Gauthier mini cooper-brrr style

Wil je graag je MINI en de modificaties even showen? Plaats je foto's en uitleg dan hierin
koemans
MINI-aholic

Berichtdoor koemans » Do Jun 18, 2009 11:10

olla het is hier still denk dat ik sebiet is ga zoeken naar iets nieuws :P

koemans
MINI-aholic

Berichtdoor koemans » Vr Jul 03, 2009 2:47

kwam net van vrienden thuis ik rij gewoon ik kijk amper 2 sec opzij en opeens stont de wagen voor mij stil en poef der in
mevrouw was in de war omdat haar zoon net een accident had gehad ik had een veilige afstand maar blijkbaar niet ver genoeg ... :( moterkap zijn in elkaar aero bumper naar de kleurpotloden moter draaid nog maar niet meer stationair alleen als er blijvend gas wordt gegeven ... politie stont net naast ons en hebben een pv opgemaakt...

Afbeelding

doet echt pijn on mijn beestje zo te zien en ik moet minstens nog 2 maand wachten tot uitspraak van politie rechtbank ...
Laatst gewijzigd door koemans op Vr Jul 03, 2009 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Vr Jul 03, 2009 6:51

amai :shock:

Ik heb het vorig jaar ook zo ongeveer meegemaakt, enkel moest de wagen voor mij bruusk remmen.
Eerlijk gezegd hoop ik het beste voor u, maar vrees ik toch dat jij in fout bent. (je moet namelijk altijd kunnen stoppen zegt de wet)

Niettemin heel veel sterkte gewenst en hopelijk kan je snel terug rondrijden.

Minichael
MINI-aholic

Berichtdoor Minichael » Vr Jul 03, 2009 7:53

kl*te maat :cry:

Komt allemaal terug in orde ze :!: binnenkort is hij terug als nieuw, nu efkes op de tanden bijten :wink:

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Vr Jul 03, 2009 9:54

Yep, ge moet ten alle tijden kunnen stoppen,

'T is geen zicht en uwen tikker zal wel even overgeslaan hebben,... nu stond dat aeropakske er pas op,....
'T is erg maar niet het einde van de wereld,... binnen een paar is't allemaal netjes hersteld en is het een ervaring meer,... der zullen er weinigen kunnen zeggen dat ze nog niks meegemaakt hebben,....
Maar, aan't stuur, altijd opletten en voor U kijken :!: ,... maar dat gaat ge nu wel even doen neem ik aan.

Spoedig herstel toegewenst hé mateke!!

koemans
MINI-aholic

Berichtdoor koemans » Vr Jul 03, 2009 10:54

ja het volledige verhaal klinkt als volgende mevrouw remde brusk omdat ze niet wist langs waar ze moest rijden om naar het uz te gaan en er wagen werken iets verder (aan de busstrook] ze dacht dat ze er niet door mocht... haar zoon lag net in koma door een ongeval en haar dochter naast haar was aan het roepen of zo iets

ok ik begrijp dat ze in de war is maar ze was echt niet in staat om helder na te denken en gewoon in midden van de baan geen kruispunt of niets , gelukkig stond de politie daar en kent ons mama die ene een beetje en heeft zo de pv relatief in mijn voordeel opgesteld

ik kan er niet bijkomen waarom ik dat niet heb gezien al zoveel km's gereden al seriouse toeren uitgehaald en nu wanneer ik zelfs onder de snelheid rij en gewoon rustig het verkeer volgde ](*,) ...

nu omium hebben we die vragen 730 euro omdat ik geen 23 jaar ben...

Blackboxboy
MINI Regular

Berichtdoor Blackboxboy » Vr Jul 03, 2009 12:36

mja doet pijn hé uw bakske zo te zien staan I know the feeling...

Ge kunt in principe nu toch al meteen naar de garage gaan om hem te laten herstellen en dus geen 2 mand wachten als er een expert is komen kijken mag deze volgens mij toch hersteld worden? zo was da bij mij toch daar dient omnium voor hé en als je 730€ moet betalen valt da nog mee tov de totale herstelkost hé.

nu ik hoop voor u dat je in uw voordeel uitgesproken wordt maar hoop er niet te hard op zou ik zeggen.

En int vervolg nog wa meer afstand houden zeker?

alleszins veel succes

Tha MiNi
MINI Fan

Berichtdoor Tha MiNi » Vr Jul 03, 2009 13:06

Doet idd pijn zoiets te zien .....

