2008 MINI Cooper D - TE KOOP
- kleinen_joris
- MINI-aholic
varavital schreef:Prachtige zwarte velgen. De banden lijken wel redelijk hoog te zijn op deze 18"ers, welke bandenmaat heb je erop liggen.
Enne, blauwe klauwen zou er idd wel heel schoon op staan, heb hier nog een half potje over van toen ik mijn klauwen blauw gemaakt heb, als je wil mag je het hebben.
euhm, 18", dezelfde bandenmaat dan de JCW-en ( 45 ??

kleinen_joris schreef:varavital schreef:Prachtige zwarte velgen. De banden lijken wel redelijk hoog te zijn op deze 18"ers, welke bandenmaat heb je erop liggen.
Enne, blauwe klauwen zou er idd wel heel schoon op staan, heb hier nog een half potje over van toen ik mijn klauwen blauw gemaakt heb, als je wil mag je het hebben.
euhm, 18", dezelfde bandenmaat dan de JCW-en ( 45 ??) 205 breed
Breedte van de velg ?
Et waarde ?

- kleinen_joris
- MINI-aholic
Vandaag bij de garage geweest:
- chroom strip eindelijk gaan afhalen en geplaatst
- schade laten vaststellen ( wss nieuwe bumper moeten laten plaatsen )
Bij deze zijn de zwarte ( JCW ) omlijstingen te koop, 40 Euro voor de 2 ( deel dat aan motorkap vastzit en deel dat aan bumper vastzit ).
Past alleen op Cooper S of JCW-bumpers ( niet op Cooper of Cooper D )
Bij deze zijn de zwarte ( JCW ) omlijstingen te koop, 40 Euro voor de 2 ( deel dat aan motorkap vastzit en deel dat aan bumper vastzit ).
kleinen_joris schreef:Vandaag bij de garage geweest:
nieuwen bumper...!!!

jawadde
ze doen zelfs geen moeite om hem te herstellen ofwa?
- kleinen_joris
- MINI-aholic
Dangixxer schreef:kleinen_joris schreef:Vandaag bij de garage geweest:
nieuwen bumper...!!!![]()
jawadde
De JCW-bumper is in een stuk. De pluggen van de rooster zijn vernield. Die van de garage zei dat het wss een nieuwe bumper ging zijn. Vind ik ook wel straf hoor ( tzijn een paar simpele pluggen ). Soit, mij hoorde nie klagen!
kleinen_joris schreef:Dangixxer schreef:kleinen_joris schreef:Vandaag bij de garage geweest:
nieuwen bumper...!!!![]()
jawadde
De JCW-bumper is in een stuk. De pluggen van de rooster zijn vernield. Die van de garage zei dat het wss een nieuwe bumper ging zijn. Vind ik ook wel straf hoor ( tzijn een paar simpele pluggen ). Soit, mij hoorde nie klagen!
zolang dat uwe verzekeraar er mee kan blijven lachen natuurlijk...

Xefke schreef:Kmoet zeggen, goeie verzekeraar dat ge daar hebt Joris, als die dat ook gaat betalen...
Als ge omnium verzekerd bent moetie dat normaal betalen he.
Alleen kunnen ze u tot den duur wel verzoeken om eens op een ander te gaan...
Zeker in deze woelige tijden waar verzekeraars het veel minder "breed" hebben dan een paar jaar terug....
Je doet zoets natuurlijk ni expres maar opt einde van de rit is het de verzekeraar die weer in zijn leer moet schieten
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- kleinen_joris
- MINI-aholic
Dangixxer schreef:Xefke schreef:Kmoet zeggen, goeie verzekeraar dat ge daar hebt Joris, als die dat ook gaat betalen...
Als ge omnium verzekerd bent moetie dat normaal betalen he.
Alleen kunnen ze u tot den duur wel verzoeken om eens op een ander te gaan...
Zeker in deze woelige tijden waar verzekeraars het veel minder "breed" hebben dan een paar jaar terug....
Je doet zoets natuurlijk ni expres maar opt einde van de rit is het de verzekeraar die weer in zijn leer moet schieten
omnium en 0 euro franchise voor schade door wild. Dus als de garage zegt nieuwe bumper moet de verzekering toch volgen denk ik?
Alee, ik vind het ook erg ze, nieuwe bumper voor een 5 tal pluggen die kapot zijn ...
kleinen_joris schreef:euhm, 18", dezelfde bandenmaat dan de JCW-en ( 45 ??) 205 breed
Joris, kan je de bandenmaat die op de zijkant van je banden te vinden is eens posten, dus XXX/XX/18. Ik kan het net niet lezen op de foto's. Zou nog eens het een en het ander willen uitrekenen. De ET waarde van de velgen zal ik wel ergens op het net vinden denk ik.
- kleinen_joris
- MINI-aholic
varavital schreef:kleinen_joris schreef:euhm, 18", dezelfde bandenmaat dan de JCW-en ( 45 ??) 205 breed
Joris, kan je de bandenmaat die op de zijkant van je banden te vinden is eens posten, dus XXX/XX/18. Ik kan het net niet lezen op de foto's. Zou nog eens het een en het ander willen uitrekenen. De ET waarde van de velgen zal ik wel ergens op het net vinden denk ik.

205 40 zr 18
is dat genoeg??
- kleinen_joris
- MINI-aholic
Terug naar “Show & Shine - MINI”