
Thumper S (1320mini) 262,4 pk pg 75
Stafke schreef:Dangixxer schreef:Stafke schreef:Oe zit da jong met da filmke ????![]()
grapjas!![]()
ik wacht op mijn IT-leverancier om mijn pc te fixen en er Nero op te zetten
Opgelet ze want die it-leveranciers zijn dure mannen ze![]()
![]()
en vooral NIET te vertrouwen![]()
Ela ik krijg het hier al warm zene




meer die office pak en virusscannerke kon je nog fixen eh IT - leverancier ..

sscooper schreef:Stafke schreef:Dangixxer schreef:Stafke schreef:Oe zit da jong met da filmke ????![]()
grapjas!![]()
ik wacht op mijn IT-leverancier om mijn pc te fixen en er Nero op te zetten
Opgelet ze want die it-leveranciers zijn dure mannen ze![]()
![]()
en vooral NIET te vertrouwen![]()
Ela ik krijg het hier al warm zene![]()
nee nee hij werkt nog perfect hier...
![]()
meer die office pak en virusscannerke kon je nog fixen eh IT - leverancier ..
Komt goed, maar dan moede wel eens naar een rit komen hé

Sorry voor

Stafke schreef:sscooper schreef:Stafke schreef:Dangixxer schreef:Stafke schreef:Oe zit da jong met da filmke ????![]()
grapjas!![]()
ik wacht op mijn IT-leverancier om mijn pc te fixen en er Nero op te zetten
Opgelet ze want die it-leveranciers zijn dure mannen ze![]()
![]()
en vooral NIET te vertrouwen![]()
Ela ik krijg het hier al warm zene![]()
nee nee hij werkt nog perfect hier...
![]()
meer die office pak en virusscannerke kon je nog fixen eh IT - leverancier ..
Komt goed, maar dan moede wel eens naar een rit komen hé![]()
Sorry voorFreek
volgende week de testbankdag se.. kunne we dat daar ni uploaden en intallere


Een pdf grafiekje uploaden naar photobucket lukt niet direct....
Maar toch even de resultaten ook hier!
RUN NO 1
Maximum Power - Wheels 202.3 bhp @ 6,876 rpm Correction Factor 100.3 %
Maximum Power - Engine 232.1 bhp @ 6,951 rpm Environment Temperature 23.6 °C
Maximum Torque 263.1 Nm @ 4,552 rpm Barometric Pressure 1017 mBar
Wat de positief gekleurde resultaten betreft ga ik mij van commentaar onthouden
Die 232 staat immers veel te mooi.
En wie kan er trouwens met 100% kennis van zaken en met harde bewijzen aantonen dat de ééne bank juister is dan de andere.....(ik weet in ieder geval dat ik het ni kan)
Aangezien we echter wel allemaal op dezelfde dag op dezelfde bank geweest zijn, is het perfect mogelijk om onderlinge verhoudingen van de verschillende MINI's tegenover elkaar te zetten!
En dan staat vast dat mijn 5 jarig oud "kleintje" het na 70.000km (waarvan 25K getuned) nog steeds prima doet. Hij staat zonder meer zijn mannetje tussen al dat R55/56 modified turbogeweld!!
Steeds +230pk met een uitschieter van 232,1. Wetende dat de JCW rond de 237-239 uitkomt en de Beek clubbie 230-232 (ja ja met een 239 uitschieter!!
) en tenslotte de Zipper 225-226.
Wat het koppel betreft is het allemaal een onbegonnen zaak
Daar blazen de de "pugskes" mij gewoon naar huis dat het geene naam heeft.
Enkel nen turbo erop vijzen zou hier een oplossing kunnen bieden....
Soit de motivatie is er weer om "verder" te gaan!
Wat vermogen bij, wat gewicht eraf....
Wordt vervolgd

Maar toch even de resultaten ook hier!

RUN NO 1
Maximum Power - Wheels 202.3 bhp @ 6,876 rpm Correction Factor 100.3 %
Maximum Power - Engine 232.1 bhp @ 6,951 rpm Environment Temperature 23.6 °C
Maximum Torque 263.1 Nm @ 4,552 rpm Barometric Pressure 1017 mBar
Wat de positief gekleurde resultaten betreft ga ik mij van commentaar onthouden

Die 232 staat immers veel te mooi.



En wie kan er trouwens met 100% kennis van zaken en met harde bewijzen aantonen dat de ééne bank juister is dan de andere.....(ik weet in ieder geval dat ik het ni kan)
Aangezien we echter wel allemaal op dezelfde dag op dezelfde bank geweest zijn, is het perfect mogelijk om onderlinge verhoudingen van de verschillende MINI's tegenover elkaar te zetten!
En dan staat vast dat mijn 5 jarig oud "kleintje" het na 70.000km (waarvan 25K getuned) nog steeds prima doet. Hij staat zonder meer zijn mannetje tussen al dat R55/56 modified turbogeweld!!



Wat het koppel betreft is het allemaal een onbegonnen zaak

Daar blazen de de "pugskes" mij gewoon naar huis dat het geene naam heeft.
Enkel nen turbo erop vijzen zou hier een oplossing kunnen bieden....


Soit de motivatie is er weer om "verder" te gaan!

Wat vermogen bij, wat gewicht eraf....

Wordt vervolgd

@Tirex: THX!!!
@Xef: ja idd, but I don't care
Trouwens nog vergeten te melden in de vorige post dat "de" Robby (na de Rudy, Mark en Ronny
) tijdens de vermogensrun de AFR gemeten heeft met een draagbaar toestelleke. (AFR = Air Fuel ratio). Conclusie int kort => heel goede waardes => Beek heeft hem goed getuned.
Bij "arm" lopen is het immers mogelijk om meer vermogen eruit te halen, maar dan bestaat de kans dat je hem gaat opblazen. Te "rijk" lopen is slecht voor de cylinders, de katalysator en je verliest er vermogen door.
met beetje kunst en vliegwerk toch de PDF file met testbankuitdraai kunnen omzetten naar ne JPEG


@Xef: ja idd, but I don't care

Trouwens nog vergeten te melden in de vorige post dat "de" Robby (na de Rudy, Mark en Ronny




Bij "arm" lopen is het immers mogelijk om meer vermogen eruit te halen, maar dan bestaat de kans dat je hem gaat opblazen. Te "rijk" lopen is slecht voor de cylinders, de katalysator en je verliest er vermogen door.
met beetje kunst en vliegwerk toch de PDF file met testbankuitdraai kunnen omzetten naar ne JPEG


- Jan zonder vrees
- MINI Fan
- Berichten: 185
- Lid geworden op: 06 Apr 2008
- Locatie: Hasselt
- MY Dweiltje
- MINI Master
- Berichten: 2853
- Lid geworden op: 24 Jan 2008
- Locatie: BE
- flippers jan & linda
- MINI-aholic
- Berichten: 447
- Lid geworden op: 12 Okt 2006
- Locatie: ZWIJNDRECHT
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten