(MO) Openingsrit 15/03/2009
- kleinen_joris
- MINI-aholic
(MO) Openingsrit 15/03/2009
Ik zal maar een topicske aanmaken.
Het was leuk.
Het weer viel zeer goed mee, de opkomst was groot en er was veel sfeer!
Thx aan de organisatie om 1100 voorbereidende kilometers af te malen voor deze leuke rit!
Soit, foto's vind je op mijn emmer :
http://s154.photobucket.com/albums/s245 ... %20MNIACS/
Ik zal zelf wel eens een selectie online zwieren !
Grtz
Het was leuk.
Het weer viel zeer goed mee, de opkomst was groot en er was veel sfeer!
Thx aan de organisatie om 1100 voorbereidende kilometers af te malen voor deze leuke rit!
Soit, foto's vind je op mijn emmer :
http://s154.photobucket.com/albums/s245 ... %20MNIACS/
Ik zal zelf wel eens een selectie online zwieren !
Grtz
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- kleinen_joris
- MINI-aholic
- flippers jan & linda
- MINI-aholic
very nice day , drive , company and pics!
Kortom een geweldig goeie start van het nieuwe seizoen !
Proficiat aan de 2 mannen die dit in elkaar gebokst hebben.
caio Conrad en Emceeke
ps. voor ons en enkele anderen moogt ge wel da zoeken naar foto's en letters eruit laten (vooral die foto's) omwille van de veiligheid - en weinig fungehalte
Kortom een geweldig goeie start van het nieuwe seizoen !
Proficiat aan de 2 mannen die dit in elkaar gebokst hebben.
caio Conrad en Emceeke
ps. voor ons en enkele anderen moogt ge wel da zoeken naar foto's en letters eruit laten (vooral die foto's) omwille van de veiligheid - en weinig fungehalte
- MY Dweiltje
- MINI Master
Mooie dag, veel nieuwe gezichten en veel gekende gezichten
Onverwacht het trekkend voertuig met een gezellig groepje (netjes verdeeld, 50% nieuw en 50% gerodeerdere MINIACS) en hoop van harte dat de nieuwkomers iets hebben kunnen opsteken!
en opsnuiven! (Volgende keer examen hé mannen, dan is't ullen toer,... lol 'Geen must maar zo'n walkie talkie kan soms nuttig zijn hé, ...
Net geëindigd buiten de top 3, dus zeker een geslaagde dag!
Moet eerlijk zeggen dat het alle hens aan dek was om het roadbook met de enkele instinkers, één maal gelukt
, en de foto's af te malen, soms enig stof tot communicatie maar heb dan ook een super Droopy Doper co-driver!
Ik weet dat de vraag is gevallen, het kort antenne is van de concurrentie (Peugeot 806)
Voila, hebben 't seizoen méér dan mooi ingezet, op naar de volgende! Een goede rit die serieus wat last-minute werk heeft gevergd dus per deze een mooie schelp voor de twee apostel pelgrims
Aan de fotografen een dikke duim, zitten wederom mooie kiekskes tussen!

Onverwacht het trekkend voertuig met een gezellig groepje (netjes verdeeld, 50% nieuw en 50% gerodeerdere MINIACS) en hoop van harte dat de nieuwkomers iets hebben kunnen opsteken!

Net geëindigd buiten de top 3, dus zeker een geslaagde dag!
Moet eerlijk zeggen dat het alle hens aan dek was om het roadbook met de enkele instinkers, één maal gelukt

Ik weet dat de vraag is gevallen, het kort antenne is van de concurrentie (Peugeot 806)
Voila, hebben 't seizoen méér dan mooi ingezet, op naar de volgende! Een goede rit die serieus wat last-minute werk heeft gevergd dus per deze een mooie schelp voor de twee apostel pelgrims

Aan de fotografen een dikke duim, zitten wederom mooie kiekskes tussen!
was een zeer leuke dag met veel MINI fun... jammer dat wij vroeger moesten afblazen door nog andere verplichtingen die we echt niet konden maken deze niet te vervullen...
zeer knappe foto's Joris
en tzen percies veel bospoepers
jaja
bedankt aan de organisatie voor deze mooie dag en alles was erop en eraan .. dat smaakt toch altijd eh zo'n jeneverke
instinkerkes waren goed en foutje was snel ontdekt.. maar dan kan altijd gebeuren eh tis echt knap dat je het allemaal af krijgt zo'n roadboek !! proficiat Morten en Guy !!
op naar de volgende .... zonder andere verplichtingen

zeer knappe foto's Joris

bedankt aan de organisatie voor deze mooie dag en alles was erop en eraan .. dat smaakt toch altijd eh zo'n jeneverke

