Onze mening ken je hé. Nogmaals Proficiat!!!
Radical Remedy II
conrad schreef:Oranje spiegelkappen ????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kom je erbij ???,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die configuratie stond al vast lang voordat er hier bij iemand anders van het forum sprake was van oranje spiegelkappen
varavital schreef:conrad schreef:Oranje spiegelkappen ????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kom je erbij ???,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die configuratie stond al vast lang voordat er hier bij iemand anders van het forum sprake was van oranje spiegelkappen. Maar ik had er natuurlijk nooit rekening mee gehouden dat er hier mensen zijn die voor/bij ING werken, en dat die wel eens vreemde hersenkronkels kunnen hebben
![]()
dan zou ik zeggen - join the orange club

De cabriootjes gaan hier goed ja!
Mooie kleur en knappe velgen maar die orange spiegelkapkes wil ik toch wel is eerst in't echt zien.
Zo op foto ben ik er niet direct fan van, sorry Karin en Vital.
Maar dat het wachten goed mag meevallen en dat het goe weer nog wat op zich laat wachten. Alhoewel dat laatste voor jullie niet echt nodig is hé.
Mooie kleur en knappe velgen maar die orange spiegelkapkes wil ik toch wel is eerst in't echt zien.
Zo op foto ben ik er niet direct fan van, sorry Karin en Vital.
Maar dat het wachten goed mag meevallen en dat het goe weer nog wat op zich laat wachten. Alhoewel dat laatste voor jullie niet echt nodig is hé.
- MY Dweiltje
- MINI Master
wat ook mooi gaat zijn is deze striping http://www.robincasady.com/MINI/MINI_Stripe_D2X2818.jpg
Maar dan de twee kleine stripes aan iedere kant, oranje en de middenste dikke, zwart.
Of deze striping, maar dubbel (lees: viper striping) en zelfde kleurencombo.
Maar dan de twee kleine stripes aan iedere kant, oranje en de middenste dikke, zwart.
Of deze striping, maar dubbel (lees: viper striping) en zelfde kleurencombo.
Terug naar “Show & Shine - MINI”