Stafke schreef:Ben benieuwd om dat eens in t'echt te zien
ikke in real live gezien en tis echt perfect !! ze staan mooi nu de s spokes .. knappe bak maatje !!

ps: weet je nu al iets ivm de karting ?
Stafke schreef:Mooi is dat.
Heb ooit zelf eens zo een kabelke gemaakt/gesoldeerd werkt idd perfect !
Kan je die laptop ook niet ergens inbouwen![]()
( schoon toestelleke )
sscooper schreef:dat heb je knap gedaan maatje.. ziet er picco bello uit !!![]()
idd die transmitter is ni alles.. vroeger ook veel miserie mee gehad kwa storingen ..![]()
Xefke schreef:sscooper schreef:dat heb je knap gedaan maatje.. ziet er picco bello uit !!![]()
idd die transmitter is ni alles.. vroeger ook veel miserie mee gehad kwa storingen ..![]()
Ik kon echt niet klagen hoor, want de transmitter die ik had was een hele goede (eentje met RDS die dus automatisch al hertuned om ruis te voorkomen.)
Heb der in der tijd (juni 2008) 79 eur voor neergeteld. En dat is die zeker waard geweest! En nog steeds, dus als iemand interesse heeft, hij mag gaan voor een schoon prijsje.
dogtown schreef:zit bij mij op identiek dezelfde plek joh, en ik dacht es origineel te zijnlol
enige probleem dat ik vaststel : met de klassieke koptelefoonuitgangen op de mp3-spelertjes is het geluid te stil, en niet alle MP3 spelers hebben een aux uitgang dus dat is weer dikke miserie ... heb al gedacht om er een voorversterkertje van Hama tussen te steken, dan blaast de stereo weer optimaal denk ik
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast