Link removed

Alles over de motor, luchtfilters, verbruik, chiptuning ...
Der Abt²
MINI Driver

Berichtdoor Der Abt² » Do Dec 11, 2008 18:13

ATHbruno schreef:
Der Abt² schreef:
ATHbruno schreef:mijn email is bruno@autotuneheinz.be , heb van jou nooit enige mail ontvangen :roll:

En zo begint de te verwachten ontkenningsfase.

Ik heb op 12/11/07 om 20u35 naar info@autotuneheinz.be een e-mail verzonden en ook één naar stijn@autotuneheinz.be op 13/11/07 om 9u57.
Ik kan dit exact zeggen omdat ik nu naar de mails aan het kijken ben.
Ik heb op deze mails geen antwoord ontvangen.

Vervolgens heb ik nog een mail gestuurd op 24/11/07.
Terug geen antwoord gekregen.

Voordien kreeg ik wel altijd antwoord wanneer ik een mail stuurde naar één van deze e-mail adressen.

Ok , zal het meteen doorgeven aan Heinz zelf en er onze verkoper Stijn over aanspreken, die 2 mailadressen worden door hem beheerd. Ik ben zeker niet in de ontkenningsfase , jij gaat er toch niet om liegen , ik twijfel er dan ook geen minuut aan dat je mails naar ons hebt gestuurd. Ik heb die alleen nooit gezien , ontvangen of over gehoord . We begrijpen elkaar wel hopelijk.

Ik forward nu meteen de mails naar je e-mail adres.

Groeten

Der Abt

ATHbruno
MINI Driver

Berichtdoor ATHbruno » Do Dec 11, 2008 18:17

als je die mails nog hebt , kan je die dan aub nog eens sturen naar bruno@autotuneheinz.be of heinz@autotuneheinz.be

Der Abt²
MINI Driver

Berichtdoor Der Abt² » Do Dec 11, 2008 18:18

ATHbruno schreef:als je die mails nog hebt , kan je die dan aub nog eens sturen naar bruno@autotuneheinz.be of heinz@autotuneheinz.be

Done.

Groeten

Der Abt

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Vr Dec 12, 2008 0:24

Jawadde .... zou 't nie gemakkelijker zijn geweest om gewoon es binnen te springen bij ATH ...
Da had wss minder tijd gevergd dan al die tekst hier te typen ... 8)

Btw, voor zulke zaken bestaat er ook zoiets als PM'kes ...

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Vr Dec 12, 2008 0:28

Om even twee bladzijden terug in te springen op het oorspronkelijke topic ...
ikzelf heb ook een BMC van bij ATH en het voelt wel alsof ie het iets beter doet dan mijn
K&N waarmee ik regelmatig es wissel. Heb verder wel nog geen andere merken geprobeerd natuurlijk ...

Der Abt²
MINI Driver

Berichtdoor Der Abt² » Vr Dec 12, 2008 12:44

Wally schreef:Jawadde .... zou 't nie gemakkelijker zijn geweest om gewoon es binnen te springen bij ATH ...
Da had wss minder tijd gevergd dan al die tekst hier te typen ... 8)

Btw, voor zulke zaken bestaat er ook zoiets als PM'kes ...

Zoals je kon lezen in de andere topic Wally, was ik al eens naar Heinz teruggeweest.
Ik ben trouwens veel naar Heinz geweest om vragen te stellen, in totaal ben ik toch een keer of 10 bij hun binnen geweest (niet altijd voor hetzelfde onderwerp, ook voor andere zaken), als ik nu terug ga, dan zullen ze me wel snel herkennen denk ik, maar dat is nu dus de moeite niet meer zoals ik al eerder zei.

Btw, dit is toch een forum, niet ? :wink:

Vriendelijke groeten

Der Abt

minibandit
MINI Nutter

Berichtdoor minibandit » Vr Dec 12, 2008 16:22

dit is idd een forum ... :grin:
maar we zijn het mss niet gewoon dat er zoveel te lezen valt :lol:

volgens mij dienen pm's ook wel voor andere zaken...dingen waar andere mensen weinig of geen zaken mee hebben kan je via pm doen,
al de rest is mss wel interessant voor andere lezers...je kan altijd nog iets te weten komen of bijleren !!!
als een "dealer" of in dit geval iemand die bij een "tuningsfirma" werkt hier het evangelie mag komen verkondigen,
mogen de forumgebruikers mijn inziens toch reageren ook !!
al is het in de vorm van een halve krant :D 8)

ieder zal hier zijn eigen mening weer wel over hebben,
maar zoals ik al begon aan deze post...t'is een forum... :? en wat is daar "meestal" het doel van ...??

Der Abt²
MINI Driver

Berichtdoor Der Abt² » Vr Dec 12, 2008 16:52

Link removed
Laatst gewijzigd door Der Abt² op Ma Dec 17, 2012 13:42, 1 keer totaal gewijzigd.

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Za Dec 13, 2008 0:50

me 2

ik vind het goe eens te kunne lezen over ervaringen met tuners... :wink:

ATHbruno
MINI Driver

Berichtdoor ATHbruno » Di Dec 16, 2008 15:17

denk wel dat het de bedoeling is van een forum dat iedereen zijn mening eens mag geven , en meestal kan je er zelfs nog iets van bijleren. Vind niet echt dat dit via pm had gemoeten.

groetjes
Bruno

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Vr Mei 29, 2009 23:30

Effekes een ouder topic van onder 't stof halen ... Louter informatief ...

Wou dit reeds enkele maanden geleden posten, maar wou toch eerst nog es de proef op de som maken ...

Heb zowel een K&N Typhoon als een BMC in huis, die ik regelmatig wissel als één van beiden
wordt gereinigd en opnieuw wordt ingeölied ...

Zoals ik reeds vermelde lijkt het alsof de BMC iets beter respons op de gas produceert dan de K&N.
Maar na meerdere malen concludeer ik wel dat het benzine-verbruik bij de BMC hoger ligt dan bij de K&N.
Ttz, met de BMC heb ik een gem. verbruik van 8,8L/100Km. Met de K&N amper 8,3L/100Km.
Wagen bevindt zich steeds in de zelfde cyclus : veel autostrade en weinig stadsverkeer ...

Niet dat ik hier echt van wakker lig en constant het verbruik zit bij te houden, maar wel opvallend.
Btw, gerekend op het aantal km's dat ik tot op heden heb gebold met de MCC, bespaar ik dus 520€ aan
naft met de K&N ten opzichte van de BMC ... :?

Toevallig of te verklaren ... Wie vertelt het mij ? :D

Terug naar “Engine & Performance”