Heb eens de dashdyno uitgelezen en alles waardes van elke run apart bezien.
blijkbaar zit er toch wat wat verschil tussen de run's vooral dan in Temperatuur.
Eerste run zat ik op 232 peekaas
2de run op 239 peekaas
3de run terug 232 peekaas
Kijk nu maar eens naar de gegevens:
------------ speed --- intake °c --- Rpm --- Coolant °c --- Boost (psi) ---- AFR
Run 1 ---- 188 ----- 36,7 ----------- 6405 ------- 103 -------- 14,9 -------- 12,09
Run 2 ---- 187 ----- 36,7 ----------- 6406 -------- 96 --------- 14,8 -------- 11,97
Run 3 ---- 188 ----- 38,3 ----------- 6424 -------- 103 ------- 14,7 -------- 11,79
Dus de AFR zat eigenlijk toch wel goed, ik vermoed dat tijdens de 2de run de ventilator is aangeslagen waardoor het koelwater koeler was en dus de motor ook ( 6 graden )
Misschien moeten we daar de vermogenswinst gaan zoeken.
Wat ook opvalt is dat elke run de motor iets rijker is gaan lopen, vermoedelijk dit om te warm te worden tegen te gaan ( lee opblazen ).
Door rijker te gaan lopen wordt er minder warmte geproduceerd.
Ook zie ik dat de turbodruk nooit de max waarde behaald.
Dit waarschijnlijk omdat er van 1ste versnelling naar 4de gegaan wordt.
Op de baan is dat alweer anders.
Wat leren we toch weeral bij
