MINIACS Offensief (MO)

Bespreek hier de afgelopen meetings - de bestaande onderwerpen worden ook naar hier gekopieerd.
freakymini
MINI-aholic

MINIACS Offensief (MO)

Berichtdoor freakymini » Zo Sep 20, 2009 21:54

Juist terug thuis.

Een FANTASTISCH weekend gehad !!!!

Goe geamuseerd, toffe baantjes er waren erbij die een "toeristinekke" moesten nemen.

Goed gezelschap knap hotel kortom voor herhaling vatbaar.

Een pluim voor de organisatie.

1 minpuntje de Scorpion was er niet bij !

Enrique & Patricia :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Zo Sep 20, 2009 22:07

Man Man Man wat een tof weekend was me dat.

Goed hotel, toffe groep ( op sommige momenten ging er zelfs een Mini United sfeer ) :wink:
Mooie baantjes in Duitsland, ..... Dikke pluim aan Vital hiervoor !!

Hoogtepunt voor mij dit weekend : Piepen van de banden in de haarspeldbochtjes , en .......

DE QUIZ !! Deze was gewoon super, gelachen dat we daar hebben :grin:
Het commentaar en toelichting op de vragen van Gunter was gewoon super.

Kortom, ik wil nog van dat !!!!

Alsook hier een minpunt ..... Michel was er niet .....

GEMINI
MINI-aholic

Berichtdoor GEMINI » Ma Sep 21, 2009 9:52

Heel tof zonnig, wesperig weekend!! :grin: volgend jaar weer van dat :)

Goed hotel! Mooie omgeving, toffe baantjes, mijn ventje heeft zich goed uitgeleefd ze! :D

Bedankt aan Flipper Jan om ons groepje op sleeptouw te nemen en om aan ons beroemd 'Varkentje' :grin: :D te denken. Mijn pa was gisteren beetje emo, had kriebels hi hi (voor de mensen die niet kunnen volgen, heeft hij gisteren 11miniacers op bezoek gekregen en natuurlijk véél groetjes en beterschap van de rest, ALLEMAAL bedankt daarvoor! :D

Ook dank aan de organisatoren van dit pracht weekend!

Morty
Founder

Berichtdoor Morty » Ma Sep 21, 2009 10:29

Jammer van Michel, ik hoop dat alles snel in orde komt met u man.
We hebben uw enthousiasme wel gemist!

Voor de rest wederom een prachtig weekend achter de rug.
Goed gelachen, veel plezier gehad.

Een toffe groep waarin ik heb kunnen meerijden en ook de kop mogen trekken :)
Bedankt aan de aanwezigen voor de wederom leuke MINIACS sfeer.

Vital en Jan, jullie hebben weer voor een mooi stel ritten gezorgd. Proficiat.
Tevens dank aan iedereen in het bestuur die hieraan heeft meegewerkt.

Dus op naar weer een mooie editie volgend jaar :)

mujer
MINI Master

Berichtdoor mujer » Ma Sep 21, 2009 10:47

het was een super mega fantastisch weekend.

Het zonnetje was van de partij en natuurlijk het altijd goede humeur van de MINIACS.

De baantjes waren fantastisch. Ik denk dat mijn voettapijtje 2 cm dieper in de carrosserie zit. En de zijkant van de banden zijn zeker ook weggesleten :lol:
Ook het hotel was zeker in orde, propere kamers (de snurker hebben we er gratis bijgekregen :wink: :grin: ); lekker eten; ...
En zeker 1 van de hoogtepunten, de quiz !!
Het was een voorstel van Jan & Linda, en man man man, het was zeker de moeite.
We hebben het zeker serieus opgenomen, maar we hebben toch wel wat afgelachen ook.
Jammer dat Michel er onverwachts niet bij was. Hopelijk ben je snel weer genezen.
We hebben zeker aan je gedacht.

Aldus een dikke mercie aan mijn medebestuursleden om dit alles voor te bereiden.

Mogen we nu al ons inschrijven voor volgend jaar ?? 8)

merlin
MINI Fan

Berichtdoor merlin » Ma Sep 21, 2009 15:27

Reuze geamuseerd dit WE, alles viel mooi op zijn plaats en was zeer goed georganiseerd. Bedankt aan allen daarvoor.

