R56 Turbo S " with Alpina's 18 + toyo

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
MINI Patrick Smets
MINI Driver

Berichtdoor MINI Patrick Smets » Di Jun 02, 2009 14:20

sscooper schreef:dat heb je goe geraden Freek :wink: 8)

kheb hem gisteren zelf aant steken geweest .. was ff ne puzzel om de juiste kabeltjes te vinden om te verbinden ma tis me gelukt.. en dan al de vijskes terug steken en nog weten vanwaar welke kwamen :D :)

ik post zo snel mogenlijk foto .. :!: de indicator geeft bij de instelling van een S vannaf 4500 toeren aan tot 6700 toeren .. wel goed want het zijn zeer straffe leds en geven veel licht... maar nu wilde wel altijd goe in toeren gaan lol :D
ni goe voor het verbruik ma wel voor de Funfactor eh :twisted: :grin:

Hey!

Leuk om horen dat het toch gelukt is! Was al bij al helemaal niet moeilijk toch?
Gewoon het juiste kleurtje bij elkaar klikken en klaar! :D
Ik was met de Caterham weg en dan hoor ik m'n gsm helemaal niet bellen, laat staan dat ik dan in de auto kan bellen! hehe... Je had blijkbaar toch een handleiding gevonden dan!

Succes met het speelgoed! Trouwens, je kan idd gewoon omt knopje drukken om hem (savonds) uit te zetten, maar zoals je zegt, hij begint pas echt te gaan branden, redelijk hoog in toeren dus echt storen doet het niet! 8)

G.

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Do Jun 11, 2009 18:02

het is idd gelukt.. was wel een jobke voor een leek als ik .. beetje knippen in de bedrading is niet mn favo ding.. maar heel content dak het gedaan heb .... verslavend die ledjes.. :D

nog steeds ni gelukt om foto te nemen.. maar komt wel.. 8)

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Di Jun 23, 2009 19:06

Vandaag mn S ke eens voor zn eerste keer geclayd en gewaxt en moet zeggen dan het echt bangelijk is .. :shock:

eerst proper gewassen + geclayd + dan in de Wax gezet ... toch bangelijke producten zene .. hij staat nu mooi te blinken uit zn vel.. hele namiddag zoet geweest ermee maar resultaat mag er zijn .. hier enkele pics van voor ons duplex .. 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

in real live zie je het nog veel beter natuurlijk 8) en voel je het zo zacht als een baby vel :D

zenith
MINI Regular

Berichtdoor zenith » Di Jun 23, 2009 22:45

sscooper schreef:Vandaag mn S ke eens voor zn eerste keer geclayd en gewaxt en moet zeggen dan het echt bangelijk is .. :shock:

eerst proper gewassen + geclayd + dan in de Wax gezet ... toch bangelijke producten zene .. hij staat nu mooi te blinken uit zn vel.. hele namiddag zoet geweest ermee maar resultaat mag er zijn .. hier enkele pics van voor ons duplex .. 8)

Ja eens clayen en mooi waxen kan idd wonderen doen ! Hij ziet er schitterend uit !

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Di Jun 23, 2009 23:10

Nice Steven .... nu moede er ook nog wat zwitsal op doen zeker ? :wink: :grin:

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Wo Jun 24, 2009 9:20

Hij straalt echt, Steven !! Nice job done (maar blij da ge der vanaf zijt zekers? :D )

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Do Jun 25, 2009 0:46

thx allemaal !! hij is idd echt bangelijk bling nu .. met dit mooie weer ( jammer dak hele dag moest werken ) :D

@ Stefaan haha dat zou een beetje teveel van het goede zijn.. maar echt zo zacht de lak.. \:D/

@Pepi .. was idd een heel jobke als je het goe wilt doen.. maar blij dak er vannaf ben voor ff .. ma ga het om de 4 maand proberen doen .. wassen doe ik wekelijks maar dat clayen en waxen iis ni op 1.2.3 gefikst .. :D

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Do Jun 25, 2009 15:31

ie blinkt weer gelijk ne spiegel! 8)
ge moogt de mijne ook ne keer komen doen :grin:
(want het is stilaan tijd dat ik er ook nog eens werk van maak) :oops:

