindt... Waarom zou je ze dan niet houden en onder de MINI leggen.
Ik zeg: Testen en bekijken in real life, dan kunde nog zien wat je doet...
Terug naar “Show & Shine - MINI”