De quiz was onvergetelijk en een mooi groepsgebeuren.

En dan het rijden zelf, man man man, wa was da? Aan hoogst illegale snelheden de MINI door de bochten gejaagd, soms op het randje, maar toch FUN FUN FUN.

'k Was geweldig onder de indruk van de stuurmanskunsten van de chauffeurs, zowel mannen en vooral vrouwen. Ik weet zeker dat sommigen geen slecht figuur zouden slaan in de challenge cup.

Kortom, die MINIACS, da's toch een héééél fijne clubke. =D> =D>

Veel beterschap toegewenst aan Michel. Wij allemaal hebben U gemist. :( :(

eriks
MINI Master

Berichtdoor eriks » Ma Sep 21, 2009 16:22

Michel als je dit leest, maak dat je snel genezen zijt hé. Iedereen heeft je het voorbije weekend gemist zulle.

Het was terug een offensief om te koesteren. Wij hebben ons kostelijk geamuseerd zowel bij het doorkruisen van de mooie streek als van het gezelschap die dit groepje MINIACS ons bood.
Wil toch iedereen bedanken die hun steentje hebben bijgedragen bij de organisatie. Het hotel was tiptop. Jan bedankt hiervoor, dat je tijd en energie hier hebt voor ingestoken. Vital bedankt om de route's te maken, was terug picobello zoals we gewoon zijn van u en ook bedankt om de kop te trekken, we zaten in een luxe zetel om de ritten te rijden. Dankzij onze Schumi waren de tomtommers ook voorzien van de gps route's, kruipt toch ook wat tijd in om die om te zetten. Sonja bedankt voor het organiseren van de kwis. We hebben ons zot gelachen mee, Stefaan, Gunter, Vital, Jan flipper, .... allee mee iedereen, was zeer leuk!
Op naar het volgende offensief event next year!

cooperke s
MINI-aholic

Berichtdoor cooperke s » Ma Sep 21, 2009 18:54

Ok,dit weekend was weer ongelooflijk lekker voor MINI rijders en bijzitters,met grote spijt kreeg ik Donderdag te horen dat menne schoonpa niet zou meekunnen op dit offensief weekend.Dik balen was dit!!Niet alleen voor mij,ook voor men schattie,maar ook voor vele anderen die achteraf het nieuws hebben vernomen.Leuk om deze sympathie te zien bij leden en vrienden van Michel!

Bedankt aan allen voor dit prachtig weekend!

Voor mij het allerbelangrijkste,de BAANTJES waren subliem!!

MINI heeft het deze keer overleeft :grin:

Ik kan niet wachten om dit over te doen volgend jaar,maar dit maal wel MET Michel!!

Nog eens bedankt aan degenen die met ons op bezoek zijn geweest bij Michel,hij heeft er enorm van genoten!!

Groetjes,

Tom.

P.S. waar kunnen we inschrijven voor volgend jaar,of komt er misschien een voorjaarsoffensiefke 2010?? :grin: :wink:

flippers jan & linda
MINI-aholic

Berichtdoor flippers jan & linda » Ma Sep 21, 2009 20:11

Ook de Flippers willen iedereen ,die ook maar iets hebben te maken met de organisatie i.v.m. het offensief, bedanken.

HET WAS ECHT SUPERRRRRRRRRRR .

Het hotel, het parcours, de leden, het eten, kennismaking met de Nürnburgring, de kwis, het eindpunt...echt alles was fantastisch.
Dit "moet " gewoon jaarlijks terugkomen.