Spijtig genoeg zegt de wet dat je idd moet kunnen stoppen voor ieder onvoorziene hindernis.
Toen ik je tegen kwam in Gent vertelde je mij dat je binnenkort naar Italië gaat ....
Ik hoop dat je niet voorzien had om met de MINI te gaan ? Anders valt dit ook nog eens in het water
Maar zoals Blackboxboy zegt er is meer dan € 730,- schade ... das dan nog het voordeel van een omnium
Sterkte man

Grtz
MiNi

isibelle
MINI Freak

Berichtdoor isibelle » Vr Jul 03, 2009 14:39

Maar kameraad toch.. een ongeval is zooooo snel gebeurd, idd soms maar 2 seconden nodig.. maar wees blij dat je zelf niets mankeert, loze woorden op moment, I know, want dieje mini, *auw*.. maar 't komt allemaal terug in orde!!!

BlackBoxGirl
MINI Fan

Berichtdoor BlackBoxGirl » Vr Jul 03, 2009 15:06

Amai mateke, ziet er idd maar triestig uit! Khoop voor jou dat het snel in orde komt!

Veel sterkte!

varavital
MINI Nutter

Berichtdoor varavital » Vr Jul 03, 2009 16:22

Das idd minder goed nieuws, en dat kan iedereen gebeuren. Maar gelukkig is er de omnium nog, ook al moet je dan 730€ zelf ophoesten, dat is nog altijd veel minder dan wat de volledige herstelling zou kosten.

koemans
MINI-aholic

Berichtdoor koemans » Vr Jul 03, 2009 18:40

net is weeste informeren zou pas midden aug klaar zijn omdat zij nog een week met verlof gaan gelukkig heb ik recht voor een gratis vervang wagen ook al is dat een tuftie car het zit toch droog he :P alles wordt origineel gestoken zo als er op zit nu dus ook aero bumper enz...

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Vr Jul 03, 2009 18:47

Nooit en voor niemand plezant een ongeval :?
Ge zult dubbel genieten van je MINI, nu je hem een tijdje gaat moeten missen.

Wally
MINI Master

Berichtdoor Wally » Vr Jul 03, 2009 19:36

Auwtsj ... dees is idd nooit leuk om lezen, maar toch oh zo snel gebeurd ...

Iemand achteraan aanrijden is volgens wet uiteraard altijd in fout ...
natuurlijk is het wel leuk als het anders wordt uitgesproken, maar 'k zou
me niet gemakkleijk voelen tov de betrokken partij ... :? Verstrooid zijn kan
soms eigenaardige en onverwachte gevolgen hebben, leg je er bij neer, zou ik zeggen ...

En bekijk het possitief ( 'k weet het, 't klinkt raar), 't is "maar" blikschade ... altijd pijnlijk
natuurlijk, maar zolang de persoon zelf in kwestie ongedeerd blijft, ... da's voornaam ...

Bij deze toch wel een spoedig herstel van de Mini toegewenst en natuurlijk is een "in je recht-uitspraak" hier ook welkom ...
Ook voor jou het beste gewenst met je recovery ... ( [quote=facebook]my upper back hurts but the docter said ill be fine in e week or 2[/quote] )

jackpro
MINI2 - Newbie

Berichtdoor jackpro » Vr Jul 03, 2009 21:18

komt wel goe

1 voordeel zo blijft de lak nieuw :wink:

spijtig van uwe aero bumper

sterkte

dogtown
MINI-aholic

Berichtdoor dogtown » Vr Jul 03, 2009 22:37

daaamn kerel !!!

aan de moving store ?
shiiit !

ma idd, iedereen heeft het al es meegemaakt, tkomt allemaal in orde !
sterkte hé ! you know the way !

koemans
MINI-aholic

Berichtdoor koemans » Vr Jul 03, 2009 23:12

de verzekering heeft me verteld dat het niet gemakkelijk zal zijn om het te winnen tenzij er getuigen zijn die hebben gezien dat de vrouw voor mij zonder reden of hinder haar boel gewoon toe sloeg heb ik nog een relatief grote kans zee hij...

Blackboxboy
MINI Regular

Berichtdoor Blackboxboy » Ma Jul 06, 2009 8:24

hoop doet leven hé :cry:

koemans
MINI-aholic

Berichtdoor koemans » Do Aug 13, 2009 12:47

MINI is terug !!!!
Afbeelding

super blij natuurlijk :P

Minichael
MINI-aholic