2008 MINI Cooper D - TE KOOP
- Crazywhite
- MINI Fan
- MY Dweiltje
- MINI Master
- kleinen_joris
- MINI-aholic
kleinen_joris schreef:Voor een 22000 euro een grotere, ruimere en beter uiterguste auto hebben dan de MINI. Het bijt serieus in mijn gat.
Als ik doorga zullen de velgen / banden apart verkocht worden. Prijs moet ik nog eens bekijken daarvoor.
over het "FUN" gehalte van een S40 tov een Mini wil ik het hier dan ook niet over hebben .....

Anyway.
Zoals Jan zegt
A man .....
Succes Joris
( of zijn er klein mannen op komst misschien )

- kleinen_joris
- MINI-aholic
Nog niet opkomst maar tis wel een auto voor die toekomst voorzien.Stafke schreef:kleinen_joris schreef:Voor een 22000 euro een grotere, ruimere en beter uiterguste auto hebben dan de MINI. Het bijt serieus in mijn gat.
Als ik doorga zullen de velgen / banden apart verkocht worden. Prijs moet ik nog eens bekijken daarvoor.
over het "FUN" gehalte van een S40 tov een Mini wil ik het hier dan ook niet over hebben .....![]()
Anyway.
Zoals Jan zegt
A man .....
Succes Joris
Dat de s40 minder fun is weet ik. Maar je krijgt er wel een achterbank en koffer bij

kleinen_joris schreef:Nog niet opkomst maar tis wel een auto voor die toekomst voorzien.Stafke schreef:kleinen_joris schreef:Voor een 22000 euro een grotere, ruimere en beter uiterguste auto hebben dan de MINI. Het bijt serieus in mijn gat.
over het "FUN" gehalte van een S40 tov een Mini wil ik het hier dan ook niet over hebben .....![]()
Anyway.
Zoals Jan zegt
A man .....
Succes Joris
Dat de s40 minder fun is weet ik. Maar je krijgt er wel een achterbank en koffer bij.
Achterbank .... wees een beetje creatief jongen

Koffer .... in de mini krijg je zelfs een wasmachine .... in de S40 ook ?

- kleinen_joris
- MINI-aholic
kleinen_joris schreef:Dangixxer schreef:Hopelijk maak je de juiste keuze...
109 pk voor bijna 1400 kilo....![]()
0 tot 100 in meer dan 12 sec....
Ben wel benieuwd naar je OZ'en....
11.4sec naar de 100.
Voor de OZ's heb ik al een paar PM's gekrgen.
da zal wel

ge gaat er (terecht) een goei prijske van krijgen
- kleinen_joris
- MINI-aholic
Dangixxer schreef:kleinen_joris schreef:Dangixxer schreef:Hopelijk maak je de juiste keuze...
109 pk voor bijna 1400 kilo....![]()
0 tot 100 in meer dan 12 sec....
Ben wel benieuwd naar je OZ'en....
11.4sec naar de 100.
Voor de OZ's heb ik al een paar PM's gekrgen.
da zal wel![]()
ge gaat er (terecht) een goei prijske van krijgen
De velgen zijn in nieuwstaat en de banden hebben 5000 snelwegkilometers achter de rug.
kleinen_joris schreef:
Dit weekend ook eens naar Duitsland geweest, waarom is de pret over bij 180km/uur. Boven de 180 is het echt wachten om sneller te gaan
Bij de Vovo Drive zal de pret nog veel sneller over zijn wegens het gebruik van langere versnellingsbakverhoudingen die o.a. nodig zijn om aan de lage uitstoot/verbruikscijfers te raken.
Je moet natuurlijk voor zichzelf uitmaken wat je prioritair vindt
- kleinen_joris
- MINI-aholic
gevade schreef:kleinen_joris schreef:
Dit weekend ook eens naar Duitsland geweest, waarom is de pret over bij 180km/uur. Boven de 180 is het echt wachten om sneller te gaan
Bij de Vovo Drive zal de pret nog veel sneller over zijn wegens het gebruik van langere versnellingsbakverhoudingen die o.a. nodig zijn om aan de lage uitstoot/verbruikscijfers te raken.
Voor die 1 of 2 maal dat ik per jaar boven de 130 ga

kleinen_joris schreef:gevade schreef:kleinen_joris schreef:
Voor die 1 of 2 maal dat ik per jaar boven de 130 ga
Ik zou zeggen .... probeer jezelf vooral niks wijs te maken

Terug naar “Show & Shine - MINI”