Michel, het bezoekje en je varkentje zijn je van harte gegund hoor.
We hebben je ECHT gemist ( ook Chantal natuurlijk )
Veel beterschap.

bedankt aan alle MINIACSERS, want het is uiteindelijk als groep dat we dit beleven =D>

Stafke
MINI Master

Berichtdoor Stafke » Ma Sep 21, 2009 22:23

cooperke s schreef:P.S. waar kunnen we inschrijven voor volgend jaar,of komt er misschien een voorjaarsoffensiefke 2010?? :grin: :wink:

Ik krijg al zin om iets te organiseren :wink: :grin:
Ben enkel nog opzoek naar mede organisatoren :roll: :wink:

PEPI
MINI Master

Berichtdoor PEPI » Ma Sep 21, 2009 22:57

Stafke schreef:
cooperke s schreef:P.S. waar kunnen we inschrijven voor volgend jaar,of komt er misschien een voorjaarsoffensiefke 2010?? :grin: :wink:

Laat maar weten Staffe ! :wink:

Tha MiNi
MINI Fan

Berichtdoor Tha MiNi » Di Sep 22, 2009 8:21

Stafke schreef:

Als we kunnen helpen, altijd van de partij ! :p

MY Dweiltje
MINI Master

Berichtdoor MY Dweiltje » Di Sep 22, 2009 10:33

Je kijkt er dan zolang naar uit,... plots sta je dan met je twee voeten op glad asfalt, lekker smeuige wegen en prachtige vergezichten alwaar zeer blinde bochten ook op't menu staan dat netjes was uitgestippeld :wink: . Een mooie groep MINIACS die elkaar spontaan her en der vinden :D

Als rijder, als co-piloot, als voorrijder, als tussenbuffer als hekkensluiter, ... ik heb genoten, ik heb gezien en ik heb beleefd dat deze dagen gevuld zijn met joye and laughter, dat het plezant en spontaan is, dat anekdotes nog zullen nazinderen, dat de vlam nog lang mag warmte geven.

Niettegenstaande dat steeds de nodige concentratie vereist is en het samenspel tussen piloot en co-piloot toch niet onbelangrijk is.

Ik heb gezien, genoten en beleefd, en zit hier nog steeds breed glimlachend voor mijn scherm,... :grin:

Hoogtepunten, zo vele dat het gehele weekend een hoogtepunt was, ik kan en mag alleen maar hopen dat we dit nog dikwijls mogen meemaken want het zijn uiteindelijk de MINIACS allemaal bij elkaar die voor deze echte "MINIACS" sfeer zorgen waar zoals we steeds voorop stellen, alles kan, niks hoeft,...

Dank aan het bestuur, dank aan de overnemerskoprijders van de groep waarin we vertoefden zoals er zijn Morty, Stafke, Freek, de spontane wissels deden deugd , dank aan het groepje voor het vertrouwen, dank aan de MINIACS om dit te mogen beleven en mee te kunnen organiseren!

Dat er drie personen niet konden bijzijn, door ongepland afhaken, is en was spijtig :cry: ,... Michel, we hebben meermaals contact gehad, 't is k****e, maar zorg dat ge goed hersteld, Chantalleke heeft dit avontuur ook moeten missen en 't zal wel nie gemakkelijk geweest zijn,... (denk ik)
Nick, spijtig dat de spirit het niet heeft gehaald en dat de effort net iets te min was, maar zoals ik al zei, liever tenstrijde het bijltje te moeten leggen dan forfait geven als ge zover door geraakt bent :wink:

Ik ben echt benieuwd voor de avonturen van 2010, want 't wachten zal zwaar zijn,...
Laatst gewijzigd door MY Dweiltje op Di Sep 22, 2009 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.

BlackBoxGirl
MINI Fan

Berichtdoor BlackBoxGirl » Di Sep 22, 2009 10:39

Beste medeMINIACSers,

Het was geweldig! MIjn eerste échte rit, met een toffe groep, schitterende wegen en prachtig weer! Echt voor herhaling vatbaar! Ook de quiz was lachen, bedankt aan de organisatoren hiervoor!

Hop naar de volgende, we zullen de quiz al voorbereiden! :D

xxx

Michel, veel sterkte en beterschap, jammer dat je er niet bij was! De MU groep was weer bijna compleet! Laat je goed verzorgen!
Laatst gewijzigd door BlackBoxGirl op Di Sep 22, 2009 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Panidacolada
MINI-aholic

Berichtdoor Panidacolada » Di Sep 22, 2009 13:22

Het weekend was gewoon zalig!! De allereerste keer dat ik haarspeldbochten moest pakken, tegen hogere snelheden een bocht moest pakken dan normaal.. :D

Bedankt voor de groep van flippers, enrique&patricia, ronny en suzy (en natuurlijk nikos), tom en jill, vincent, danny en hilde, gunther en ilse(hopelijk ben ik niemand vergeten!!) om ons mee op sleeptouw te nemen!! En natuurlijk alle andere MINIACS, het was een superdeluxe cool weekend!!

