Je kijkt er dan zolang naar uit,... plots sta je dan met je twee voeten op glad asfalt, lekker smeuige wegen en prachtige vergezichten alwaar zeer blinde bochten ook op't menu staan dat netjes was uitgestippeld

. Een mooie groep MINIACS die elkaar spontaan her en der vinden
Als rijder, als co-piloot, als voorrijder, als tussenbuffer als hekkensluiter, ... ik heb genoten, ik heb gezien en ik heb beleefd dat deze dagen gevuld zijn met joye and laughter, dat het plezant en spontaan is, dat anekdotes nog zullen nazinderen, dat de vlam nog lang mag warmte geven.
Niettegenstaande dat steeds de nodige concentratie vereist is en het samenspel tussen piloot en co-piloot toch niet onbelangrijk is.
Ik heb gezien, genoten en beleefd, en zit hier nog steeds breed glimlachend voor mijn scherm,...
Hoogtepunten, zo vele dat het gehele weekend een hoogtepunt was, ik kan en mag alleen maar hopen dat we dit nog dikwijls mogen meemaken want het zijn uiteindelijk de
MINIACS allemaal bij elkaar die voor deze echte "MINIACS" sfeer zorgen waar zoals we steeds voorop stellen, alles kan, niks hoeft,...
Dank aan het bestuur, dank aan de overnemerskoprijders van de groep waarin we vertoefden zoals er zijn Morty, Stafke, Freek, de spontane wissels deden deugd , dank aan het groepje voor het vertrouwen, dank aan de MINIACS om dit te mogen beleven en mee te kunnen organiseren!
Dat er
drie personen niet konden bijzijn, door ongepland afhaken, is en was spijtig

,... Michel, we hebben meermaals contact gehad, 't is k****e, maar zorg dat ge goed hersteld, Chantalleke heeft dit avontuur ook moeten missen en 't zal wel nie gemakkelijk geweest zijn,... (denk ik)
Nick, spijtig dat de spirit het niet heeft gehaald en dat de effort net iets te min was, maar zoals ik al zei, liever tenstrijde het bijltje te moeten leggen dan forfait geven als ge zover door geraakt bent
Ik ben echt benieuwd voor de avonturen van 2010, want 't wachten zal zwaar zijn,...