Xefke's Cooper S
Heb nog eens een vraagske...
M'n K&N Typhoon kelk steekt er nu bijna 2 jaar onder... en nu was de vraag, koop ik een nieuwe kelk (deze is afzonderlijk te verkrijgen) die ik op de bestaande typhoon buis plaats.
Of ga ik meteen voor een nieuwe filter... zijnde de ALTA CAI (aka "de mirco")
Wat zijn jullie bevindingen?
M'n K&N Typhoon kelk steekt er nu bijna 2 jaar onder... en nu was de vraag, koop ik een nieuwe kelk (deze is afzonderlijk te verkrijgen) die ik op de bestaande typhoon buis plaats.
Of ga ik meteen voor een nieuwe filter... zijnde de ALTA CAI (aka "de mirco")
Wat zijn jullie bevindingen?
Stafke schreef:Dangixxer schreef:Xefke schreef:Vroeg me gewoon af of de alta beter zou zijn dan die K&N...
tuurlijk da![]()
remember den Braxx me zijn 190 pk......!
Dat enkel en alleen met een luchtfilterke ?
Geloof ik niks van zenneuh
En toch is 't zo hoor Stafke !

Met de kap open en een ventilator die frisse februari ochtendlucht recht op de motor blaast haalde die zelfs 199 pk

Xefke schreef:Stafke schreef:Dangixxer schreef:Xefke schreef:Vroeg me gewoon af of de alta beter zou zijn dan die K&N...
tuurlijk da![]()
En toch is 't zo hoor Stafke !![]()
Met de kap open en een ventilator die frisse februari ochtendlucht recht op de motor blaast haalde die zelfs 199 pk![]()
Wat zou dat dan geweest zijn met frisse december nachtlucht ?

Stafke schreef:Xefke schreef:Stafke schreef:Dangixxer schreef:Xefke schreef:Vroeg me gewoon af of de alta beter zou zijn dan die K&N...
tuurlijk da![]()
Met de kap open en een ventilator die frisse februari ochtendlucht recht op de motor blaast haalde die zelfs 199 pk![]()
Wat zou dat dan geweest zijn met frisse december nachtlucht ?![]()
![]()
Da hebben ze proberen nadoen door met een fleske N02 op de Freek z'n IC te spuiten

Xefke schreef:Stafke schreef:Xefke schreef:Stafke schreef:Dangixxer schreef:Xefke schreef:Vroeg me gewoon af of de alta beter zou zijn dan die K&N...
tuurlijk da![]()
Wat zou dat dan geweest zijn met frisse december nachtlucht ?![]()
![]()
Da hebben ze proberen nadoen door met een fleske N02 op de Freek z'n IC te spuiten![]()
en dan haaldie ie 217 pk
(motorkap open 219.....)
dus je weet wa te doen he
Terug naar “Show & Shine - MINI”