Spijtig genoeg konden we niet op de nüburgring zelf konden geraken, maar het was echt heel heel druk.

Jammer ook voor mIchel dat je er niet bij was, nu was er niemand om mij te pesten :D Heel veel beterschap gewenst en hopelijk ben je de volgende er wel bij.

Eeen hele dikke proficiat aan de mensen van de organsatie! De baantjes waren super, de quiz was heel leuk, en het hotel was zalig slapen!!

Hopelijk op naar de volgende!!
:grin:

Scorpion MC
MINI Freak

Het varkentje dat alles moest missen

Berichtdoor Scorpion MC » Di Sep 22, 2009 15:40

Hallo vrienden, ik ben juist thuis gebracht door dochter, van MIJN miniacsweekend in het ziekenhuis :( :cry: even een uitleg over wat ik heb(ik weet het ook pas een uurtje) 7de en 10de rib zijn gebroken van de val in het bad(opname van reclamespot voor T-Cook) :D :D , Ik heb jullie en natuurlijk het weekend allemaal gemist ](*,) en heb verschillende malen aan jullie gedacht, BEDANKT AAN ALLEN om ook aan mij te denken en de vele spontane reacties van jullie BEDANKT BEDANKT VRIENDEN =D> =D>

prutske
MINI2 - Newbie

Fantastisch !!!

Berichtdoor prutske » Di Sep 22, 2009 22:01

Het Aken-offensief was een schot in de roos.

Het was leuk eens nieuw grondgebied te verkennen.
Super goede baantjes, van degelijke kwaliteit, tja daar kunnen de belgische wegen nog wat van leren.
Hartelijk dank aan onze wegen-planners !!! :D

Ook het hotel was top.

Tevens mijn dank aan de organisatoren van de quiz.
Het was een leuk initiatief om na de rit nog eens een 'hilarische' groepsactiviteit te voorzien.

Ik kijk alvast uit naar de volgende editie!

Greets
Pruts

Voyager
MINI Freak

Berichtdoor Voyager » Di Sep 22, 2009 22:34

Het was nogal very last minute voor mij om deel te nemen aan dit offensief, maar ik heb het mij geen minuut beklaagd. :D

Prachtige baantjes zonder al te veel putten, mooi weer, veel te grote pizza's, veel te zachte kussens, maar vooral veel goed oud en nieuw gezelschap om samen dit weekend met te delen.

Het Miniacs ardennen offensief is stilletjesaan een klassieker aan het worden, en met rede. Dus op naar de volgende editie, inlcusief quiz :grin:

Suz works
MINI-aholic

Berichtdoor Suz works » Wo Sep 23, 2009 18:29

Alles is hier reeds gezegd zekers... :grin:

Een fantastisch weekend dat reeds een start nam op vrijdagavond bij de Mexicaan (foto's volgen :roll: )
De zaterdag- en zondag ritten waren goed gevuld met superleuke wegen en bochten.
Prachtige omgeving, mooie lokaties, we gaan nog wel eens terug die richting uit!
Er waren momenten bij denkende dat ik in een cooper S zat, "keep on dreaming Suz" 8)

Goed hotelleke, lekker uitgebreid ontbijt, enkel één minpuntje : het avondeten vond ik wat minder.

Sioenaked
MINI2 - Newbie

Berichtdoor Sioenaked » Wo Sep 23, 2009 18:32

Het was een absoluut geslaagd weekend! :grin:
de baantjes, de quiz, de sfeer, het hotel

volgend jaar zeker weet, & wie weet zit ik dan zelf aan het stuur :D
hoewel Panini het ook zeer goed doet, proficiat ^^

btw; ik heb nog enkele (geslaagde) foto's; waar kan ik ze hier ergens droppen? :D

Terug naar “Berichten Van Meetings”