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Do Jun 25, 2009 15:41

Dangixxer schreef:(want het is stilaan tijd dat ik er ook nog eens werk van maak) :oops:

Ik zou het geloven !! :wink: :grin:

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Do Jun 25, 2009 16:44

Dangixxer schreef:ie blinkt weer gelijk ne spiegel! 8)
ge moogt de mijne ook ne keer komen doen :grin:
(want het is stilaan tijd dat ik er ook nog eens werk van maak) :oops:

we kunne is ne was en clay dag organiseren eh \:D/ :lol:

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Do Sep 10, 2009 13:14

Kheb er dan toch maar werk van gemaakt om mijn lievelling voor al de zekerheid in orde te gaan laten brengen ivm de de hele ratel/dieselsound kwestie ...

zeker omdat mijn garantie eigenlijk vervallen is wad het een zeer grote uitdaging.. Maar ik had contact opgenomen met de vorige Manager after sales van MINI ( Eddy van haesdonck) en die had me doorgestuurd naar Michel van Hees en die heeft me laten weten dat Mini de kosten van het vervangen van al de onderdelen op zich Neemt omdat MINI het probleem erkent als fout ...

dus mijn Mini gaat maandag 21 september binnen bij garage Verstraeten ( kben daar gegaan omdat er daar al goei werk is gedaan bij Stefaan en Smetje)
zal hem wel zeker 4 dagen moeten missen .. :( maar ik hoop dat het dan voor altijd is opgelost want ik had er gelukkig niet heel veel last van maar heb het toch aantal keer gehad ..
zijn wel heel wat onderdelen die vervangen zullen worden heb ik gezien... :shock:

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Do Sep 10, 2009 13:46

Ben eens benieuwd.

Dangixxer
MINI Nutter

Berichtdoor Dangixxer » Do Sep 10, 2009 16:59

Ik dacht dat jij één van de enige (in heel België) was die voorlopig van de dweil-sound gespaard was gebleven....?
Of gaan ze alles vervangen zonder dat je er last van hebt....?

Tha MiNi
MINI Fan

Berichtdoor Tha MiNi » Do Sep 10, 2009 18:40

Dangixxer schreef:Ik dacht dat jij één van de enige (in heel België) was die voorlopig van de dweil-sound gespaard was gebleven....?

Ik heb ook dat probleem .... zal er ook mijn werk van maken ... voor het te laat is

@Steven: heb jij soms de telefoonnummer van Michel Van Hees ?

Tnx

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Do Sep 10, 2009 19:05

Ik heb het voorlopig nog altijd niet gehad. Hopelijk is het na de herstelling volledig in orde Steven.

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Do Sep 10, 2009 22:41

Stafke schreef:Ben eens benieuwd.

is het bij jou opgelost na de laatste fix??

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Do Sep 10, 2009 22:44

Dangixxer schreef:Ik dacht dat jij één van de enige (in heel België) was die voorlopig van de dweil-sound gespaard was gebleven....?

ik heb het paar keer gehad vooral in de winter .. maar deze week ineens 1 keer terug en was na en korte rit en was deze keer echt lang ... bijna 1 min en half denk k vorige keren max 20 sec ... en omdat mijn garantie gedaan is op zeker spelen ... ze gaan idd ales vervangen zoals bij Stefaan... :wink:

@ tha mini .. ik zal je zn emailadres geven..
@ vital : merci ik hoop dat het opgelost is erna ook al had ik er minder last van als de rest

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Do Sep 10, 2009 22:45

sscooper schreef:

Tot nu toe niks meer gehoord :D

sscooper
MINI Master

Berichtdoor sscooper » Do Sep 10, 2009 22:47

Stafke schreef:
sscooper schreef:

Tot nu toe niks meer gehoord :D

dat is goei nieuws eh.. hopelijk blijft het zo.... zeg is het daar waar ze met u velg tegen de brug hebben gezeten?

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Vr Sep 11, 2009 9:25

Wij hebben soms ook last van die ratel. Het rare is dat er weken voorbij gaan zonder iets te horen en dan ineens is het daar weer. Moet toch contact opnemen ivm de kap, ze kunnen dan alles in één keer tegoe maken :? Ga wel eerst offensief meemaken.

Terug naar “Show & Shine - MINI”