op naar de volgende .... zonder andere verplichtingen

Merci iedereen.
Wetende dat we in November hiermee begonnen waren en tot zaterdagnacht 2u bezig geweest waren om aanpassingen en dergelijke te moeten doen.. loont het toch.
Maar achteraf de rit bleek er toch wel wat frustratie bij sommigen.
Tja wij doen nu eenmaal liever zoektochten dan rondritten, want in geval van het laatste zou ik eerder opteren voor een rit van 200km en GAAN... dan 130km
Omdat de rit dan zo klein is en de groep zo groot moet je ergens het verschil gaan maken en dan moet je extra's gaan bedenken. Gezien de meesten onder jullie al hadden laten verstaan dat visgraat / blinde kaart etc niet jullie ding was, moest ik toch iets anders verzinnen. Tja en dan heb je nu eenmaal niet veel keuze meer.
We zullen de "klachten" zeker opnemen bij de rest. (maar eerlijk gezegd blijft er dan niet veel meer over dan "rondrijden")
Maar we zijn blij dat de meesten onder jullie toch een leuke dag hebben gehad en het zonnetje was ook van de partij, want daar vreesden we ook al voor.
Ik hoop ook voor de nieuwelingen en voor de mensen die meereden om eens kennis te maken met de club, het ook goed bevallen is en hopelijk tot de volgende keer.
Het seizoen is gestart .... laat maar komen die ritten
Wetende dat we in November hiermee begonnen waren en tot zaterdagnacht 2u bezig geweest waren om aanpassingen en dergelijke te moeten doen.. loont het toch.
Maar achteraf de rit bleek er toch wel wat frustratie bij sommigen.
Tja wij doen nu eenmaal liever zoektochten dan rondritten, want in geval van het laatste zou ik eerder opteren voor een rit van 200km en GAAN... dan 130km

Omdat de rit dan zo klein is en de groep zo groot moet je ergens het verschil gaan maken en dan moet je extra's gaan bedenken. Gezien de meesten onder jullie al hadden laten verstaan dat visgraat / blinde kaart etc niet jullie ding was, moest ik toch iets anders verzinnen. Tja en dan heb je nu eenmaal niet veel keuze meer.
We zullen de "klachten" zeker opnemen bij de rest. (maar eerlijk gezegd blijft er dan niet veel meer over dan "rondrijden")
Maar we zijn blij dat de meesten onder jullie toch een leuke dag hebben gehad en het zonnetje was ook van de partij, want daar vreesden we ook al voor.
Ik hoop ook voor de nieuwelingen en voor de mensen die meereden om eens kennis te maken met de club, het ook goed bevallen is en hopelijk tot de volgende keer.
Het seizoen is gestart .... laat maar komen die ritten

- kleinen_joris
- MINI-aholic
Wimpie007 schreef:Mooie reeks foto's.
De mijne zijn te zien in de Gallery.
Was weer een geslaagde rit.
Bedankt aan de organisatie voor de weeral plezante dag.
@ Danyboy
Geen nood Dany, ben de foto's al op stik aan het zetten.
Zou ik IMG_7825 in high res kunnen krijgen ( als jij die genomen hebt )?
Thx!
Aja: kleinen_joris@hotmail.com
- nielz
- MINI-aholic
Gisteren een leuke dag gehad en lekker rond getuft op heerlijke wegen tussen en in de velden.
Voor de eerste keer een rond rit mee terijden heb we ons goed geamuzeert om de weg en andere doelen te zoeken.
Leukste van de rit was : smorgens aangesloten heb bij een treintje wat voor grotendeels uit D tjes bestond.
zalig
THX Dweiltje om voor te rijden,volgende keer de walki zeker mee brengen zal ook wel eens de kop nemen in een andere rit
(die antenne
)
@ Joris ; schoon foto's
vooral de bospoepers
Dikke mercie aan de organisatie voor de zalige rit.
Op naar de volgende.

THX Dweiltje om voor te rijden,volgende keer de walki zeker mee brengen zal ook wel eens de kop nemen in een andere rit

(die antenne

@ Joris ; schoon foto's

Dikke mercie aan de organisatie voor de zalige rit.

Op naar de volgende.
- MY Dweiltje
- MINI Master
nielz schreef: Voor de eerste keer een rond rit mee terijden heb we ons goed geamuzeert om de weg en andere doelen te zoeken.Leukste van de rit was : smorgens aangesloten heb bij een treintje wat voor grotendeels uit D tjes bestond.
zalig
THX Dweiltje om voor te rijden,
Was me nog niet opgevallen maar IDD nu ik het lees en zie wie erbij was,...quiet a bunch of DPower, in de dieseltrein,... lol,...
Zoals al aangegeven is het voorrrijden met plezier gedaan

Enne, nu nie twijfelen en zorgen dat ge die MINIACS sticker kunt plakken hé

het was een heel toffe rit , mijn eerste maar zeker niet mijn laatste! ik heb een lange tijd op een schoon geel poepke(mini ofc) kunnen zien dus ik ben content
bedankt voor deze mooi georganiseerde rit!
bedankt aan de voorrijders om ons een beetje op te vangen in het nieuwe gebeuren
want we waren jullie ffkes kwijt en we vonden de juiste weg nietmeer
aja tis juist dweiltje twas inderdaad goede ijskrijm
sorry dat ik in de vrouwen wc zat
ik zag het vrouwen dinkske niet aan de deur
joris bedankt voor de foto's

bedankt voor deze mooi georganiseerde rit!
bedankt aan de voorrijders om ons een beetje op te vangen in het nieuwe gebeuren

joris bedankt voor de foto's

Terug naar “Berichten Van Meetings”