
Radical Remedy II
Levering zou dus uiteindelijk ook in week 18 gebeuren, dus laatste week van april. Dat is wel een week met maar 4 werkdagen, en leveringen zijn normaal altijd op donderdag of vrijdag, misschien die week uitzonderlijk op maandag of dinsdag.
Het zal dus al wreed moeten gaan lukken om hem te kunnen beginnen roderen in het weekend van de 1e mei, zeker omdat de JCW kit ook nog gemonteerd moet worden. Fingers crossed...
Het zal dus al wreed moeten gaan lukken om hem te kunnen beginnen roderen in het weekend van de 1e mei, zeker omdat de JCW kit ook nog gemonteerd moet worden. Fingers crossed...
Vermoedelijk zal Karin onze nieuwe MINI mogen gaan roderen.
Verleden zondag, op de eerste dag van ons skiverlof een ski-ongevalletje gehad. Voorwaarts getuimeld bij het afskiëen van de piste naar een hutteke om iets te gaan drinken. Ik hoorde en voelde het kraken. Pistenhulp heeft mij met zo een brancardslede naar beneden moeten brengen terwijl ik lag te creperen van de pijn, en daar de ambulance in naar het hospitaal. Linkeronderbeen op 3 plaatsen gebroken, de breuk was zo gecompliceerd dat ze meer dan 2u hebben moeten opereren, een titanium plaat erin en 12 titanium vijzen via een tiretteke vanaf mijn enkel 25 cm omhoog, geen gips dus doordat alles aaneen gevezen is. Ben dan nog in het hospitaal moeten blijven tot woensdag. Gisteren heeft Karin dus de 1000 km zelf moeten terugrijden (chapeau!). Ik ben nu dus lange tijd buiten strijd. Mijn been ziet er niet uit, bont en (vooral) donkerblauw en heel dik. Nu 6 weken op krukken met lichte belasting van het been, daarna nog eens 4 tot 6 weken verder op krukken met opbouw naar volledige belasting. Maar valt dat tegen met die krukken, dacht daar al flierefluitend mee om te kunnen gaan, maar dat is heel wat moeilijker dan ik dacht. En dan nog alle praktische problemen die ineens opduiken...
Ik hoop dus dat tegen einde april alles terug in orde is tegen dat onze nieuwe geleverd wordt...
Verleden zondag, op de eerste dag van ons skiverlof een ski-ongevalletje gehad. Voorwaarts getuimeld bij het afskiëen van de piste naar een hutteke om iets te gaan drinken. Ik hoorde en voelde het kraken. Pistenhulp heeft mij met zo een brancardslede naar beneden moeten brengen terwijl ik lag te creperen van de pijn, en daar de ambulance in naar het hospitaal. Linkeronderbeen op 3 plaatsen gebroken, de breuk was zo gecompliceerd dat ze meer dan 2u hebben moeten opereren, een titanium plaat erin en 12 titanium vijzen via een tiretteke vanaf mijn enkel 25 cm omhoog, geen gips dus doordat alles aaneen gevezen is. Ben dan nog in het hospitaal moeten blijven tot woensdag. Gisteren heeft Karin dus de 1000 km zelf moeten terugrijden (chapeau!). Ik ben nu dus lange tijd buiten strijd. Mijn been ziet er niet uit, bont en (vooral) donkerblauw en heel dik. Nu 6 weken op krukken met lichte belasting van het been, daarna nog eens 4 tot 6 weken verder op krukken met opbouw naar volledige belasting. Maar valt dat tegen met die krukken, dacht daar al flierefluitend mee om te kunnen gaan, maar dat is heel wat moeilijker dan ik dacht. En dan nog alle praktische problemen die ineens opduiken...
Ik hoop dus dat tegen einde april alles terug in orde is tegen dat onze nieuwe geleverd wordt...
kwam trouwens net deze tegen
http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/3388048/__Union_Jack_op_dak_Mini_Cabrio__.html


http://www.telegraaf.nl/autotelegraaf/3388048/__Union_Jack_op_dak_Mini_Cabrio__.html

Auwtsj, had het deze week al vernomen dat de sneeuwpret een andere kant van de medaille
had laten zien ...
Hopelijk met niet al te veel complicaties achteraf ...
Maar Karin zal u wel in de wattekes leggen, zodat ge op korte termijn weer helemaal
in orde geraakt om de nieuwe Mini te gaan inrijden ...
Alvast een spoedig en zorgeloos herstel toegewenst ...
had laten zien ...

Maar Karin zal u wel in de wattekes leggen, zodat ge op korte termijn weer helemaal
in orde geraakt om de nieuwe Mini te gaan inrijden ...

Alvast een spoedig en zorgeloos herstel toegewenst ...
Juist banden gaan laten monteren op onze nieuwe velgen. Continental Contisportcontact 3 in de maat 225/35/18. Ik wou eigenlijk de nieuwe Goodyear's Assymetrics proberen, maar daar waren leveringsproblemen mee. 225 staat wel véél beter op een 8" brede velg dan 215, en in omtrek (en dus ook km-teller afwijking) zitten ze véél dichter in de buurt van de originele 205/45/17, bijna geen verschil ertussen.
Ben benieuwd om ze in het echt onder onze nieuwe MINI te zien.
Ben benieuwd om ze in het echt onder onze nieuwe MINI te zien.
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten