wannes schreef:eigenlijk hoop ik wel stiekem dat de nieuwe eigenaar hem wat vaker gaat gebruiken voor wat hij gemaakt is....om mee te rijden![]()
heb nooit goed begrepen waarom al die felle upgradeshit moest dienen als er toch niet mee op circuit gegaan werd...maar dat is ieder zijn menig hé
Tirex schreef:wannes schreef:eigenlijk hoop ik wel stiekem dat de nieuwe eigenaar hem wat vaker gaat gebruiken voor wat hij gemaakt is....om mee te rijden![]()
heb nooit goed begrepen waarom al die felle upgradeshit moest dienen als er toch niet mee op circuit gegaan werd...maar dat is ieder zijn menig hé
spijtig dak u nooit op de openbare weg ben tegengekomen..
dan zal je direct weten waardat die voor gebouwd was..![]()
FlyBoy@ idd, ik heb ervan gehoord..
zie maar dat hij die in ere houd..
sscooper@ de eerste update is een feit.. juist thuis vant verlof..
en er ligt een dik pak voor mijn deur..
morgen ga ik nog een testrit maken met ne M3 csl..
wannes schreef:Tirex schreef:wannes schreef:eigenlijk hoop ik wel stiekem dat de nieuwe eigenaar hem wat vaker gaat gebruiken voor wat hij gemaakt is....om mee te rijden![]()
spijtig dak u nooit op de openbare weg ben tegengekomen..
dan zal je direct weten waardat die voor gebouwd was..![]()
FlyBoy@ idd, ik heb ervan gehoord..
zie maar dat hij die in ere houd..
sscooper@ de eerste update is een feit.. juist thuis vant verlof..
en er ligt een dik pak voor mijn deur..
morgen ga ik nog een testrit maken met ne M3 csl..
de fast heeft er al tegen gereden en buiten een kleine voorsprong bij de start bleven die twee mooi gelijk op gaan ...dus ik denk niet dat ik iets te vrezen had ( heb)
en het is niet de momentopname die het hem doet...iik heb al gehoord dat hij wat problemen heeft met de motor.....
maar voor de rest .vijgen na pasen ...wie zal het zeggen![]()
het is en blijft een mooie wagen met geweldige looks .
Tirex schreef:ik vind die groene F1 ne afschuwelijke bak.. + veel te veel geld voor wat je krijgt..
(mijn eerlijke mening)
ik ben er nog steeds niet uit wat het zal worden,
als het ne terug ne Mini wordt, zal ik hem natuurlijk weer naar mijn eigen hand zetten..
Gr.Mario
Terug naar “Show & Shine - MINI”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten